Mağaranın içinde dinlenirken ani bir ses ile hemen ayağa fırladım. Elimdeki mızrağı önümde çapraz tutarken ruhsal algım ile etrafı taramaya başladım ama hiç bir şey bulamadım. Bir kaç vahşi hayvan vardı ama benim için tehlikeli değildi. Tedbiri yine de elden bırakmıyorken çok zayıf bir enerji türü hissettim. Oldukça farklı bir yapısı vardı, doğal elementler gibi baskın veya varlığı kuvvetli bir şey değildi, daha çok illüzyon gibi çok dağınık bir enerji türüydü.
Odağımı toplarken etrafta gezinen ruh enerjisinin varlığı gittikçe netleşmeye başladı.
-Uğur; Ruhsal enerji ? Bu oldukça tuhaf.
Ruhsal enerji, basit bir enerji türü değildi. Ruhsal enerjiyi kullanabilmek için kişinin güçlü bir ruha sahip olması gerekirdi yoksa kişi ruhsal enerjisini kontrol edemezdi. Her ilahi ruh bir miktar ruhsal enerji barındırsa bile bu sınırlıydı, ancak 7.aşama ilahi ruhtan güçlü olanlar ruhsal enerjiyi kontrol edebilirdi. Benim etrafı taramak için kullandığım ruhsal enerji güçlü soylarımdan gelen bir şeydi, normalde şu halimle kullanamamam gerekirdi. Bu küçük detay bile gücümü fazlasıyla etkiliyordu, bir çok pusudan hemen haberdar olmanın dışında ruhsal güçle kendimi gizleyebilir veya illüzyon saldırılarımı ruhsal güç ekleyerek etkisini kat ve kat artırabilirdim.
Ailede bile sadece Aurora ve Alcine ruhsal güç konusunda uzmanlaşıyordu, bu sayede ikisi savaştan uzakta bile olsa her metre karede ne olduğunu görüp bilebilir ve buna göre taktik geliştirebilirdi. Tatbikat savaşlarında bu yüzden öğrenciler asla ikisinden kaçamıyor ve sürekli başarısız oluyorlardı, en sonunda eğitimlerde güçlerini kullanmalarını yasaklamıştım yoksa gençler umutsuzluğa düşecekti. Jasmina bir çok kere ruhsal gücü geliştirmeye çalışmış ama başarısız olmuştu, simyacılar için ruhsal güç, dünya alevleri kadar önemliydi. Dünya alevi gibi özel alevler simyanın kalitesini artırırken ruhsal güçle kazanın içindeki malzemelerin durumunu kontrol edebilir ve simya tekniklerinin kusurlarını giderebilirlerdi.
Yazar Notu; Aurora ve Alcine soydan gelen özellik sayesinde ruh sanatını kullanabiliyor, diğerleri güçlü bir ruhsal kaynak örneğin güçlü bir ilahi ruha sahip olmadığı sürece kullanamaz. Düşük kademeli halkalarda ruhsal güç fazla bilinmiyor ama üst halkalarda oldukça önemli bir şey, genellikle büyük usta aleminde ruhsal güç eğitilmeye başlanıyor ve göksel kademelerde sıkça kullanılıyor.
Şimdi gelen his etrafta bir ruh enerjisi kullanıcısı olduğunu kanıtlıyordu ama etrafı taramıyordu tam tersine eğitim yapıyor olmalıydı. Eğitim yaparken yayılan enerji parçaları bu kadar güçlüyse o zaman kişinin gerçek gücü bana yakın bir aşamada olmalıydı. Merak içimi kemirmeye başladı, enerjinin kaynağına doğru gidip eğitim yapan kişiyle tanışmak istiyordum. Ruhsal enerji eğitimi konusunda yetersizdim yani belki faydalı bir şey bulabilirdim ama kişiyi tanımıyordum. Bana düşmanca davranırsa büyük bir savaş beni bekliyordu. Kısa bir tereddütten sonra mağaradaki ateşi söndürdüm ve dikkatle ilerlemeye başladım.
Ova gibi bir yere varmıştım, ay gök yüzünde parlarken etraf mor ruhsal enerji parçaları ile gizemli bir şekilde parlıyordu. Ruh enerjisinin fiziksel görünüş alması ? Bu şuanda benim bile başaramadığım bir şeydi. Bilerek kendimi belli ettim, gizlice yaklaşırsam suikastçı olarak damgalanmam mümkündü. İlerlerken korkunç bir öldürme niyeti hissettim, ileriye bakarken sırtı bana dönük olan yarı insanı görünce yerimde durdum. Bana bakıyordu, sırtı dönük bir olsa etrafındaki korkunç enerjiden beni fark ettiğini ve beni uyardığını biliyordum.
-Uğur; Ruhsal enerji eğitimi ? Oldukça ilginç birisin.
-Adam; Dış kıtadan gelen birisi ? Sende oldukça ilginç birisin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasyUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...