Gözlerimi açarken anlayamadığım bir çok noktayı anlamıştım. Gücümde bir artış olmadı ama bakış açım değişmişti. Odadan çıkarken dışarıda çalışan iki kişiyi gördüm, benim çıktığımı fark ettiklerinde antrenmanlarını bitirdiler ve bana baktılar.
-Misty; Kıdemli uyanmışsın.
-Lisana; Fena değil, güçlenmediniz ama sizde bir şey değişmiş gibi.
-Uğur; Bu sürede kapınızı açtığınız için teşekkür ederim.
-Lisana; Sorun değil, zaten bu yerde fazla insan yaşamıyor.
-Uğur; Fazla insan yok mu ?
Etrafıma bakarken kocaman yerde sadece 4-5 kişinin varlığını hissettim. Bir çoğu oldukça güçsüzdü ve Misty gibi tiran veya imparator alemindeydiler.
-Lisana; Bu şehre gelmeyi başaranlar. Koi'ler şehirde saygı görse de sayımız çok az.
-Uğur; Anlıyorum, özür dilerim iç işlerinize karışma niyetim yoktu.
-Lisana; Sorun değil, bu bir sır değil. Kabilemden sadece sağ kalanlar buraya gelebildi.
-Uğur; Ne yazık ki, bu durum dünyanın her yerinde var.
-Lisana; Evet, güçsüz olduğun sürece her yerde yem olursun.
Üçü ile oturup biraz konuştuktan sonra yemek hazırlandı ve hep beraber bir şeyler yedik. Misty'den Koi'lerin bir kaç yüz yıl önce saldırıya uğradıklarını ve eski yuvalarından kovulduklarını öğrendim. Koi'lerde bu yüzden batıdan göç ederek doğuya gelmiş ama yolculuk çok zorlu ve tehlikeli olduğu için küçükleri savunan bir çok büyük ölmüş ve geriye tek büyük olarak Lisana kalmış.
Lisana ve bir sürü genç özgür şehre vardıklarında özgür şehirde pek fazla usta alemi yokmuş ve yeni bir güç olarak Lisana'yı kabul etmişler. Koi'lerin özellikleri belli olduğunda şehir lordu Koi'lere özel bir teklif sunmuş. Koi'ler şehirlere yeni gelenlerin ve suçlu ilan edilenlerin sorgularına katılarak niyetlerini öğrenecekti. Karşılığında ise tüm Koi kabilesi şehir lordunun korumasında olacaktı.
Şimdi ise Koi Kabilesi yaralarını sarmaya çalışıyor ama sadece üç beş kişi ile yapılacak bir şey değil. Şehirdeki tek güvenecekleri şey Lisana'nın usta aleminde olması, eğer Lisana'ya bir şey olursa sonuç sadece ölümcül olacak. Şehir lordu belki bir kaçını doğruluk detektörü olarak tutar ama geri kalanlar sadece diğer kabilelere yem olacak.
Koi kabilesine acırken, Misty'nin annesine baktım. Buradaki tüm gençler Lisana'ya anne diyor ama bir tek Misty gerçekten ona benzediği için gerçek annesi olduğunu varsayıyorum. Bedeninden bir usta alemi aurası yayılıyor ama sadece birinci aşamada, gözleri mavi birer taş gibi parlıyor ama bu parlaklık eski ışığını kaybetmiş gibi ve yorgunluk gözlerinden belli oluyor.
Uyandığımda ilk gördüğüm kişi o olsa pek fazla bakamamıştım ama şimdi ona dikkatlice bakıyorum. Uzun pembe tonlarında sahip saçı beline kadar uzanırken, mükemmel bir fiziğe sahip. Fiziği gerçekten güzel ve tek anlamıyla kusursuz diyebileceğim birisi, Misty'nin tavırları çok çocuksu kalırken Lisana'nın olgunluğu ona müthiş bir hava katıyor.
Ona baktığımı fark edince bana bakıp gülümsedi, gözlerinin yanında iki küçük kırışıklık belirirken gerçekten bu güzelliğin bu duruma düşmesine üzüldüm. Misty'nin anlattığına göre sadece 930 yaşlarında olmalı ve bir usta olarak bu çok genç bir yaş. Bu yaşa rağmen gözlerinin yanlarının kırışması sadece ne kadar yorulduğunu gösteriyor.
-Lisana; Bir sorun mu var ? Bana bu kadar dikkatli bakıyorsunuz ?
-Uğur; Hayır, sadece sizin için zor olmuş olmalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasíaUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...