Beklenmeyen Olaylar

123 17 12
                                    

Karşımda duran iki kişiye bakarken durum hiç beklemediğim bir şekilde ilerliyordu. Neden bir büyük usta burada ? Bu adam üç günde hemen kıdemlisini mi çağırdı ? Gerginken yaşlı kadının ne yapacağını kestiremiyordum, dış dünyadan geldiğimi hemen anladı, niyeti neydi ? Hemen bana saldıracak mıydı yoksa ailesine katılmam için baskı mı kuracaktı ? Belkide sırlarımı öğrenmek için beni sorgulayacaktı.

-Yaşlı Kadın; Soyunu tam olarak gösterir misin ?

-Shiro; Aile lideri ?

-Yaşlı Kadın; Kan kontrolümü rahatlıkla bastırdıysan bu kadar az sayıda kuyruğun olamaz.

Bir iç çekerken altı kuyruğum dalgalanmaya başladı, dokuz kuyruk nereye gidersem gideyim her zaman dikkat çekeceği için üç tanesini saklamıştım. Normalde yarı tilki insanlar bunu asla yapmazlardı sonuçta kuyruk sayısı onlar için bir rütbe belirtirdi, kuyruğunu saklamak bir nevi onlar için itibar meselesi olurdu. Bu yaşlı kadın çoktan benim sırrımı çözdüğü için artık soyumu bastırmayı bıraktım. Kyuubi'nin doğal kan baskısı yayılırken üç kuyruk daha arkamda belirdi. Dokuz saf kar beyazı kuyruğum dalgalanırken ikili yerinde donup kalmıştı, soydaş olarak istemsizce bir baskı hissediyorlardı. 

Bir Kyuubi soyu aynı soydaşı arasında fazla kuyruğa sahipse kan yoğunluğu onu bastırırdı ama ikili aynı zamanda bir alt soydan yani Cehennem tilkisi ve Ruhani tilki kabilelerindendi, ikilinin yüklendiği baskı kat ve kat fazlaydı. Kan soyumu uzun süredir bastırmasaydım Shiro savaşırken tüm gücünü bana karşı kullanamazdı.

-Yaşlı Kadın; Gerçekten, gerçekten bu çok güzel. Sonunda bir saf kan ile tanışabildim.

Yaşlı kadın diz çökerken, gözlerinden yaşlar akıyordu, bu tepkisini hiç beklemiyordum.

-Yaşlı Kadın; Bu yan aile üyesi, safkan üyeyi selamlıyor. 

-Uğur; Neden ?

-Yaşlı Kadın; Neden ? Bir yan dal üyesi olarak saf kanlar her zaman bizim üstümüz olmuştur. Bir sekiz kuyruklu cehennem tilkisi olarak bile bu kuralın üstünde değilim. Sadece 9 kuyruklu yan dal üyeleri saf kanlar önünde dik durmaya izinlidir.

Onlarca zaman burada bağımsız yaşadılar ama hala geleneklerine bu kadar bağlılar mı ? Bu soy ve safkan muhabbetini uzun süredir duymuştum, eğer safkan zayıf birisi yan aileye giderse ne kadar güçlü olursa olsun tüm yan dal ailelerinden rütbeliydi. Bir çok kere zayıf ana aile üyelerinin sürgün olarak yan dal ailelerine gönderildiğini ve ceza olarak onları yönettiğini duymuştum ama kulede kaldıkları süreçte bu gelenekleri unuttuklarını düşünüyordum.

-Yaşlı Kadın; Ana aileden gelen kıdemli, isminizi öğrenebilir miyim ?

-Uğur; Uğur Kayra ama ben ana aileden değilim.

-Yaşlı Kadın; İmkansız !!!!! Dokuz kuyruğunuz ve soy baskınız kesin. Siz Kyuubi kanına sahipsiniz, hatta gençler arasında seçilmiş bile olmalısınız.

-Uğur; Yine de aileden değilim, bir başıboşum yani önümde eğilmene gerek yok.

-Yaşlı Kadın; Karen, bu astın adı Karen, yine de bir safkan olduğunuz değişmez bir gerçek fakat neden ana aileye katılmadınız ?

-Uğur; Başka hiç bir Kyuubi soyundan birini görmedim, gördüğüm tek üyeler bu gezegendeki yan aile üyeleriydi.

-Yaşlı Kadın; Yan aile? Ateş ve Buz tilkilerinden mi bahsediyorsunuz ?

Yaşlı Kadın konuşurken Shiro'nun elleri sıkılmıştı, dişleri birbirine kenetlenirken kızgın olduğu belliydi.

-Uğur; Aranızda bir şey mi oldu ? Neden iki yan dal dış kıtada ?

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin