Güzel bir müzik tınısı etrafa yayılıyordu. Kuşlar, böcekler hatta küçük hayvanlar bile sessizce gölün kenarında dururken, müziği dinleyerek keyif çatıyorlardı. Havaya yayılan müzik sanki ruha işliyor gibiydi, her bir telin çıkardığı ses dalgası etrafa yayılırken insanları büyülüyordu.
Bir kadının yavaş adımlarla alana girmesi hayvanları ürküttü ama sonra hemen eski hallerine geri geldiler ve sakince bir köşede müzik dinlemeye devam ettiler.
-Kadın: Sadece vakit geçirmek için çaldığı bir şarkı ama en basit şarkısı bile canlıları etkiliyor. Gerçekten hanımım bizden farklı bir ligde.
Kadın gülümserken rapor etmesi gereken şeyler olduğunu hatırladı ve hemen ses çıkarmadan sakin adımlarla gölün kenarındaki yere doğru ilerledi. Gölün kenarında yarı suyun üstünde yarı karaya bağlı, ahşaptan yapılmış silindirik bir oturma alanı vardı. Üstü tamamen sarmaşık ve çiçeklerle kaplanan bu alan normalde çok sevilen ve tarikattaki çoğu insan için dinlenmek için gelinen bir yerdi ama yakın zamanda bu bölge tamamen hanımıma verilmişti, artık onun dışında kimse o yeri kullanamıyordu.
Şarkının bitmeye yakın olduğunu fark ettiğim anda adımlarımı hızlandırdım, güneşliğin altında ahşap bir zemine oturan yüzü peçeli bir kadın duruyordu. Güneş ışığı, sarmaşıklardan sızarak üstüne düşerken, üstündeki zarif ipek elbise bir miktar parlıyordu. Açık zümrüt yeşili desenleri olan oldukça basit bir kıyafet giyiyordu ama basit olan kıyafet onun üstünde bir sanat eseri gibi duruyordu. Uzun siyah saçları beline kadar inerken, narin beyaz tenli parmakları işlemeli bir kanunun üzerinde geziniyor ve şarkının son seslerini çıkartıyordu.
Kadın, sessizce yanında beklerken hanımı onu fark etmemiş gibi hiç bir tepki vermemişti, sadece müziğine odaklandı. Bu sırada eline bir çok kağıt olan kadın, müzik çalan hanımını izlerken büyüleniyordu. En sonunda bir süre geçti ve hanımı müziğini bitirdi. Dizinin üstünde duran kanunu alıp, yüzüğüne koyduktan sonra kapalı gözleri açıldı ve kadına bakarken narin kırmızı dudakları açıldı.
-Hanım: Rapor vermen gereken bir şey mi var ?
-Kadın: Hanımım, istediğiniz talimatlar konusunda gereken yapıldı. Kaçan çok fazla kişi vardı, tek tek kaldırılmaları biraz zaman aldı.
-Hanım: Oh.. ( Kaşlarından birisi hafifçe kalkar ), ailemden birine zarar verdiler. Hepsinin öldüğüne emin oldun değil mi ? Kaçana biri varsa cezan oldukça büyük olacak.
-Kadın: Evet hanımım, hepsi tamamen temizlendi. Bazıları imparatorluk bölgesine kaçmaya çalıştı ama basit 1.halka insanları nasıl kaçabilir. Yolları çoktan kapatmıştık, tek başımıza olsak belki kaçan biri olabilirdi ama bu sırada diğer iki tarikatla iş birliği içindeydik.
-Hanım: Hmm, peki Jasmina ? O bir hamle yaptı mı ? Üçü temizliğe katılırken o katılmazsa sorun olacaktır.
-Kadın: Hayır, yapmak istemedi mi yoksa başka bir şey mi emin değilim ama bu sıralar çok yoğun görünüyor. Onun hakkında bilgi almak çok zor oldu, bu yüzden bir çok kaynak harcayarak bilgi satın alabildik.
-Hanım: Jasmina yetenekli, o yüzden başa çıkabilmeli ama yaptığı şey affedilemez. Sorumluluğu üzerinde olan genç üyelerimizi koruyamadı. Uğur'un gençler ayrılırken en çok korktuğu şey buydu, Jasmina'nın onlarla gitme şartı ile izin vermişti ama o hayal kırıklığı yarattı.
-Kadın:....
-Hanım: Bir şey mi söyleyeceksin.
-Kadın: Boşluk tarikatından bir mesaj geldi.
-Hanım: Aybala demek ?
-Kadın: Kıdemli Aybala'nın boşluk tarikatında etkisi çok büyük, neredeyse sizinle kıyaslanabilir ama rakipsiz olduğu için daha hızlı büyüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasíaUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...