Yatak odasında uzanırken düşünceler beni uykusuz bırakmıştı. Tavana bakarken Kuro meraklı gözlerle bana baktı.
-Uğur; Ne soracaksın ?
-Kuro; Neden düşünüyorsun ?
-Uğur; Gereksiz yere kraliyet ailesini karşıma almalı mıyım ?
-Kuro; Bunu düşünmen gereksiz değil mi ? Onlar seni dinleyecek yada takip edecek mi ? Arkanda sarayı koruyacak insanlar bırakacaksan o zaman onlar güvenilir olmalı.
-Uğur; Düşünce doğru, sarayı koruyacak ve işleri kontrol edecek en azından birer kişi olmalı.
-Kuro; Karar verildi onlar öğrencin ve muhafızın olarak aldıkların olacak. Quanne iyi bir kişi ve ahşap sarayını silver ailesi ile koruyabilir. Bu adam kaba görünsede dürüst birisi, onun gibiler entrika gibi şeylerden hoşlanmaz ve hoş görür.
-Uğur; Gerçektende öyle düşünüyorum, dürüst bir kişiliği var. Enrikacı birinden ise onun gibi içi dışı bir birini tercih ederim.
-Kuro; Ama beklediğimden zayıftı, gücümün hepsini kullanmadım ama karşılık veremedi.
-Uğur; Gücü şuanda yüzde yirmi bile değil. Yaralı ve kemikleri yok yoksa senin için bile zor olurdu.
-Kuro; Gerçekten o kadar harika bir fizik mi ?
-Uğur; Evet.
-Kuro; Seninle karşılaştırırsak ?
-Uğur; Karşılaştırmak saçma olabilir, direk fiziksel kuvvet olarak ona karşı koyamayabilirim ama bu ejder kanını kullanmadığım sürece. Bedenimi diğerleri kadar iyi eğittim yani saf güç olarak ondan zayıf olsam bile aradaki fark çok az olacaktır.
-Kuro; Bedensel gücü senin kadar güçlü birisi ? Merakla bekliyorum.
-Uğur; Oh.. ilgini çeken birini bulmak zor.
-Kuro; Çünkü senin tarafından yetiştirilen birinin kuvveti nasıl olacak merak ediyorum. İleride tek yumrukta dağları parçalayabilir mi ?
-Uğur; Çok fazla düşünüyorsun, alt evrende olsak olabilirdi ama bu evrende dağlar bile güçlü.
-Kuro; Merakla doluyum, dış dünyalar nasıl acaba ?
-Uğur; Fazla vahşi güçsüzsen çok kötü durumda kalabilirsin.
-Kuro; O zamanlardan mı bahsediyorsun ? O zaman daha yeni yükselmiştin ve gücün zayıftı ama şimdi kimse sana karşı koyamaz.
-Uğur; Beni çok büyütme hala daha bir büyük usta gelse karşılık veremden ölürüm şuanda en fazla 8.aşama ile başa çıkabilirim.
Gerçek buydu belki kanımı yakarsam 9.aşama ile uğraşabilirdim ama bu kayıp çok büyük olurdu. Üst dünyaya gittikçe kanların değerini daha iyi anladım. Cassie beni ilk gördüğünde söylediği şey kan hattımı saklamamdı, onun gibi birisi bile bu tepkiyi verdiyse gerçekten bu başımı belaya sokacaktı. Tarikata kanlarını saklamak için teknikler vermem iyi olmuştu yoksa onlarda büyük bir hedef olacaktı.
Güçlenmem lazım bir an önce o doğal ruhları bulup özümseyerek en azında bir büyük usta olmalıyım o zaman en azından kendimi koruyacak kadar güçlü olurum ve diğerlerini aramaya başlayabilirim.
Güç arzum büyüyordu ama bu diğer dövüş ustaları gibi değildi. Koruma arzum artıyordu ve korumam gereken kişi sayısı da. Uzun zamandır aklıma gelmemişti ama Cassie iyi durumda mı ? Belki kötü zamanlar geçirdim ama bana karşı kötü niyeti yoktu ve istemesem de artık onu kadınım olarak görüyordum. Zhen kanını verdiğim için bir yandan hata yaptığımı düşünmeye başladım. Zhen kanı ile kelebek ruhu mutasyon geçirip seviye atlasa bile tehlikede olacaktı. Başka birinin zhen kanını tanımamasını umuyordum, bir ihtimal sadece mutasyon olarak görünen ruhu yanlış anlaşılmaya mael verecekti ve o güvende kalacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasyUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...