Saldırı

150 20 10
                                    

Etrafı incelerken Killua bana eşlik ediyordu. İkimiz sakin bir şekilde konuşurken ormanın içinde yürümeye devam ettik.

-Killua; Kıdemli neden buraya gelmek istediniz ?

-Uğur; Burası söylediğiniz kaya maymununun yeri mi ?

-Killua; Evet,  buradan itibaren bölge başlıyor.  Ormanın derinliklerine hiç girmedik ama girdiğimiz yerdeki en güçlü canavarlardan biri ve buranın efendisi.

-Uğur; Sadece bir kaya maymunu, altın apex veya dev dünya maymunu değil. Bir şeyden korkarsan gelişmen geriler.

-Killua; Apex ?

-Uğur; Kendin görmelisin, tek diyebileceğim şimdi bir apexle karşılaşırsak ikimizde mezarımız olmadan ölürüz.

Biz ilerlerken bir kaç maymun ağaçların üstünde belirip bize baktı ve çığlıklar atmaya başladılar.

-Killua; Birazdan tüm sürü etrafımızı saracak.

-Uğur; Biliyorum, bu yüzden onun bağırmasına izin verdim.

Maymunlar toplanmaya başlarken Killua bana merakla baktı, bu sırada auramı yayarken ilahiyat altındaki tüm canavarlar buz kalıplarına dönüşmeye başladı.

-Killua; İnanılmaz.

-Uğur; Yeteneğini doğru kullandığın sürece altındaki aşamalar senin için rakip olamaz, eğer zorlanıyorsan sadece eğitimin eksiktir.

-Killua; Buraya gelme nedeniz o meyve mi ?

-Uğur; Doğru bildin, meyve tek başına bir işe yaramaz ama çevrede ayyaş maymunların olduğu anlamına gelir. Bu kaya maymunları ayyaş maymunlar.

-Killua; Ayyaş ? Neden ayyaş deniyor ?

-Uğur; Meyveyi kullanarak kendileri maymun şarabı adı verilen bir şarap yaparlar ve güçlü liderleri bunu içer. Bir dövüş sanatçısı için inanılmaz bir hazinedir. Bu yüzden dedim meyve hiç bir işe yaramaz. İnsanlar onu demleyemez ama maymunların elinde tamamen başka bir şeye dönüşür ve paha biçilemez olur.

-Killua; Gerçekten haklıydım, Kuro'yu bunun için cezalandırmadın başka bir planın var.

-Uğur; Ona kalmış uyanabilirse bu onun için bir servet olacak ama bu onun geçmesi gereken bir sınav.

-Killua; Sanırım onu kıskanmaya başladım.

-Uğur; Hahahaha, kıskanma herkesin kendi yolu ve şansı var sadece kendi yolunu takip et.

-Killua; O uyandığında burayı terk edecek misin ?

-Uğur; O kadar belli mi ?

-Killua; Senin gibi biri bizim gibi küçük bir kabile ile ilgilenmez. İlgileniyorsan ilginç bir şeyle karşılaşmış olmalısın ve bu tek bir şey olabilir oda Kuro.

-Uğur; Doğru, gel hadi maymunların ini yakında.

Uğur ve Killua ine doğru giderken kasabada başka bir şey oluyordu.

.....

......

.......

------------------- Kuro Sahnesi------------------------

Kanlar içindeydim, tüm vücudum yaralarla kaplıyken elimdeki bir kılıçla kenarda duruyordum. Karşımda bana tıpatıp benzeyen bir karakter vardı. Bu kişi benim birebir kopyamdı ama bir farkı vardı, benden onlarca kez daha güçlüydü. Onun elinde kaç kere öldüm saymayı unuttum, ilk başta saysam da 100.ölüşümden sonra saymayı bıraktım. Aklımı kaybedecek  gibiyim beni ayakta tutan tek şey o üçünü tekrar görmek ve onların suçu olmadığını onlara söyleme isteğiydi.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin