Villaya girerken görevliye parasını ödedik ve bir aylığına villayı kiraladık.
-Kuro; Oradan hemen ayrılmak iyi miydi ?
-Uğur; Sorun yok, konuşulacak şeyleri konuştuk. Gereksiz yere durmanın anlamı yoktu. Ayrıca gece misafirlerimiz gelecek yani hazırlıklı olun.
-Lisana; Simyacı loncası ?
-Uğur; Etkileri küçümsenemez, büyük ihtimalle yerimizi biliyorlar. Loncalarına katılmadığımız ve aşağıladığımız için saldıracaklar. Bu yüzden şehirden bu kadar uzak, ücra bir yerde villayı seçtim.
-Kuro; Konuşmana bakarsak karışmaya niyetin yok gibi.
-Uğur; Gelenler 5.aşamada olacaksa yardım etmem gereksiz olacaktır. Sizi izleyeceğim, zorlanırsanız yardım ederim ama çoktan dar boğaza ulaştın değil mi Kuro ?
-Kuro; Anlıyorum, villanın etrafına bir oluşum kurmaya başlıyorum.
-Lisana; Oluşumlardan anlıyor musun ?
-Kuro; Bir miktar.
-Uğur; Lisana senden güçsüz olduğunu düşünebilirsin ama oluşumlarda iyidir. Bu günkü durumu o idare edecek, sözlerine uy.
-Lisana; Anlıyorum.
İkili plan yaparken, oluşumları düzenlediler. Etraftaki ormanda bir illüzyon oluşumunun yanında üç farklı noktada tuzaklar gizliydi. Kaç kişi geleceklerini bilmiyorum ama şehirde hiç 6.aşama birini hissetmemiştim. Sadece demirci loncası başkanı 6.aşamaya ulaşmış gibiydi yani bir sorun olmamalı. Lisana iki tane 5.aşamayı idare edebilirdi, Kuro tek birini tutabilirdi yani üç tane 5.aşama gelecekse sorun olmamalıydı.
Gece çökmeye başladığında ormanda hareket hissettim, bize doğru gelen 5 kişi vardı. Enerjim ile alanı tararken gelen 3 tane 5.aşama ile 2 tane 4.aşama insan dikkatimi çekti.
-Kuro; Alana girdiler, oluşum bana haber veriyor. 5 Kişi geliyor, üçü 5.aşamada olmalı.
-Lisana; Tuzaklarla idare edebilmeliyiz.
-Kuro; Lisana kuzeye git, oradaki ilk tuzağın yakınında dur. Ani bir saldırı ile güçlerini kırıp, oluşum içinde kaybolmalarını sağlayacağız.
İkiliyi izlerken Kuro'nun büyümesini izlemenin keyif verdiğini fark ettim, önceden kendine aşırı güvenen ve bodoslama dalan bu kız, şimdi işleri idare etmeyi biliyordu. Saray hanımı olarak bir çok işi yönetmesi onu olgunlaştırmıştı.
Diğer gruba bakarken kaşlarımı çattım, geleceklerini düşünmüştüm ama bu kadar erken değil. Rüzgar eserken yerimden ayrıldım ve bariyerin dışındaki güney kısam gittim.
-İhtiyar Wang; Gerçekten geldiler, ne kadar yazık.
-Uğur; İhtiyar Wang, neden geldin ?
-İhtiyar Wang; Bu ses ? Genç velet, neden buradasın ?
-Uğur; Araziye izinsiz girenleri fark ettim.
-İhtiyar Wang; Yine de orada olman gerekmez mi ?
-Uğur; Hayır, benim karışmama bile gerek yok.
-İhtiyar Wang; Offf, güçlü olabilirsin ama onların bir çok güçlü hazinesi var. İki kıza bırakırsan kayıplar olacaktır.
-Uğur; Sanmıyorum.
-İhtiyar Wang; Düşmanlarını çok fazla küçümsüyorsun.
-Uğur; Daha bariyere girmek üzer olduğunu fark etmediniz, bir kaç adım daha atsanız asla ayrılamazdınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasíaUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...