İmparator; Hahahaha.... gerek yok gerek yok, bir usta demirci misafir olarak gelmiş. Hoş geldin usta. Aptal çocuklarımın davranışı için özür dilerim.
Yaşlı adama bakarken oldukça samimi olduğunu fark ettim ve tekrar yarı eğilirken konuştum.
-Uğur; Kıdemlinin bunu dert etmesine gerek yok. Sadece küçük bir sorunda ve beni destekleyen Silver Fang ailesi varken sorun yaşamadım.
-İmparator; Anlıyorum, dert etmemen iyi. Bir kaç düzüne yıldır inzivadaydım ve işlerden oldukça uzak kaldım. Sanırım bir kaç şey değişmiş ? Neden bu kadar kasvetli bir hava var !! Dansçılar !!
Dansçılar apar topar gelirken imparator ilerledi ve kral tahtan kalkarak ayakta durdu. Bu sırada imparator otururken veliaht kral ve gelinleri ayakta bekliyordu. Diğer büyüklerde masalarına giderek boş koltuklara oturdu. Silver Fang'ın lideri otururken bana baktı ve onu selamladım.
-Lider; Seninle tanışmak istiyordum ama işlerim vardı, umarım dert etmezsin.
-Uğur; Sorun değil, bir aile lideri olmak zordur. Aile sorunlarından ziyade beni ziyaret etseniz içerlenirdim.
-Lider; Anlıyorum bu iyi, hediyen için teşekkür ederim.
-Uğur; Bu sadece bir takastı, hediye sayılmaz ama kardeş Silvia'yla iyi dostum. Umarım bu ticaret gelişir.
-Lider; Merak etmeyin, kraliyet bile dert açmaya çalışırsa seni koruyacağız ama umarım sende sorun yaratmaktan çekinirsin. ( Enerji Mesajı )
Yazar ; Ben yazıyorsam ve karakter Uğur'sa kesin sorunun en babasını yaratacak.
Silver Fang ve Forenlerin arasının açıldığı belliydi, Silvia'nın kız kardeşi öldükten sonra iki yakın ailenin arasına boşluk girmişti. Bu boşluk beyaz kuyruklar ve altın boynuzların katkısı ile büyürken Silver Fang ailesi artık tek başına bağımsız bir aile olmaya başladı.
Gördüğüm kadarıyla kral ve imparatorda bunu istiyordu. Silver Fanglar çok güçlüydü ve bu yüzden Forenlerin tüm idareyi kendi başlarına elinde tuttuğunu söylemek zor olurdu. Onlar için Silver Fang'ın zayıflaması iyi bir şeydi ve bunun için diğer büyük aileleri kullanmak istediler ama bence başarısızdı. Kendi aileleri çok parçalandı ve artık kendilerini bile korumayı zor bulacaklardı. Tek güçlü direkleri imparatorun yedinci aşama usta olması ama onun dışında Silver Fang ile rekabet edecek bir şeyleri yoktu.
Silvia çoktan beşinci aşamada ve lider ise altınca aşama zirvedeydi, bir adım daha ve kraliyetin kontrolünden tamamen çıkacaklardı. Kraliyette bunun farkındaydı onlar için; kontrol edilemeyen şey yok edilmeliydi ama bu aptallıktı. Orman tanrısı bu kadar büyük bir tehditken ve sözde ateş kes varken kimse bunu önemsemiyor ve kendi aralarında didişmeye devam ediyorlardı.
Olivia'nın kraliyetten bu kadar dışlanması bile bunu bir örnekti ve Foren'ler sürekli Silver Fang'ı kışkırtıyordu. Silvia'nın öylece oturmasını beklemiyorum, kuzey kalesi ne bilmiyorum ama yeğenini oraya göndermek istemiyor.
Dansçılar ortamı toparlamaya çalışsa da ortam hala daha gergindi. En sonunda imparator elini sallarken dansçılar kayboldu.
-İmparator; Torunum yetişkinlik töreni için herkes hoş geldi. Şimdi torunum için getirdiğim hediyeyi takdim etmek istiyorum.
Arkadan bir görevli zincirlerle bir atı çekiyordu. Bu at kül rengindeyken, toynaklarından mavi alevler yayılıyordu. Bu atı görünce benim gördüğüm atın soyundan olduğunu anlamam uzun sürmedi ama çok gençti ve sadece dört ayağı vardı. Dört ayaklı bile olsa bu at prenses için harika bir hediyeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasíaUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...