Alışveriş

155 23 0
                                    


Kapıdan daha yeni adımımızı atmışken Silvie ile karşılaştık. 

-Silvie; Uğur !! İçeride öldün sandım.

-Uğur; O kadar kolay ölecek birisi değilim, sadece biraz uzun bir inziva oldu.

-Silvie; Hahahaa, hangimizin inzivası uzun değil ki ? En son seviye atlamak için girdiğimde zamanı bile fark etmemiştim ama çıktığımda koskoca 5 yıl geçmişti. 

-Uğur; Hahahah, dikkat ette bir dahakine hiç bilmediğin bir çocuk fırlayıp sana baba demesin.

-Silvia; Hahahah.. bu bir ihtimal olabilir.

-Uğur; Bu arada bir kaç hap yaptım, ilgilenir misin ?

-Silvie; Neden olmasın, ne kadar fazla hap o kadar fazla iş demek.

Bir uzay yüzüğünü fırlattığımda, yüzüğü yakaladı ve ruhsal gücü ile içini inceledi. Bir an şaşkınlıkla dondu.

-Silvie; Bersker hapı, ilahiyat iyileştirme hapı, meditasyon hapı ve ilahiyat geçiş hapı mı ? Bunları hiç duymadım.

-Uğur; İsimlerinden etkisi bellidir değil mi ? Denemek için birini bulsan iyi olur, dinlemektense görmek daha iyi.

-Silvie; Bunlar oldukça ilginç sanırım bu sefer ben hapları incelemek için inzivaya gireceğim.

-Uğur; Bekle.. ondan önce yardımın gerekiyor.

-Silvie; Bir şey mi oldu ?

-Uğur; Alışveriş yapmak istiyorum.

-Silvie; Alışveriş ? Sadece bu mu ?

-Uğur; Sence basit bir şey mi olacak ?

-Silvie; Ne istiyorsun ?

-Uğur; Bir miktar kumaş ve bir kaç parça değerli metal.

-Silvie; Ne yapacaksın ? Terziliğe başlamadın değil mi ?

-Uğur; Dans elbisesi ve bir zil.

-Silvie; Ha ??????? Bu nereden bakarsan bak basit bir alışveriş değil mi ?

-Uğur; İstediğim şeylerin en az ilahiyat alemi gücünde olmasını istiyorum. Usta alemi olsa da sorun etmem.

-Silvie; Dalga geçiyorsun değil mi ? Bir ilahiyat seviye dans elbisesi yapmak istiyor olamazsın ? İlahiyat aşama malzemelerini ne sanıyorsun.

-Kuro; Usta !!! Bu basit bir alışveriş olmayacak mıydı ? ... Hem dans elbisesi nereden çıktı ?

-Uğur;  Sen istememiş miydin ?

-Kuro; Bu... ben böyle bir şey istemedim. Sadece zil !!!

Ortam tuhaflaşırken güldüm, 

-Uğur; Hadi Silvie mağazaya girelim. Bin hazine pavilyonun adına yakışıyor mu bakalım yoksa başka yere kaçarım.

Ben ilerlerken Kuro ve Silvie şaşkınlıkla dona kaldı ama umursamadım. Bu gün çok iyi hissediyorum ve yeni bir başlangıç yapmak istiyorum. Silvie sonunda sakinleşti ve arkamdan gelirken Kuro hala soru işaretleriyle dolu bir ifadeyle peşimizden geldi.

Taş yapının içine girerken muhafızlar kenara çekildi ve Silvie ile beraber olunca kimse bizi durdurmadı.

-Uğur; Beni memnun etmek zor, elindekini saklama yoksa pişman olursun.

-Silvie; Beni kışkırttığın için bir istisna yapacağım. Sana özel koleksiyonumu göstereceğim.

ikimizde gülerken üst kata çıktı. Üst katta biraz daha iyi eşyalar varken, istediklerim bunlar değildi. Silvie bizi geride bırakıp ilerlemeye başladı ve kapalı bir kapıya doğru yürürken kapının önünde iki tane ilahiyat alemi 8. ve 9. aşamalar nöbet tuttuğu için bu beni şaşırttı.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin