Ahşap Sarayı-2

117 17 1
                                    

-Peri; Nankör velet !!!!! Dünya ağacının koruyucusu olduğunu düşündüğüm için dış sarayda kalmasına izin vermiştim !!!!

-2.Treant; Kraliçem, lütfen beni aydınlatın sizin çoktan..

-Peri; Öldüm, ahşap saray ruhu öldüğümü fark etti ve bedenimi kurtarmayı başardı. Kendi gücü ve yüz bin yıllık bahar ile bedenimi tekrar ıslatarak yeniden doğmamı sağladı ama eski anılarım eksik. Bu yüzden ne olduğunu bilmiyordum ve saray ruhu yok olduğu için onun görevini devraldım.

-2.Treant; Saray lordu koruyucudur, sizi gördüğüme sevindim kraliçem. Tüm treantlar adına size hizmet etmekten onur duyarım.

-Peri; Ya periler ? Peri kabilemden hiç kimseyi ağaç etrafında hissedemedim.

-2.Treant; Kraliçem, bu... siz ve dünya ağacı öldükten sonra dünya ağacı şövalyesi kendine ahşap tanrısı demeye ve tüm treanlar ve periler katletmeye başladı. Bir çok treant güneye kaçarken, periler kuzeye kaçtı ama o zamandan beri hiç bir peri ormanda görünmedi.

-Peri; Gerçekten nankör, görevini yapmalı ve dünya ağacını korumalıydı. Dünya ağacı mutlak hükümdarımız ve atamızdır. Peki ulu treantlar ? onlar öldü mü ? 

-2.Treant; Uluların hepsi öldü, biz en yaşlılar 2.trean kıdemlisi gibi ünvanlar alarak kabilemizi idare etmeye devam ettik ve güçlenmek istedik ama o canavarın gücüne yaklaşamadık.

-Peri; Nerede o nankör velet ?

-2.Treant; Öldü.

-Peri; Öldü mü ? Nasıl ?

-2.Treant; Kraliçem, bu genç önderliğinde bir grup ile Silver Fang ve Treant kabilelerimiz beraber savaştı ve onu öldürdük. Bu süreçte tüm treant kıdemlileri öldü, bir tek ben ve kabilemin nispeten gençleri kaldı.

-Uğur; Sözünüzü kesiyorum ama size söylemem gerekenler var.

-Peri; Konuş.

-Uğur; Orman tanrısın ile savaşmamızın en büyük nedeni bir şeyi ele geçirmesini engellemekti.

-Peri; Neyi ?

-Uğur; Orman ruhu.

Perinin gözleri fal taşı gibi açıldı.

-Peri; Orman ruhu !!! Onun burada doğması ve yüz bin yıllık baharı özümseyerek güçlenmesi ve ağacın ruhu olması gerekiyordu. 

-Uğur; Merkez kıta bariyer ile kapatıldı ve bu enerji akışlarında dengesizliğe neden oldu. Orman merkezi saraydan uzaklaşırken,  bahar yüz bin yıl sonra farklı bir merkezde doğdu.

-Peri; Orman Ruhu sizde mi ?

-Uğur; Evet, kıdemli lütfen orman ruhunu ağaç ile bütünleştirin. Savaştan sonra canavarların çoğu yok oldu, şifalı bitkiler tükendi ve orman ölüyor. Yakında orman sonu ile karşılaşacak ve biz felakete maruz kalacağız.

Yüzüğümden bir kutuyu çıkardım ve periye uzattım. Bir kaç dal uzandı ve kutuyu sarak geri çekti. 

-Peri; Anlıyorum, öfkem için özür dilerim ama hala daha bilmem gerekenler var ve sizin de sınavınız. Sınav başlayacak ve ben bu sürede treant ile konuşacağım.

Elini sallarken dallar üstümüze uzandı ve her birinin uçundan bir damla su dökülerek alnımıza damladı. Yoğun ahşap gücünü hissedince hepimiz meditasyona oturduk ve doğa baharını özümseye başladık...

....

.....

....

-------Peri Kraliçesi Bakış Açısı-----

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin