Aurora'nın Şöleni 2

126 17 5
                                    


-Felix; Bir dostluk savaşı ?

-Ejder Tarikatı Genci; Evet, gerçekten savaş tanrısı varisini merak ediyorum, sadece laftan mı ibaret yoksa yeterli gücü var mı ?

-Aurora; Kibirli aptal.

-Fluen; Aurora ?

-Aurora; Bırakın istediğini yapsın.

-Ejder Tarikatı Genci; Areneya gitmeye cesaretin var mı ?

-Felix; Arena ? Gereksiz, saldır. Bir kaç saniyede bitireceğim.

-Genç; Kibirli aptal.

Genç adamın etrafını buzlar sararken ileri fırladı ama çok geçti, ilerlediği anla yere düştüğü an olmuştu, Felix'e bakarken iç çektim. Biliyordum, 5.aşamada olabilir ama çoktan 6. hatta 7.aşamadaki insanlarla savaşabilirdi. O kadar hızlı bir şekilde arkasında belirip eli ile ensesine vurmuştu ki, 6.aşamadan düşük olan kimse hareketlerini takip edemedi.

-Felix; Sanırım bitti, şimdi yerimize oturabilir miyiz ?

-Aurora; Elbette, görevliler lütfen bayılan misafiri odasına kadar götürün.

-Bhaum; Gerekli değil, onu odasına götürün. Varis Auroro'nın bu utanç verici anı izlediği için özür dilerim.

-Aurora; Özür dilemen gerekli değil, gençlerin sıcak kanlı olması normaldir ama burada buluşma nedenimiz önemli bir konu umarım kişisel sorunlar artık burada tartışılmaz.

-Bhaum; Anlıyorum, bahsettiğin şey 150 yıl sonra yapılacak olan turnuva değil mi ?

-Aurora; Evet. Yemekler gelmeden önce lafı uzatmak istemiyorum. Bildiğiniz gibi halkanın bu bölgesi 3 grup tarafından yönetiliyor.

-Felix; 3 Grup ?

-Bhaum; Hmmh, savaş tanrısı varisi güçlü olabilir ama sanırım genel konularda biraz yetersiz.

-Alcine; Genç olunca bunlar normaldir, sizin gibi genel kültür öğrenecek çok fazla vaktimiz olmadı.

-Aurora; Yeterli, Felix dokuz tarikat birlikte bir grup sayılabilir. Bizim gibi iki grupla beraber halkanın bu kısmını yönetiyoruz.

-Felix; Anlıyorum, peki bizden başka ?

-Aurora; 3 Grup desekte aslında tam olarak doğru değil, diğer iki grup aslında birer imparatorluk ailesi. Xiao ailesi ve Shun imparatorlukları, büyük bir bölgeyi işgal ediyorlar ve altlarında bir çok klan takipçileriyle gruplardan ikisini oluşturuyorlar. Belli süreçlerde 3 grubun ortasında yer alan bir kısıtlı alan açılır. Bu kısıtlama 10 yıl sürecek ve daha sonra kapanacaktır, ayrıca içine sadece ilahi büyük usta aleminden düşük seviyeliler girebilirken içeride bir çok antik zamandan kalan hazineler yer alıyor.

-Alcine; Anlıyorum, sanırım giriş için bir kısıtlama var ve giriş hakları için turnuva düzenleniyor. Sonuçta hiç bir gücün yeri tekelleştirilmesine izin verilemez.

-Aybala; Bu doğru, giriş hakkı sadece 128 kişi, neden bu sayı bilmiyoruz ama doğal bir bariyer yüzünden daha fazla kişi giremiyor. Harabenin açılmasından önce yayılan enerji dalgalarından zamanın yaklaştığını anlıyoruz ve giriş hakları için turnuva düzenleniyor. 3 Gruptan biri olarak 9 tarikata sahibiz ama rakiplerimiz iki imparatorluk ailesi yani gizliden gizliye aslında her girişte avantaj onlardan yana. Bu yüzden turnuvada iyi birer sıralama kazanıp giriş hakkımızı artırmazsak gelecekte 3 gruptan daha kötü bir durumda kalabiliriz.

-Alcine; Bu kadar önemli olduğuna göre içeriden çıkartılan hazinenin değeri nedir ?

-Bhaum; Kayıtlı hazine listesinde üç önemli şey kaydedildi, birincisi bir kişi bir ilahi canavarın kan özünü buldu ve özümsedi. İkincisi içerideki zaman farklı akıyor ve her girişte 10.000 yıllık bitki bulma imkanımız oluyor. Üçüncü ve son olan şey net olmasa bile kayıtlarda 5 kişinin içeriden miras yolu ile teknik öğrendiğini biliyoruz, yani içeride yaşayanlar vardı ve geride bıraktıkları birer güçlü miras var.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin