Ateş Tanrısı İle Savaş - 2

122 13 3
                                    

-Lisana; Birisi sizinle görüşmek istiyor.

-Uğur; Kim ?

-Lisana; Pelerinli birisi ama tahminime göre önceki asker olmalı.

-Uğur; General demek ? İçeri alabilirsin.

Pelerinli adam içeri girerken oturduğum yerden onu süzdüm, kimliğini saklamak istese bile ufak hareketlerinden asker olduğu belliydi, Lisana'nın dikkati gerçekten iyiydi.

-Uğur; Peki, sizin gibi birisi neden benimle görüşmek istedi ?

-Pelerinli Adam; Pek şaşırmış gibi değilsiniz.

-Uğur; Yani, konuya geçelim mi ? Dikkat çekmeden gelmeniz kolay olmamıştır general, boşa harcayacak vaktimiz yok.

Pelerinini çıkartırken kapıda duran generali izledim, eskisine nazaran o kadar kibirli değildi ama çokta silik durmuyordu.

-General; Prensin takipçisi misiniz ?

-Uğur; Sence ?

-General; Pek birinin emrini dinleyecek birisi değilsin ? Kimsin sen ?

-Uğur; Gezgin, aynı zamanda simyacı ve demirci. Su bölgesinde misafir kıdemli olarak kalıyorum, yeterli mi ?

-General; Neden savaşa katılmak istiyorsun ? Su bölgesinde de durumlar gerginken neden ateş kıtasına geldin ?

-Uğur; Basit, demirci olduğumu söylemedim mi ?

-General; Ateş tanrısından istediğin bir şey mi var ?

-Uğur; Vardı ama prens başka bir ödeme yaptı yani şuanda canavarın bedenini görmezden gelebilirim.

-General; Ödeme ?

-Uğur; Kendisine sorabilirsin, müşterimin özelini anlatmak istemiyorum.

-General; Savaş alanında emirlere uymayacak birisi sadece sorun çıkartır yani gitmenizi istemeliyim.

-Uğur; Gitmek ? Kendinize güveniniz fazla general, büyük usta olmak üzere olan bir canavara baskın düzenleyeceksiniz hala gereksiz tartışmalar mı yapıyorsunuz ? 

-General; Bu bizim sorunumuz, bilinmeyen birinin savaşa katılmasına izin veremem. Özellikle bu kaotik dönemde.

-Uğur; Reddediyorum, görevimi prensten aldım yani ne düşündüğün umurumda bile değil.

-General; Kraliyete karşı çıkmak istediğinden emin misin ?

-Uğur; Kraliyet ? Prens kraliyetten değil ama bir general kendi başına kraliyeti mi temsil ediyor ? General bence ayrılma vaktiniz geldi, sınırlarımı fazla zorluyorsunuz sanırım yorgunluk başınıza vurmuş gibi. Lisana generale kapıyı göster.

-General; Pişman olma kıdemli sadece bir aşama atladığın için kendini dünyanın kralı olarak düşünme. Sınırda 8.aşamaya ulaşmak üzere olan onlarca kişi var.

-Uğur;  İyi geceler.

....

.....

.......

-Lisana; Bu tuhaftı.

-Uğur; Sanırım prenses beklediğimizden güçlü bir otoriteye sahip, general bile onun arkasında olduğuna göre can sıkıcı olacak.

-Lisana; Prenses ? Neden general, prensesi desteklesin ?

-Uğur; İmparatorun durumu sence nasıldı ?

-Lisana; Pek özel biri gibi görünmedi.

-Uğur; Giydiği eserlerle iyi görünüyor olabilir ama ruhsal olarak çok cansızdı, oğlunun ölümü onu çok etkilemiş olmalı. Gözlerindeki ışık tamamen sönmüştü.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin