Demirci Loncası

118 17 0
                                    

Diğer binaya karşı kaybetmeyen üç katlı taş bir yapının önünde duruyorduk. Diğer loncaya kıyasla bu yapı daha çok kale gibiydi, içeri girerken bile etraftan gizlice bizi izleyen kıdemlileri fark ettiğimde simyacıların neden demirci loncasının batacağını söylediğini merak ettim.

-Yaşlı Wang; Arka bahçeyi hazırlayın, misafirlerim için beyaz çay yapraklarını demleyip getirin.

-Görevli; Lonca başkanı.

-Yaşlı Wang; Bizi bekletmeyin.

İleri net adımlarla yürürken görevliye ikinci bir bakış bile atmamıştı, bu adamın benim hakkında düşüncelerini merak ettim. Beyaz çay, bebek çay yapraklarından yapılan nadir bir çay türüydü, gelen her misafire ikram etmediği görevlinin yüz ifadesinden belliydi. Lisana ve Kuro gerilirken onlarla göz teması kurduğumda başlarını salladılar ve biraz rahatladılar. Sonuçta savaşsak bile bizi burada tutabileceğine inanmıyordum. Biraz yürüdükten sonra arka bahçeye varmıştık, oldukça hızlı olan bir kaç görevli etrafta koşuştururken yaşlı adam masaya oturup bizi davet ettiğinde bizde masaya oturduk.

-Uğur; Sıradan bir grup için oldukça fazla çömertsiniz.

-Yaşlı Wang; Sıradan bir grup ? Rol yapmayı bırakabilirsin.

-Uğur; Rol ?

-Yaşlı Wang; Mor bambu, ben bile işlerken zorlanırdım. Yüksek ateş gücü olmadan işlemek mümkün değildiri en azından 5.aşamada olduğunu sadece silaha bakarak söyleyebilirim. Yanındaki deniz insanı 6.aşamada, karada bile olsa sıradan savaşları kolay kaybetmez. Yanındaki diğer küçük kız ise 4.aşamada olsa bile temeli çok iyi ve yaydığı kana susamışlık hafife alınamaz. Hala sıradan bir grup musunuz ?

Rol yapmaya gerek yoktu, geldiğim ilk saatte ifşalanmayı beklemiyordum ama artık rol yapmak gereksiz olduğu için rahat bir biçimde masaya oturdum.

-Uğur; Peki kıdemli, bizi çağırmanın nedeni nedir ? Simyacı loncasını bile gücendirdin.

-Yaşlı Wang; Simyacı loncası ? O kokuşmuş yaşlılar mı ? Saçmalama velet, zaten düşmanımı gücendirsem ne olacak ?

-Uğur; Neden iki lonca düşman ?

-Yaşlı Wang; Yani gerçekten dışarıdan geliyorsun, kıtadaki herkes biliyor.

-Uğur; Bu konuda yalan söylemedim.

-Yaşlı Wang; Basit farklı tarafları destekliyoruz. Biz 2.prensi desteklerken onlar 1.prensesi destekliyor.

-Kuro; 1. Prenses, tanıdık geliyor.

-Yaşlı Wang; Dünya imparatorluğu ile ittifak kurmaya çalışan kişiydi ama dünya sarayı işe karışınca tamamen başarısız oldular. Hahahaha, o an orada olmak isterdim, öfke krizine girip her yeri parçaladığını söylüyorlar.

-Uğur; Prens ve prenseslerin taht savaşı beni pek ilgilendirmiyor ama cahil olmaktansa bilmek isterim.

- Yaşlı Wang; Basit, varis olarak yetiştirilen genç dahi ateş tanrısı tarafından öldürüldükten sonra imparator depresyona girdi. Bu sırada taht için sıradaki varisler kendi aralarında savaşmaya başladı ama en güçlü aday merhum prensin ablasıydı, kardeşinin tüm desteğini arkasına alarak tahta oynuyor ama kişiliği hakkında pek olumlu değilim. Ona nazaran 2.prens oldukça mantıklı ve iyi bir aday, büyük klan Ateş-Öküzleri ve Demirci loncam onun tarafına yer alırken, Simyacı loncası ve ateş kuşu klanı 1.prensesi destekliyor. Geriye kalanlar ya tarafsız yada diğer adayları destekliyor ama güçleri çok fazla değil.

-Uğur; Anlıyorum ama iki tarafıda kendim görmek isterim.

-Yaşlı Wang; Basit bir şekilde anlatayım, 1.prensesin amacı hükmetmek. Diğer kıtaları fırsatı kullanarak ele geçirmeyi ve tüm bölgeleri yönetmeyi istiyor ama bunun imkansız olduğunu biliyoruz. Dünya sarayı hakkında fazla bilgimiz olmasa bile dünya tanrısını öldürdüklerini biliyoruz ve bu onların güçlü olduğunun en büyük kanıtı. Ahşap tanrısının öldüğü söylentisi var, ahşap sarayı imparatorluğu yok ettiğine göre ikinci en büyük tehdit onlar. Saraylar kendilerini çok iyi gizledi ve bir anda hamle yaptı,  1.prenses onları kontrol etmek yada yok etmeye niyetli ama 2.prens onların gücünü kabul ediyor yani bir konsey kurup tüm kıtayı tek bir birliğin yönetmesini istiyor. Beş bölgenin kendine has özellikleri var, tek başımıza yeterince güçlenemeyiz ama dünya kıtasının maden zenginliği, ahşap kıtasının bitki bahçeleri ve bizim işleme tekniklerimiz ile yeni bir çağa gidebiliriz.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin