Maçın başlaması için vakit vardı, boş vaktim olduğu için ankanın öfkesini çıkardım ve önüme koyarak inceleme başladım.
-Altın Karga: Neden mızrağını inceliyorsun ?
-Uğur: Tuhafıma giden bir şey var, Kuro'nun dönüştüğünde bedenini kaplayan desen ve Abigail'in dönüştüğünde bedenini kaplayan desen, bir şekilde bu mızraktakilerle benzer gibi hissediyorum.
-Ouroboros: Soy deseni oldukları için benzetebilirsin ama temaları tamamen farklı.
-Uğur: Soy deseni ?
-Altın Karga: Sen güçlendikçe kanunların fiziksel form olarak bir çekirdek haline gelecek peki ya ileride ?
-Uğur: Soy desenine mi dönüşecek ? Sanırım tanrı alemindekilerin soyları oluyordu.
-Altın Karga: Bir nevi , tanrı alemine geçmek sadece tanrısal bedene ve ruha sahip olmak değildir. Anladığın kanunla bütünleşirsin, bedenine işlemeye başlar. Kemiklerin, etin, derin her bir hücren kanunların işlenmesi ile oluştuğu için bir nevi kendin kanun olursun. Tanrısallık kanundan doğar.
-Ouroboros: Göksel imparatorların zirvesine ulaştığında bir unvan kazanırsın, bir çok ünvanın ortak yönünü biliyor musun ?
-Uğur: Ortak yönü ? Ra, Poseidon, Zeus, Thor.... bekle her birinin ünvanı neredeyse benzer. Deniz tanrısı Poseidon, Yıldırım tanrısı Zeus ve Thor, Güneş tanrısı Ra.
-Altın Karga: Evet, onlar tanrı ünvanını kibirden dolayı koydu ama gerçekte göksel imparatorların zirvesine ulaştığında kanun çekirdeklerin bir evrim geçirir. Çekirdekler kanun'un kristalleşmesi ile oluşur ama bir sonraki aşamada sadece kristalleşmez aynı zamanda bir anlam kazanır.
-Uğur: Anlam ?
-Ouroboros: Kuledeki ilkel zamanda oluşan kanun taşlarını biliyorsun değil mi ?
-Uğur: Evet.
-Ouroboros: Peki çekirdek ile kanun taşları arasındaki fark nedir ?
-Uğur: İlkel kanun taşları ilkel kaos zamanında aşırı element yoğunluğundan kristalleşen taşlardır. Hakikatı içerdiği söylenir, bahsettiğin fark hakikat mi ?
-Altın Karga: Hızlı anladın, hakikat bir cümle olabilir hatta bir paragraf bile ama ilkel taşlarda sadece bir kelime yazar. Tek bir kelimedir ama barındırdığı anlam muazzamdır. Bir kelimenin binde birini bile anlarsan kanun çekirdeği oluşturabilirsin.
-Uğur: Derinlik yüzünden mi ?
-Ay Tavşanı: Bir nevi, çekirdek sadece kristalleşmedir, bir anlamı yoktur. Kanun enerjisini içeride barındırır bir nevi ruh taşları gibidir ama kişi kanunu anladıkça kendi bilgileri ile harmanlayarak kendi kanununu yaratır. Bu element kanunudur. Element kanunu kişinin anlayışı, fikri, tarzı ve her türlü etkenle harmanlanarak kişinin kanun tasfiridir. Bu tasfir ilk başta onlarca cümle ile ifade edilir, buna kanun cümleleri diyoruz. Kanun cümlelerini anladığın anda cümleler seninle bütünleşerek bedenine işler, mızrağındaki rünler kanun cümleleri, ankanın yaşadığı zamanda anladığı kanunların bir kısmının kemiğine işlenmiş halidir. Soy kanunları aslında atalarının oluşturduğu kanun cümlelerinin nesillerine aktarımıdır. Fiziksel oldukları için kanda saklanabilirler ve bu şekilde gelecek nesile aktarılırlar.
-Uğur: Çekirdeği mürekkep gibi kullanarak kişinin kendi benliğine kanunu yazması diyebiliriz.
-Altın Karga: İlginç bir tabir ama bir yönden evet, çekirdeği güçlendirerek aslında kanun dolu bir mürekkep hazırlıyorsun. Bu mürekkep kişinin katipliğinde yazıya dökülüyor. Bu rünleri oluşturmaya başlar, rünler oluştukça kişi insan sınırlarını bir nevi aşarak aşkın seviyesine gelir. Aşkın alemi sadece rünlerin oluşması aşamasıdır, kişi oluşan rünlerin gücünü fark eder ama tam anlamı ile kullanamaz, rünleri anladıkça ve onları kullanabildikçe bedenine işler ve tamamen işlediği anda tanrı aleminin kapıları açılarak yeni doğan bir tanrı olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasyUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...