Bir Kadın: Bu mobilyalar çok sıradan, yeni şeyler istiyorum !!!
Merdivenden aşağı inerken alt katta bağıran kadındikkatimizi çekti, çok genç gibi görünen kızıl saçlı kadına bakarken iç çektim, sıcak kanlı olmak güzel bir şeydi ama burası bir işletmeydi.
-Shiro: Claire, Anka kabilesinin genç dahisi.
Kıza tekrar bakarken gözlerim biraz kısıldı, öfkeli durumundan dolayı bedeninden bir miktar enerjsi sızıyordu. Sızan enerjiden güçlü olduğunu söyleyebilirdim, ondan yayılan ateş enerjisi çok saf ve güçlüydü. Kan hattı kule içinde kalmaktan dolayı azalabilir ama ailesinin ona iyi baktığı belliydi. Kan baskısı diğer üç takipçisinden kat ve kat fazlaydı. Sanırım bir simyacı ailesinde doğmanın faydası, bebekliğinden beri en üstün kalite şeylerle beslenmiş olmalı, tabiki bu durum onun hişimarık olmasına neden oldu.
-Uğur; Git, ne istiyormuş bak Azure.
-Azure; Hemen kabile lideri.
Genç kız öfke ile bir yere saldırmıyordu ama çalışanlar için işi oldukça zorlaştırıyordu, sürekli tasarımların ne kadar sıkıcı olduğundan ve dayanıksız olmasından şikayet ediyordu. Azure geldikten sonra bile onu bastıramadık, Shiro'nun dediğine göre kolay sinirlenen yapısı yüzünden mağazamızın devamlı bir müşterisiymiş, sık sık tüm eşyaları değiştirdiği için alçak gönüllü olmak isteseler bile her modeli denediği için şimdide tasarımdan şikayet ediyordu. İç çekerken başımı salladım, birinin bana baktığını hissettiğim anda ileri baktım ve sinirli kızın bana bakarak bağırdığını gördüm.
-Claire: Hey, neden bana bakıp iç çekiyorsun !!! Kim olduğumu biliyor musun !!!!
-Azure: Claire hanım, lütfen sakin olun.
-Claire: Sakin !! Bu genç adam bana bakıp öflüyor, beni küçük mü görüyor !!!! Mağazanız müşterilerini bu şekilde mi karşılıyor !!!
İç çekerken başımı salladım;
-Uğur Azure söyle ona artık karşılamıyoruz. Genç bayana mağazamızdan yasaklandı.
-Azure: Efendim ???
-Claire:.....
-Görevliler:.....
-Müşteriler:....
Birden etrafı alevler sararken öfkeyle haykırdı,
-Claire: Bu ne cüret !!!!!
Etrafa bakarken yanan mobilyaları görünce sinirim tepeme çıktı, mobilyaların bazıları aleve dayanabilir ama anka alevine ? Anka alevi, altın kargadan sonra en güçlü alev olarak biliniyor ,hiç bir ağacın dayanmaması normalken insanlar ve görevliler paniğe kapılmıştı, Azure bir politik kriz çıkmaması için Claire'yi ikna etmeye çalışırken gülümsedim. Claire'ye bakarken etraf birden donmaya başladı, soğuk buz etrafa yayılırken yavaş yavaş anka alevlerini bastırmaya başladı. Kanun olarak 8.aşama alev yasalarına hakim olabilir ama kan bakımından benim buzum daha saftı. Sonuç olarak iki güç eşit olarak çatışırken Claire şaşkınlıkla bana baktı, şaşırmşken ondan yayılan gücün azaldığını fark ettiğim anda gücümü artırdım ve tüm salon ince bir buz tabakası ile kaplandı. Müşteriler ve çalışanlar şaşkınlıkla bakarken öfkelenerek genç kıza baktım.
Yazar Notu: Güç bakımından altın karga alevleri rakipsiz, anka kuşunun alevleri güç konusunda ikinci ve bir miktar iyileştirme özelliği barındırır. Vermilion alevleri üçü arasında en güçsüz ama iyileştirme ve arındırma etkisi en kuvvetli.
-Uğur; Azure !!! Hasar kaydını çıkar ve Anka Kabilesine gönder, bu küçük kıza sorun çıkarttığı için mağazamızdan süresiz uzaklaştırıldı. Onu içeri alırsak satacak hiç bir mobilyamızın kalmayacağından korkuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasyUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...