Canavar Saldırısı

145 20 6
                                    

Surlardan dışarıya bakarken yanıma gelen adım seslerini duydum. Sağ tarafıma bakarken gelen kişinin Olivia olduğun fark ettim. Olivia bu bir kaç yılda çok değişmişti, güçlü bir savaşçı aurası yayarken yaydığı güç tüm askerlerin saygısını kazanmıştı. Kuzey kalesi tehlikeli bir yerdi ama Silver Fang ile Treant Kabilesinin gelmesi bizi çok rahatlatmıştı.

Kraliyet şehri ile tüm bağlarımız koptu, iki kabile kraliyete karşı tavır alırken geyik kabilesi tarafsız kaldı. Diğer kabileler kraliyet ile birleşerek batı tarafındaki savaşa katılırken biz bu kalede kalmıştık. Bu bir kaç yılda küçük saldırılar oldu ama büyük bir saldırı yoktu. Aya bakarken içimdeki yin aurası taşmaya başladı. Son hapımı yerken iç çektim,

-Kuro; Efendim yakında gelmen lazım, sınırıma yaklaşıyorum. (Kendi kendine düşünür )

-Olivia; Yine ustanı mı düşünüyorsun ?

-Kuro;  Evet, ya sen ?

-Olivia; Son dönemdeki saldırıları düşünüyorum. Gücümüzü sınamak için gönderildiğinden korkuyorum.

-Kuro; Sakinleş, orman tanrısı gelmediği sürece başa çıkabilmeliyiz.

-Olivia; Orman tanrısından neden herkesin korktuğunu biliyor musun ?

-Kuro; 10.aşamanın zirvesinde bir canavar diye değil mi?

-Olivia; Hayır, ahşap kanunları bizden çok daha yüksek. Buradakilerin neredeyse hepsi ahşap kanunlarına çalışıyor ve ona karşı sadece işe yaramaz birer insanız. Hiç bir ahşap saldırımız ona vurmayacak.

-Kuro; Bu yüzden mi Silvie ve Quanne'yi yetiştirmek için tüm cabanızı harcıyorsunuz ?

-Olivia; Dayım ateş kullanıcısı ve kıdemli Quanne rüzgar kullanıcısı. Sadece ikisi ona hasar verebilir.

-Kuro; Ustam gelirse sorun olmamalı, onun gücüde çok fazladır.

-Olivia; Biliyorum, umarım yakında gelir. 2.Treantın dediğine göre eğitim için gitmiş.

-Kuro; Yine de yakında gelecek.

-Olivia; Nasıl bu kadar eminsin ?

-Kuro; Sadece biliyorum.

-Olivia; Anlıyorum, bu arada kurduğun oluşum için teşekkür ederim. 10.aşama canavarları durduramasa bile bir çok 9.aşama canavarın saldırısını engelledi ve askerlerimi korudu.

-Kuro; Oldukça iyisin Olivia, sadece bir süre buradasın ama tüm askerler senin takipçin oldu.

-Olivia; Ustanın etkisi büyük, bana verdiği şeyler çok faydalıydı ve kuzey kalesindeki askerlerin kalbini kazanabildim.

-Kuro; Şimdilik kalede 11 tane ilahi ustamız var, gücümüz kraliyetten aşağı bile olsa azımsanamaz.

-Olivia; Evet, sanırım babam ve büyük babam bu yüzden hamle yapmıyor. Sadece savaşta yıpranmamızı bekleyecek.

-Kuro; Anlıyorum ama bu bizim işimize gelir. Kale çok fazla güçleniyor ve yakında görmezden gelinemeyecek kadar güçlü olacağız.

-Olivia; Beni desteklediğin için teşekkür ederim fark etmesen bile askerlerin saygı duyduğu birisi oldun.

-Kuro; O kadarda değil.

-Olivia; Çoktan 4.aşamaya geçtin ve herkes sana kahraman gibi bakıyor. Etkin benden az değil ve güç olarak sana yetişmem zor.

-Kuro; Kıtanın durumu hakkında bilgi var mı ?

-Olivia; Yok, ilahiyat üstü herkes savaş için batıya giderken bu ıssız yerde bir başımızayız.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin