Gerçek Sınav'ın Başlangıcı

169 22 0
                                    

Kuro kahkahalarla gülmeye başladı.

-Uğur; Kuro ?

-Kuro; Yüzlerini gördünüz mü ? Bunca zamandır taşan nefret biraz olsun rahatladı, teşekkürler usta.

-Uğur; Yani atıldığın aile gerçekten de Beyaz Kuyruklardı.

-Kuro; Beni hiç tanıyamadılar sonuçta çok küçükken aileden kovulmuştum. O kadın Simay annemi yaralayan ve kovan kişiydi onun yüzünü asla unutmam.

-Uğur; Anlıyorum, nefretin biraz olsun rahatladıysa sevindim.

-Kuro; Bu ülkeden ayrılalım mı usta ? Benim için büyük sorunlar yarattınız.

-Uğur; Sorun yok, Beyaz kuyruklar şuanda bizim için sorun yaratmamalılar sonuçta imparator hala bana muhtaç.

-Kuro; Demirci olduğunuz için mi ? O ihtiyarı hiç sevmedim.

-Uğur; Bende ama bir ilahi silah bulmak zor olsa bile krallığın elinde vardır fakat ilahi zırhlar için aynısını söylemem. Ailesini güçlendirmek için zırhları ihtiyacı var sonuçta ailesinin çok zayıfladığını fark etti.

-Kuro; Neden imparator bu kadar güçlüyken diğerleri çok zayıftı. Kral sadece 2.aşama bir ustayken diğerleri de çok güçlü olmamalı.

-Uğur; Kaynakların çoğunluğunu imparator harcıyor, sadece artık denecekler diğerlerine gidiyor. Güçlenememelerinin sebebi bu, tüm güç tek kişinin elinde toplanmış.

-Kuro; Anlıyorum, bu yüzden Silverler'den çekindiler sonuçta diğerlerine kıyasla en güçlüler onlar. Bir 6 aşama ve 5. aşama ustaya sahipken diğerleri ikinci aşamada fakat her an üçüncü aşamaya geçebilirler.

-Uğur; Doğru, ayrıca Silver Fang'ın tüm gücünü henüz görmedik. Quanne kendini üçüncü kıdemli olarak tanıttı ama bunun doğru olduğunu sanmıyorum.

-Kuro; Usta ?

-Uğur; Lider krala karşı durabileceğine çok güveniyordu. Sence bu basit ikinci aşamalarla mümkün mü ? Henüz diğer kıdemlileri görmedik, büyük ihtimalle onlar inzivada kalıyor ve güçleri belirsiz. Quanne'nin sıralaması sadece hedef yanıltmak için.

-Kuro; Anlıyorum peki onlar güvenilir mi ? Size bir şey yapmaya cürret ederlerse ?

-Uğur; Kuro ustana güven, bir 6.aşamayı öldürebilecek güvenim var.

Doğru söylüyordum, savaşarak bir altıncı aşamayı öldüremem ama Zhen zehri güçlü bir kozdu. Ani bir saldırı ve gerilla taktiği ile lider bile benden kaçamaz ve ölüme mahkum olurdu. Ayrıca elimde bir usta ekipmanı var, bunlarla ani bir durumda kaçmam kolaylaşacak ama bu duruma düşmek istemiyorum. Öyle bir zamanda kozlarımın çoğunu göstermek zorunda kalırdım.

-Kuro; Usta bir fikrim var.

-Uğur; Oh, dinliyorum.

-Kuro; Ya zırhlara ve silahlara kendiniz formasyon kazırsanız ? Diğerleri bu konuda sizin kadar bilgili değil. Size karşı kullanılınca eşyaları parçalayacakk bir formasyon. O zaman tüm aileler hazırlıksız yakalanmaz mı ?

-Uğur; Anlıyorum, denemeye değer. Normal bir şey işe yaramaz ama için biraz özel karışım koyarsam iyi olur.

Formasyonların için zhen zehri koyarsam ne olurdu acaba ? Patlayan ve zehir yayan zırhtan kaç kişi kurtulabilirdi. İmparator beni kullanıp sonra beni ortadan kaldırmak isterse yok olacak olanlar sadece kendi güçleri olacaktı.

-Kuro; Usta tilkilerde ateş kullanabilir mi ? Herkes inandı ama sizin özel olduğunuzu biliyorum.

-Uğur; Senin için mümkün değil ve gereklide değil. Güçlü olan sadece ateş değil, tüm özelliklerin güçlü ama hala tam potansiyelde kullanamıyorsun.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin