Gözlerimizi açarken ışık sütunu çoktan yok olmuştu, Kuro ile göz göze geldikten sonra ikimizde gülümsedik ve ayağa kalktık. Ella çoktan bir köşeye çekilmiş, bedeninde değişen şeyleri inceliyordu. Piramitin tepesinden tırmanan insanlara baktım, bir çoğu artık bırakmış ve yerlerine geçerek meditasyon yapıyordu. Aşkın alemine geçebilen sadece dört kişi vardı; Ella, Kuro, Abigail ve ben. İmparator alemine ulaşabilecek birden fazla kişi vardı; Claire, Rhino, bir kaç tane beş kıta sarayından ve son olarakta düşük 13 ailelerden birisi olan bir genç adam. Geri kalanların neredeyse hepsi göksel general aleminde takılı kalmıştı.
Aslında bu sınav çok başarısız gibi görünebilir ama muazzam bir sonuçtu, bir soy klanının en iyi durumunda bile beş aşkın vardı yani buradaki solmuş klanlar ( Kan hattını zayıflamasından bahsediyor ) dahil 4 aşkın aday ve bir çok imparator adayı vardı. Bu net bir sonuç değildi, bir çoğu yeterli kaynak alamadı eğer bu yerden kurtulabilirlerse belki potansiyelleri ilerleyebilirdi. Ayrıca denemelere katılmayan çok fazla kişi vardı, Abigail ve Claire'yi örnek alırsak diğer büyük ailelerin adayları kesinlikle kötü olmayacaktı.
Bir çok kişi tepeye yani bize bakarken hayranlıkla bakıyordu.
-Kuro: Şaşırma, dediğim gibi sana tapan çok kişi var. Onlar için en tepede olman sadece inançlarını pekiştiriyor. Bazen küçük bir şey yaparsın ve hiç bir şeyin farkında olmazsın ama takipçilerin için derin anlamı olur.
-Uğur: Şaşırmadım sadece bu kadar kıt kaynaklarla bu sonuç çok iyi Kuro, dış dünyada doğsalardı ne kadar mükemmel olurlardı onu merak ediyorum.
-Kuro: Ha ? Bunun mu düşünüyordun.
-Ella: ilginç birisin, neden diğerlerini önemsiyorsun. Ne olursa olsun rakibiz, ayrıca o kadın ?
-Uğur: Eşim.
-Ella: Ha !!!!!!! Dış kıtadan birisi değil mi o ?
-Uğur: Yani ?
-Ella: Tilkiler bunu kabul etmeyecek, aileleri küçümsüyorsun Uğur, her biri kan hattına çok değer verir. Aile dışında evliliğe izin vermeyecekler. ( Kuro hala daha insan formunda görünüyor, dikkat çekici olacağı için soyunu göstermedi )
-Kuro: Bu iyi..
-Uğur: Kuro ?
-Kuro: Hiç bir şey demedim. Hadi aşağı inelim deneme bitiyor olmalı.
Başımı sallarken piramittin baskısı ortadan kalkıyordu. Bu denemelerin bittiği anlamına gelirdi, son kişi son basamağına tırmanıp ışıkla kaplanırken sınav bitmişti. Bir kaç dakika sonra ışık sütunu yok olurken adam sevinerek havaya kalktı, bir göksel imparator ışığını uyandırmıştı ama sevinci uzun sürmedi. Sis etrafımızı sararken kendimizi farklı bir salonda bulduk.
-Kule Sesi: İlk deneme bitti, sırada ilk deneme ödülleri var. Herkes tırmandığı basamak sayısına göre bir hediye alacaktır.
Gök yüzünde bir sürü uçan küre belirmeye başladı, her biri sarı bir ışıkla kaplıydı. Görülmesi gereken bir manzaraydı, gök yüzünde uçan küreler alçalırken hareket etmeye başladı ve herkesin önüne dağıldı. Bir kişi merakla elini uzatırken küre eline indi ve ışık yok oldu. Adamın elinde bir hap şişesi belirirken hemen merakla açtı ve kokladı. Hapın ne olduğunu kokusundan fark etmiştim, kaliteli bir beden hapıydı. Beden geliştirmecileri için oldukça iyiydi, onu gören diğerleri hemen önündeki küreyi aldı ve kürenin ışığı kaybolurken hediyeler ortaya çıkmaya başladı. Bazıları büyük usta aşama ve usta aşama eserler alırken bazıları haplar aldı. Ben önümdeki küreye bakarken merakla elimi uzattım. En üste tırmanan birisi olarak hediye kötü olmamalıydı. Elimi uzattığımda kürenin ışığı yok oldu ve elimde bir madalyon belirdi, madalyona merakla bakarken ne olduğunu anlamaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasíaUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...