10 Yıl

148 18 3
                                    

Zaman hızla geçip gidiyor, salonun penceresinde otururken tüm dağı izliyorum. Dışarıda neler oluyor bilmiyoruz ama buradaki on yıl güvenli bir şekilde geçti. Hainlerden bir çoğunu yakaladık ve neredeyse hiç bir şüpheli kalmadı. Kıdemlilerden bir hain daha çıkmasını beklemiyordum ama şimdi tamamen temiz olduklarından emin oldum.

Saraydaki halkın güvenini kazandım, çok zor oldu ama artık eminim. Saray muhafızları güçlenirken, bir çok kişi kılavuzları güçlükle tamamladı artık öncesi gibi güçsüz veletler değiller. Muhafızların 2.-3. aşama olanları bile 4.aşamaya yükseldi, en büyük gelişmeyi ise yeni seçilen 12 kıdemli yaşadı.

-Kuro; Uğur, 12 kıdemli masaya geldi.

-Uğur; Tamam geliyorum.

Masaya ilerlerken on iki kişiye bakıyorum, sadece 10 yıl ama yetenekleri beni gerçekten şaşırttı. Kıdemlilerin çoğu zaten dar boğazları geçti, dört kıdemli 8.aşamaya geçerken diğer sağ kalan 2 kıdemli 7.aşamaya geldi. Yeni seçilen 6 kıdemli ise çoktan 5.aşamaya ulaşmıştı bile. Masada oturan yeni kıdemlilere bakıyorum, Rhino ve yarı finale kalan üç kişi daha ayrıca iki tanede saray muhafızlarında terfi eden iki asker.

Beni görünce hepsi ayağa kalktı, bu on yılda tekniklerde uzmanlaşmakla kalmadılar. Bazılarına simya öğrettim, bazılarına ise savaşta eşlik ederek zayıf yönlerini gösterdim. Üç boş sandalyeden birini otururken, Kuro sağıma, Koren soluma oturdu. 

Saygı duyulmamım belki en büyük nedenlerinden birisi ise Kuro'ydu. Saray muhafızlarının çok yumuşak olduğunu gördüm ve onlar için sahte bir savaş hazırladım. Defalarca Kuro ile dövüştüler ve kana susamış rakiplere karşı nasıl duracaklarını öğrendiler. Gerçi bu süreç çok zorluydu, depresyona girenler oldu hatta savaşta altına yapıp bayılanlar bile oldu. 

Sonunda Kuro saray muhafızları içinde benden bile daha saygı duyulan bir hale geldi, bir çok kişi ise il başta onun kocası olduğum için bana acıdı ama yanımda tavırlarının nasıl değiştiğini görenlerin acıması saygıya dönüştü.

-Rhino; Saray lorduna rapor veriyorum, saray muhafızlarını durumu iyi ve gelişmeye devam ediyorlar ama 1.aşama kitapları bitirdiler.

-En Yaşlı Kıdemli; Gerçekten, kitaplar muazzam bir servetti, bir çoğu sadece bir aşama bile atlasa güçleri en azından üç kat arttı.

-Uğur; Peki siz 2.aşama kitapları bitirdiniz mi ?

-Ulu Kıdemli; 4 ulu kıdemli olarak 2.aşama kitapları bitirdik ama diğer 8 kıdemli hakkında konuşamam.

-Birisi; Saray lordu, üzülerek söylüyorum teknikler şuana kadar gördüklerimiz arasında en karmaşıklarıydı ve yarısına ancak gelebildik.

-Uğur; Bu beklediğimden iyi, merak etmeyin bir kitabı yüz yıl boyunca geliştirenler var. Benim kullandığım bir kitap var ve son aşamasına hala daha gelemedim, 500 yıldır onunla uğraşsam bile son aşamasını tamamlayamadım.

-Rhino; İmkansız, sizi yakından izledim 10 yılda hap yaparken anı zamanda 1. ve 2.aşama kitapların hepsinde uzmanlaştınız.

-Uğur; Teorik olarak evet ama derinlemesine hayır.

-En Yaşlı Kıdemli; Saray lordu neden kitapları sadece teorik olarak öğrendiniz, uygulamak daha iyi değil mi ?

-Koren; Buna ben cevap vermek istiyorum.

-Uğur; Evet, konuşabilirsin.

-Koren; Ustam bana bir teknik seti verdi, diğer tüm kitaplardan farklılar.

-Kıdemli; Nasıl ?

-Koren; Çok karmaşık ve düzensiz bir yapısı var ama aynı zamanda çok derin. Tahminlerim doğru ise saray lordu yıldırım sarayındaki tüm kitaplarda teorik bilgi sahibi olarak kendisi baştan bir kitap yazdı yoksa bu tekniklerin bu kadar karmaşık olması imkansız.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin