Turnuva-2

106 16 9
                                    

Kule Sesi: Bolverg ve Claire sahneye !!!

İkisi sahneye giderken ikinci turlar başlamıştı. 7 aileden her genç bir sonraki tura geçerken 13 aileden sadece 3 kişi geçebilmişti. Beklenen bir şey olmasına rağmen 13 aile oldukça rahatsızdı ama yapabilecekleri hiç bir şey yoktu. Claire sahneye ilerlerken etrafını alevler sardı, önceki rakibine nazaran bu maça önem verdiği yaydığı auradan belliydi. Bolverg ise aynı şekilde ciddi bir hale geçerken etrafını güçlü bir su enerjisi sardı. 

Maçın başlama sesiyle Bolverg hızla ilerledi, elindeki kılıç parlarken saldırı yapmaya hazırlandı, Claire buna nazaran ateşten kanatlarını oluşturdu ve hemen yükseldi. Yakın savaş istemediği her halinden belliydi, elindeki kırbaç kılıcı tutarken diğer elinde büyük bir ateş topu belirdi. Elini sallarken devasa ateş topu Bolverg'in üstüne doğru ilerliyordu. Muazzam ateş topunun gücü gerçekten korkutucuydu.

Bolverg kılıcını savururken hızla büyük bir enerji ateş topuna doğru ilerledi. İki saldırı çarpışırken büyük bir buhar patlaması oldu. Sis alanı doldururken Bolverg hızla ilerledi ve kılıcını savurdu. Claire kırbaç kılıcını savururken kılıç parçaları arasındaki esnek ip uzadı ve kılıcı bir kırbaç gibi ivmelenerek saldırıyı engelledi. Kılıç geri gelirken aradaki ip kısaldı ve Claire'nin elinde sanki bir kılıç gibi durdu.

 Kırbaç kılıçları kullanmak gerçekten zordu, standart kılıçlara nazaran  bir çok kılıç parçasından oluşurdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 Kırbaç kılıçları kullanmak gerçekten zordu, standart kılıçlara nazaran  bir çok kılıç parçasından oluşurdu. Her parçayı tutan güçlü bir ip, enerjiyle beslenir ve kullanıcının gücüne tepki vererek uzalır yada kısalırdı. En kısa halinde kılıç bütün halde dururken esnemez ve birbirine kenetlenirdi ama bir kere uzadığında bir kırbaç gibi kullanılabilirdi. Standart kılıçlara nazaran daha tehlikeli ve kullanımı zordu. 

Rakipler bu kılıç türüne karşı deneyimli değilse hemen mesafe bırakmaya çalışırdı ama bu daha tehlikeliydi, kırbaç formunda orta menzilli bir silaha dönüşürken tahmin edilemez bir hal alırdı. Claire kılıcını savururken kılıç uzadı ve esneyip ileri fırladı, Bolverg hemen savunma durumuna geçerken karşı hamlesini yaptı. Kılıç saldırısını engellese bile kırbaç kılıç bir ip gibi  davranıp kılıcını sardı ve onu etkisiz hale getirdi. Claire hemen diğer elinde oluşturduğu ateş topunu fırlatırken diğer eli ile rakibini kendine doğru çekti. Bolverg hızlı davrandı ve devasa bir su topu etrafını sararak bir kalkan oluşturdu. Alev topu ile çarpışması tekrar bir buhar patlamasına neden olurken, Claire'nin kılıçı serbest geri geldi ve elinde bütünleşti.

Clairenin yan tarafında bir siluet görünür hale geldiğinde Claire hemen savunma durumuna geçti, yan taraftan gelen kılıcı engellerken, Bolverg hemen yarım tur dönüp bir tekme savurdu, Claire tekmeyi direk yemişti. Geri fırlarken hemen kanatlarını çırptı ve düşmekten kurtuldu. Bolverge bakarken etrafındaki alevler gittiçe güçlenmeye ve renk değiştirmeye başladı.

Claire sonunda ilahi ruhunu kullanıyordu, arkasından devasa bir anka silüyeti belirirken, Bolverg'in arkasında bir su ejderi belirmeye başladı. İkilinin yaydığı güç gerçekten etkileyiciydi, arenanın yarısı yanarken diğer yarısı sular altında kaldı. İki gücün çarpıştığı merkezde ise sürekli buhar patlamaları oluyordu ama iki güçte üstünlük sağlayamadı.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin