Oluşum Loncasına Üye Olmak

177 21 0
                                    

-Uğur; Gerçekten fena değil.

-Maria; O bir Linus, doğuştan oluşumlar konusunda dahi olduklarını duymuştum.

Sınava giren ve oluşumları çözmeye çalışan genç çocuğa bakıyorum. Açık mavi teni, çelimsiz bedeniyle tuhaf birisiydi, sarı gözleri fıldır fıldır dönerken etrafını tarıyor ve oluşumları anlamaya çalışıyordu.

Sınavın ilk etabı oldukça basit olan bir yazılı sınavdı, ilk sınavı geçtikten sonra ikinci sınav olan uygulamalı sınava gelmiştik. Bu sınavda, herkes tek tek oluşumların içine girecek ve oluşumlar ona saldırırken, bunlardan kaçınmaya çalışacak. İçeride çeşitli formatlarda oluşumlar var, bazıları saldırgan ve insanları yaralayabilecekken, bazıları ruhsal saldırı yapabiliyor. Bir kaç tanede hapis oluşumu ve illüzyon oluşumları da var. Her kişide farklı oluşumlar devreye girdiği için yarışmacılar izlese de  tam olarak anlaması mümkün değildi ve bu yüzden izlememizde sorun yoktu

Genç, bir illüzyon oluşumunu  çözdüğü anda etrafını ışıktan ipler sarmaya başladı, bu zincirleme bir tuzaktı. İllüzyonu çözmenin 4 farklı yolu vardı ama sadece bir tanesi güvenliydi. Diğer üç yoldan çözdüğün anda diğer oluşumlar devreye girecek ve zincirleme saldırı yapacaklardı. Genç ışıktan oluşan iplerken kaçarken, etrafı inceledi ve oluşumun ana temellerinin yerini bulmaya çalıştı. Bir tanesini bile bulabilir ve yeterli hasarı verebilirse oluşum kapanmalıydı.

-Maria; Hızlı !! Usta sence geçebilir mi ?

-Uğur; Evet ve hayır, bunu geçebilir ama bir sonrakini geçemeyecek.

-Maria; Neden ?

-Hmmh, hiç bir şey bilmeyen aptallar, Linuslar oluşumlarda dâhidir o geçemezse kimse geçemez.

Yan tarafıma bakınca mavi tonunda bir cilde sahip birini görüyorum, onunda Linus'lardan biri olduğunu anlamıştım. Irksal özellikleri gereği aşırı kibirliler ve bize küçümseyerek bakıyor

Hiç dikkat etmeden sınavı izlemeye devam ettim, bu sırada o gençle beraber sınava giren 4 kişi çoktan atılmıştı. Diğerlerine bakarken iç çektim, dördünden üçü elenmişti ve sadece bir tanesi 1.kademe oluşum ustasıydı. İzlendiğimi hissettim ve bir an etrafıma baktım, hiç bir şey olmadığını fark edince dikkatimi gence geri döndürdüm.

Bir süre sonra sınavı bitmişti, dediğim gibi bir etabı geçti ama sonraki tuzak oluşumdan kaçamadı ve hafif yaralanarak oluşumlardan atıldı. Sınav sonucu olarak 3.aşama oluşum ustası olarak kabul edildi ve bu şuana kadar en yüksek rekordu. Öğrenciler arasında ilk sınavda genellikle 1. ve 2.aşama oluşum ustası olabilirlerse bu iyidir. 

Genellikle mezun olurlarken 6.aşama oluşum uzmanları olabilirlerse bu onların yetenekli olduğu anlamına gelir. Oluşum çırakları, statü olarak kulağa düşük seviyede gelseler bile şuanda loncadaki çoğu kıdemli aslında oluşum çırakları. Genel olarak, oluşum ustaları loncada önemli rollerdeler ve nadiren harekete geçerler. 

O simya dükkanındaki kıdemli aslında bir büyük kıdemli ve bir usta simyacıydı ama ilk gelen sadece bir çıraktı. Büyük usta simyacıları merak ettim ama lonca başkanları dahil hiç büyük usta simyacı yokmuş. Bu gezegen üst dünyada zayıf gezegenlerden biriymiş, aslında 6 güç dediğimiz, güçler sadece alt sınıf güçler. 

Kütüphanedeki kayıtlara göre gezegenler sınıflara ayrılıyor, 1.sınıf gezegenden başlayarak, 9 .sınıf gezegenlere kadar gidiyor. Bu gezegen 2.sınıf olarak oldukça düşük bir durumda.  Gezegenler sınıf atladıkça içindeki insanların güç seviyeleri de artıyor.

Şansım oldukça iyiydi, eğer bir ikinci aşama gezegen değil de daha güçlü bir aşama gezegene gitseydim belki de kurtulma şansım hiç olmayabilirdi. Bu gezegende en üst sınıf ilahi ruh, 6.aşamadayken daha üstüne sahip biri hiç görülmemişti, benim gibi kutsal ilahi soya sahip biri yoktu. Cassie şuanda bunu saklamamı istediği için saklamıştım ama bu gerçek ortaya çıksaydı tüm dünya kargaşaya düşerdi. Aklımdaki tek düşünce, Cassie neden beni hemen öldürüp, kan özümü özümsemedi ? Eğer yapsaydı Leviathan kan soyuna sahip olabilirdi, soyda biraz kayıp bile olsa kesinlikle kendisi bir çığır açardı.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin