Bir masada otururken kadın bana bir fincan çay koydu. Bu sırada oldukça dikkatli davranıyordu, daha sonra kendine bir fincan koyduktan sonra karşıma oturdu. Bu sırada Kuro kenarda ayakta durmak istedi. Söylediğine göre yanı oturması uygun olmazmış, bunu pek umursamadım ama ısrar edince vazgeçtim.
-Kadın; Kıdemli Uğur'un buraya gelmesi bizi çok sevindirdi. Kıdemli Silvia sizden sık sık övgüyle bahsediyor ve sizinle tanışmak benim için onurdur.
-Uğur; Anlıyorum, peki siz ?
-Kadın; Özür dilerim, bu kız kardeş Quanne Silver Fang. Silver Fang ailesinin 3.sıradaki kıdemlisiyim ama Kıdemli Silvia ve aile liderine göre çok aşağı kalıyorum.
-Uğur; Beni karşılamak için Kız Kardeş Quanne'nin vakit ayırması beni memnun etti.
-Quanne; Teşekkürler kıdemli. Olivia'nın töreni için mi geldiniz ?
-Uğur; Hem o hem de biraz alışveriş için.
-Quanne; Anlıyorum, bu kat tamamen ailemizin özel hazinelerinin saklandığı yer. İstediğiniz bir şey varsa rozet sizde olduğu sürece durduramam.
-Uğur; Oldukça iyi bir yer. Bu kadar 10.aşama canavar parçası ve nadir bitki olmasını beklemezdim.
-Quanne; Beğenmenize sevindim.
Çayımızı içinceye kadar ikimizde sessiz kaldık, bu sırada onu süzdüm. Quanne bu durumda biraz kaşlarını çattı ama hemen eski ifadesine dönerek gülümsedi ve sordu.
-Quanne; Kıdemli, yüzümde bir şey mi var ?
-Uğur; Oldukça güçlü bir rüzgar enerjin var ama yanlış yetiştirmen çok kötü.
-Quanne; Anlamadım ?
-Uğur; Rüzgar gücün çok güçlü ama kılavuzun hatalı, sanırım başka bir yerden aldın. Enerji akışın zhu meridyenini zorluyor ve tam gücünü kullanamıyorsun. Hatta uzun süredir dar boğazda kaldın ve geceleri sık sık ağrıdan uyanıyorsun.
Bana şaşkınlıkla bakarken elindeki çay fincanını düşürdü.
-Quanne; Nasıl bildin ?
-Uğur; Şifa ile biraz ilgileniyorum, bu yüzden bilmem normal.
-Quanne; Kıdemli lütfen açık konuşsun durumum nasıl ?
-Uğur; Hala çok ciddi değil ama kötüleşecek. Özellikle burada kaldıkça.
-Quanne; Bin hazine pavilyonu ? Neden ?
-Uğur; Rüzgar ve toprak zıt elementler. Burada güçlü toprak eserleri var. Rüzgar enerjini bastırıyor, ayrıca rüzgar özgür ruhlu bir elementtir. Zhu meridyeni onu sınırlıyor ve rüzgar gücün güçlendikçe ona karşı gelecek ve onu parçalamaya çalışacak. Ağrıların bu yüzden ve yakında Zhu meridyenin dayanamayarak çökecektir.
-Quanne; Toprak elementi eser ? Kıdemli şu taştan mı bahsediyor ?
Elini sallaması ile raflardan bir taş eline geldi ve bana uzattı.
-Uğur; Bunun ne olduğunu biliyor musun ?
-Quanne; Bir üstün ilahi enerji kristali.
-Uğur; Yarı doğru yarı yanlış, evet güçlü bir enerji barındıran kristal ama bu tarafsız enerji değil toprak elementi enerjisi. Bu taştan gelene enerjiyi toprakta uzman birisi emerse ilahi usta bile olsa seviye atlaması mümkün ve bu taş seni bastırıyor.
Bu taş oldukça nadir olan elemental bir tür üstün ruhsal taştı. Nasıl ilahi alemdekiler ruh taşlarını kullanıyorsa usta ve büyük ustalar içinde daha yoğun bir enerji kristali olan üstün ruh taşları vardı. Çok nadir olarak bazıları etraftaki element enerjisini özümseyerek enerjisini elemente dönüştürür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasyUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...