Sınav Kulesi-2

145 20 2
                                    


Dar koridordan sesler gelirken, golemlerin geldiğini anlamıştım. Mızrağımı kavradım, bu dar alanda çeviklik avantajım kaybolacak ve onlar avantajlı tarafa geçecekti. Bir daha bu koridorda savaşamazdım en azından şimdilik. İleride sayıları çok fazla olursa o zaman bu koridordan ikişerli olarak gelmek zorunda kalacaklar ve bana avantaj kazandıracaklardı. 

İleriye fırlarken saldırılarından kaçındım ve golemleri tek tek indirmeye başladım. Bir yarım saat sonra bu turu bitirmiştim. Üst kata gittiğimde 32 goleme karşı olacağım için içeride kalıp kalmamakta tereddüt ederken bir anda kendimi salonun ortasında buldum. Etrafımı 32 golem sarmıştı.

-Kule Sesi; Bu kattan itibaren başlangıç koridoru kaldırılmıştır.

-Uğur; Lanet olsun !!!!!!!!

32 golem yerden kalktı ve önlerindeki silahları aldılar. Bu sefer sadece kılıçları yoktu, bazıları mızrak, bazıları balyoz kullanıyordu. Mızrağımı tutarken küfretmeye başladım. Sadece 3. aşama olabilirler ama sayıları çok fazlaydı, on altısı ile uğraşırken bir kaç darbe almıştım. Beni ağır yaralamasa bile bir kaç küçük yaram vardı.

Birisi bana mızrağı ile saldırırken , mızrağım ile saldırısını yönlendirdim ve arkamdaki balyozluya mızrağının ucu giderken, eğildim. Bu sırada solumdaki bana kılıcı ile saldırmıştı, son saniyede kaçtım. Yerdeyken üstüme gelen balyozu fark ettim ve kenara yuvarlandım ve bu sırada arkasına geçtiğim goleme saldırarak başını parçaladım. Artık sadece saf güç kullanırsam kazanmam zorlaşırdı. Bu yüzden az bir miktar aura ile mızrağımı kapladım. Burada telafi ettiğimle beraber yüzde %30 gücümü kullanırsam ileride sıkıntı yaşamazdım.

İleriye fırlarken bir tane kılıç saldırısından kaçtım ve mızrağım ile başka bir saldırıyı engelledim. Boş olan elimi enerjim ile kaplayıp, boş bulunan bir golemin kafasına yumruk attım. Kafasını parçalamak istemiştim ama sadece büyük bir göçük oluştu. Üstüme gelen üç balyoz saldırısını fark edince hemen illüzyon adımları ile oradan uzaklaştım.

-Uğur; Sanırım sadece mızrak çalışmak hataydı, fiziksel bedenim hala yetersiz. Ejder kılavuzunu iyice geliştirmeliydim.

Enerji harcamayı minimum da tutarken, hızımla golemlerin saldırılarından kaçındım. Bir çok golemin olması bir yandan iyiydi. Uzun mızrağımla mızrak ve kılıç saldırılarını saptırıp arkamdaki golemlere yönlendiriyordum.

Bir yandan sürekli yumruk atarken, öğrencime öğrettiğim yumruk hamlelerine çalıştım. Bir anda arkamdan gelen bir tehlike hissettim ve kenara kaçındım. Bir golem, mızrağını saplayarak bana saldırmıştı. Daha önce hiç saplama saldırısı yapmamışlardı, hareketleri değişiyor.

-Kule Sesi; Geçen her sürede golemlerin güçleri artacaktır. Lütfen en kısa sürede duruşmayı bitirin.

-Uğur; Fuck !!!!!!! Biraz insaflı olamaz mısın ?

Ben konuşurken bile golemler güçleniyordu. Çoktan dört tanesinin 3 aşama zirveye ulaştığını fark ettim. Bu benim için boktan bir hal alıyordu artık kendimi tutamazdım. Enerjimin bir kısmını daha mızrağımı ekledim ve bir long dragon gönderdim.  Long dragon karşısına çıkan dört golemi anında parçaladı ve duvara çarpıncaya kadar ilerledi. 

-Uğur; Long dragon güçlü ama geniş bir alan hasarı vuramam. 

Mızrağımı yere saplarken yerden onlarca kök fırladı ve golemleri kazıklara geçirdi. Sadece bu geniş alan saldırısı bile benim enerjimin Yüzde otuzunu harcamıştı. Golemler yere yığılırken hemen bir enerji hapı yuttum ve meditasyon yaptım. Bir kaç saniye bile olsa gücümü geri kazanmak için yeterliydi.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin