Şehir'in dışında belirlenen toplanma noktasına gittiğimizde şehirdeki bir kaç kıdemli orada bekliyordu.
-Yaşlı Wang; Sonunda geldin.
-Uğur; Bir kaç işim vardı.
-Şehir Lordu; Geldiğinize sevindim kıdemli ama bir kaç saat planın gerisinde kaldık, belirlenen tarihe yetişmek için hızlı gitmeliyiz.
-Uğur; Sorun yok.
-Yaşlı Wang; Küçük kız gelmeyecek mi ?
-Lisana; Kuro 5.aşamada olsa bile bu savaş için yeterli güce sahip değil, kalmasını istedik. Villayı koruyacak birine ihtiyaç var.
-Yaşlı Wang; Mantıklı bir karar.
Grup ilerlerken bana uzaktan bakan bir kaç kişi dikkatimi çekti, kıyafetlerinden simyacı loncasına üye olduklarını görebiliyordum ama güçleri çok zayıftı. 3-4 Aşama olan bu kıdemliler üstleri öldüğü için loncayı temsil etmeye gelmişti ama bu zamanlarda çok sorun yaşadılar. Kıdemlilerin ölümü ile şehirdeki bir çok insan loncaya karşı korkusuz oldu, önceden sürekli insanların zayıflıklarından yararlanan lonca şimdi bu şehirde dişsiz bir kaplan gibiydi, herkes nefretini kusmak istedi ama kimse net bir hamle yapamıyordu, sonuçta bu şehirde zayıflasa bile simyacı loncası güçlü bir etkendi ve abartırlarsa merkezden destek geleceklerinin farkındaydılar.
İlerlerken düşüncelere dalmıştım, Kyuubi'nin söyledikleri beynimin köşesinde dönüp duruyordu, anılarımda boşluk vardı ve yapay bir şekilde doldurulmuştu. Kyuubi'ye göre kişinin enerjisi Nuwa'ya benziyordu ama bir tanrıça ile hiç karşılaşmamıştım neden benimle ilgileniyordu ? Ayrıca canavar tarafından yutulup hazineleri bulmam ve kaçmam çok kurgusaldı. Önceden fark etmemiştim sonuçta sadece bir canavar diyip geçiyordum ama şimdi bir ilahi ustayım, ilahi ustalar ölse bile bedenleri çürümeden onlarca yıl kalabilirdi. Etlerini çürüten bir asit nasıl olursa beni çok fazla etkilemezdi beni bir kaç saniyede yok etmesi gerekirdi sonuçta o zaman sadece bir ölümlüydüm.
Ayrıca ölenler bir ilahi usta olamazdı, eserlerin kalitesi fazla iyiydi, kan özlerini sayarsak neredeyse muazzam bir servetleri vardı ama nedense hiç ilahi alemdeki canavarların kristalleri yoktu. Nuwa bir şey yaparken onları almış gibiydi ama neden bir tanrıca onun için pek işe yaramayan taşları alsın ? Benim için aşırı güçlü ve değerli olsalar bile onun için birer çöp parçası olmalıydı
-Lisana; Düşüncelere daldın ?
-Uğur; Ne yapacağımı düşünüyorum.
-Lisana; Mümkünse tüm gücünü harcama, sen zayıfladıktan sonra ne yapacaklar kestiremeyiz. Tek başıma bir şey yapmak istesem bile seni koruyacak kadar güçlü değilim.
-Uğur; Kuro neden gitti sanıyorsun ? Ne olacak kestiremem ama tahminime göre bitmeye yakın zamanda ulu kıdemliler gelecektir.
-Lisana; Anlıyorum, kendilerini ön plana koymasalar bile arkadan seni korumaları iyi olacaktır.
Kamp kurmadan hızla ilerlerken herkes gücünü saklamaya çalışsa bile sürekli seyahat etmek insanları yormaya başlamıştı.
-Şehir Lordu; Altı saatlik dinlenmeliyiz, daha sonra hareket edeceğiz, herkes meditasyon yaparak enerjisini geri kazansın. Güçsüz bir halde hiç bir işe yaramayız.
-Lisana; İyi fikir.
Lisana dinlenirken yanında nöbet tuttum, üç saat o dinlenirken üç saat ben dinlenecektim. Yabancı bir grupta ikimizde aynı anda dinlenemezdik, bir şey denemeseler bile tedbirli olmak iyiydi, Lisana ilk dinlenmemi istese bile neredeyse hiç güç harcamadığım için redddettim. 8.Aşamada olan birisi olarak pek dinlenmesem bile enerjim pek tükenmezdi, şuanda bedenim sürekli etraftan enerji emiyordu, benim bir şey yapmama gerek yoktu, uyurken bile agac pasif olarak enerji emdiği için yürüyen bir enerji deposu gibiydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasíaUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...