Adsız Bölüm 13

169 22 0
                                    

-Uğur; Cassie kapıyı aç !!!!!

Odasının kapısını çalıyorum ama bir süredir açmadı, dışarıda bir süre bekledim ama en sonunda endişem beni yendi. Kapıya bir hamle yaptım sert ahşap kapı tamamen paramparça oldu. İçeriye girerken Cassie'nin yatakta yattığını fark ettim, giydiği bembeyaz elbisenin önü kan izleri ile doluydu.

-Uğur; Cassie ? 

Seslensem bile fark etmedi ve hemen yanına gidip nabzını ölçtüm ve bir enerji parçası göndererek onun durumunu inceledim. 

-Uğur; Cassie, neden bu kadar kendini zorluyorsun ?

Zehirin iyice yayıldığını fark ettiğimde, bileğimi biraz kestim ve kanımı pembe dudaklarına yaklaştırdım. Kanımı hiç içemediğini fark edince iç çektim.

-Uğur; Bu gerçekten gerekli mi ?

Bileğimi emerek kanı ağzımda tuttum ve onu öperken kanı içmesini sağladım, gerçekten güzel bir kadındı. Aurora ve Yasmina ile kıyaslandığında asla geri planda kalmıyordu ve yalan söylemek istemiyorum ama onu görmek beni heyecanlandırıyordu. Yine de davranışlarını hatırladıktan sonra bir ürperti geçirdim ve sonunda kanı içtiğinden emin olduktan sonra odasından çıktım.

Fark etmediğim şey ise çıkarken, gözlerini açması ve eli ile dudaklarına dokunmasıydı. Hiç görmediğim utangaç bir yüz ifadesi yaparken ben koridorda yürüyordum, belki o an bir şey diyebilseydi belki de gelecekteki tüm ilişkimiz farklı olabilirdi ama kader çok tuhaf bir şeydi ve bir küçük hamle ile hemen değişebilirdi. Kelebek etkisi her zaman vardı ama biz bunu asla fark etmedik.

-Cassie; Sıcak, bunu yapmasını beklemiyordum. Benden nefret etmiyor muydu ? Hiç böyle hisssetmemiştim. Gerçeği bilse benden ne kadar nefret eder acaba ?

.....

......

İlk kez Cassie için üzüldüğümü fark edince korktum, 

-Neden ? Neden onun için cani biri gibi birine üzüldüm ?

Ne kadar kendimi kandırmak istesem de fark etmiştim, onun gibi bir çok kişi görmüştüm, hayatta kalmak için kendini sürekli zorlayan kişiler. Cassie'nin nasıl biri olduğunu biliyorum ve nasıl bir ortamda büyüdüğünü de de, Bloodfly ailesini biliyorum, her hangi bir zehirden etkilenmemek ve direnç kazanmak için 11 yaşından beri dönem dönem zehir içen birinden bahsediyoruz. Hiç bir genç böyle bir şeyi yaşamamalı ama şimdi yanımda yaşayan biri var ve bu beni üzüyor.

Başımı salladıktan sonra odama gittim ve bütün gün boyunca kitabı okuyarak vakit geçirmek istedim, insanlar sadece aşama 2 olduğum için beni küçümsüyor ve ilgilenmek için aşama 3 veya 4 insan gönderiyorlar ama ileride bu avantajım yok olacak ve daha güçlü kişiler peşimden gelecektir.

..........

............

Gece ilerleyen saatler,

-Yaşlı; Hmmh, Rugar otu, ilginç gerçekten haplara bunu eklemeyi düşünmemiştim. Puzan otu kadar pahalı değil ve etkisi daha iyi sanırım bu bilgi için kitap kopyası vermeme değdi.

Kapı açılırken biri içeriye girdi.

-Yaşlı; Konuş.

-Görevli; Kıdemli dediğinizi yaptık, küçük kıdemli açığa alındı ve üç ay boyunca simya loncasında küçük görevler yapacak.

-Yaşlı; İyi, aptalca kibri yüzünden önemli bir fırsat kaçıyorduk. Bu kağıdı al ve diğer kıdemlilere götür.

Görevli; Emredersiniz.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin