Savaş Tanrısı Tarikat Turnuvası-2

126 17 3
                                    

Bir Ses; Neden beni rahatsız ettiniz ?

-Goun; Tarikat Lideri, özür dilerim fakat Foun kesinlikle size mesaj göndermemi söyledi. İki canavar bulduk hemen tarikat lideri gelmeli, dedi

-Tarikat Lideri; Canavar? Sizin değerlendirmenizle benim değerlendirmem farklıdır, bunun için mi gelmemi istediniz ?

-Goun; Tarikat lideri...

-Foun; Ben devralırım, sen iç salona dönebilirsin Goun. Sen kızı izle, Bram erkeği izlesin sakın onu izlemeyi bırakmayın ve sonra bana rapor verin.

-Tarikat Lideri; Neden beni rahatsız ettin  Foun ?

-Foun; Efendim şimdi yan dal turnuvasındayım.

-Tarikat Lideri; Biliyorum.

-Foun; 3. ve 4. aşama ilahi ustalar buldum ve son derece yetenekliler.

-Tarikat Lideri; Anlıyorum, sonunda bin yıllıkta fena olmayanlar çıkmış ama o kadar iyi bir haber sayılmaz. 1000 yaşında binlerce üyemiz bu seviyede.

-Foun; Ya 500 yaş turnuvasındaysa ? 

-Tarikat Lider; 500 yaş ? Foun hile yapmı...

-Foun; İmkansız, oluşum benim kontrolümde. Enerji özümseme gibi bir şeytani teknik izi yok, güçlü bir hap izi yok. Kendi yetenekleri ve yaşta hata yok. Hem yan dal tarikatları hem de oluşum onaylıyor.

-Tarikat Lider; 500 yaşında 3. ve 4. aşama demek  ?  Aceleci davranıp temellerini boş verdilerse sadece büyük bir dar boğaza yakalanacaklar ve asla bir ilahi büyük usta olamayacaklar.

-Foun; Efendim....7.aşama ilahi ruha sahipler, aynı zamanda birisi Leviathan bulanık hattına ve biri Yıldırım Serçesi bulanık kan hattına sahip, savaş tarzları kesin ve net.

-Tarikat Lideri; Ne demek istiyorsun ?

-Foun; Diğer tarikat liderleri onları ilahiyat aleminde sanıyordu, neden güçlerini sakladılar anlamadım ama şüphelenince iç dünyalarını incelemek istedim ama giremedim. Bir güç beni attı.....

-Tarikat Lideri; Emin misin ? Oğlum olsan bile yanlış bir rapordan sorumlu olacaksın.

-Foun; İhtimal olsa bile değmez mi ? İki uyuyan ruhları var, hayır uyuyan demek doğru olmaz. İlahi usta olduklarına göre uyanmış olmalı, ayrıca iki kan hattı ? Bizim tarikatımızda bile bulanık kan hattı çok fazla yok. İlahi ve kutsal soylara sahip kaç üyemiz var ? 1000-2000 ? Bu ikisini hemen öğrencin olarak almalısın baba, pozisyonunu inanılmaz bir şekilde destekleyecek. 1. ihtiyar sürekli seni bu konuda rahatsız ediyor.

-Tarikat Lider; Başka kimse biliyor mu ?

-Foun; Hayır onlara söylemedim ama dedikodular hızlı yayılır. Burada birinci ihtiyarın bir adamı varsa haber alması uzun sürmez.

-Tarikat Lideri; Geliyorum, bu sırada onları izle ve turnuva bitince özel olarak görüşüp ruh seviyelerini test et.

-Foun; Peki bu ihtiyarlar ?

-Tarikat Lideri; Hangi ihtiyarlar ?

-Foun; Anlıyorum.

4 yan dal liderleri bu kısa konuşma ile kaderlerine karar verildiğini bile bilmiyordu. Güç böyle bir şeydi, güçlü olduğunuz sürece zayıfların tek bir söz hakkı bile yoktu. Foun içeri girerken Goun ve Bram dikkatle iki projeksiyonu izliyordu. 200 yaş turnuvası daha başlamamıştı yani tüm dikkatlerini 500 yaşa çevirebilirlerdi. Bram'ın yüzünde şaşkın ve mutlu bir ifade vardı, yanına giderken Bram gülmeye başladı.

-Bram; Bu velet oldukça iyi, sen buluşmaya giderken beklemediğim bir şey oldu.

-Foun; Dinliyorum.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin