Gece

167 24 4
                                    

Yolculuk sorunsuz gidiyordu, iyileşmeye çalışırken meditasyon yapıyordum. Bu sırada Cassie arada sırada kıza zorla bir kaç şey içiriyordu ve saatler geçti.

-Cassie; İlahi ruhun fena değil sanırım seni güçlendiriyor.

-Uğur; Ne ?

-Cassie; Her ilahi ruhun farklı bir etkisi vardır, benimki kelebek türü canavarları kontrol etmemi sağlıyor. Seninki büyük ihtimalle seni güçlendiriyor, orada aşama 5 gücüne eşit olmasan bile zirve aşama 4 kadar güçlüydün. Daha önce aşama 4 insanları öldürürken çok zorlanmıştın.

-Uğur; İzliyor muydun ?

-Cassie; Hayır, kelebeklerim söyledi. Her aşama bir öncekinden yaklaşık olarak %30 daha güçlüdür yani ruhun seni anormal şekilde güçlendiriyor. Şuanda ilahi ruh birinci aşama biri  100 birim güçlüyse, ilahi ruh 4.aşama yaklaşık 220 birim güçtedir. Senin gücün zirvedeydi yani ruhunu çağırınca tahmini olarak 240-285 birim güç aralığındasın. 

-Uğur; Yani ruhum tahmini olarak bir aşama üste çıkmamı sağlıyor.

-Cassie; Evet, ruhundan ayrı olarak ejder kanın bile seni çok güçlendiriyor. Bu yüzden basit olmadığını düşünüyorum. Bir kutsal varlık olmasa bile, binlik sıralamasında üst düzey olmalı.

-Uğur; Bilmiyorum, ailem yoktu ve tek kana sahip olan benim.

-Cassie; Hmm, yine de bu iyi, yetim büyümen seni oldukça güçlendirmiş. Mızrak ustalığın, ejder kanın ve güçlü bir ruh ile bir dahi ile kıyaslanacak kadar güçlüsün. Ejder kanın olmadan ilahi ruh aşama 2 kadar güçlüsün ama yarı insan formunda ilahi ruh 3.aşama zirvesine çıkıyorsun, iyi bir mızrak ve mızrak ustalığın aşama 4 seviyesini aratmamanı sağlıyor. Son olarak ilahi ruhunu çağırınca direk ilahi ruh 4.aşama zirvesinde güce sahip oluyorsun, bu hiç görmediğim bir şeydi.

Yerde sessizce bizi dinleyen kıza baktım. Konuyu değiştirmek için konuyu farklı yere çektim, gerçekten yeteneklerim çok dikkat çekiciydi. Normal biri kendi aşamasında biri ile başa çıkabilirken bir dahi bile sadece kendinden en fazla 2 aşama yüksek biriyle başa çıkabilirdi. 

Gerçi Cassie gibiler istisnaydı, kontrol ettikleri canavarlar ne kadar güçlüyse o kadar güçlülerdi ve şuanda Cassie neredeyse aşama 7 biriyle savaşabilirdi. Eğer önceden zehirlemişse bir ilahi ustayı bile öldürebilirdi, en son o iki görevliye yaptığı gibi.

-Uğur; Onunla ne yapacaksın ?

-Cassie; Ben değil, sen yapacaksın.

Kaşlarım çatıldı, kızıl gözlerine bakarken sadece umursamazlık gördüm. Kadına ne olacak bilmiyorum ama iyi bir şey olmadığına emindim, hem benim için hem de onun için.

-Kız; Çok sıcak !! Bu..ra..sı çok sıcak.

-Cassie; Sanırım etki göstermeye başladı ama sanırım sen biraz daha dayanıklı çıktın.

-Uğur; Ne !!!

Bu sırada yavaş yavaş kanımın kaynadığını hissediyordum, önceden beri kanım kaynamaya başlamıştı ama bunun normal bir faktör olduğunu düşündüm. Bunca zamandır kendimi tutuyorum ve arada kanım bu şekilde kaynıyordu.

-Cassie; Ejder soyundan gelenlerin sürekli yang sorunları olur. Şimdi onu neden hayatta bıraktığımı anladın mı ?

-Uğur; Şaka yapıyorsun değil mi ?

-Cassie; Hayır, yang sorunun senin en büyük zayıflığın. Sürekli yanımda patlamaya hazır bir bomba istemiyorum.

-Uğur; İlahi ruh aşamasından sonra bu sorunlar ortadan kalkıyor.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin