Yeni Bir Çağ ( Final )

194 24 25
                                    

Arazinin ortasında ayakta dururken gözlerimi kapadım. Nefes alırken artık tüm havadaki enerjiyi daha rahat hissediyordum. Sanki havada süzülen tüm enerjiler benim bir parçam gibiydi, Nefes alırken enerji doğal bir yolla bana akıyor ve nefes verirken etrafa yayılıyordu. Sadece bir alem farkıydı ama güç ve farkındalık inanılmaz bir boyuta ulaşmıştı.

Gözlerimi açarken sisteme seslendim.

-Uğur: Sistem durumumu göster.

sim; Uğur Kayra

Alemi: İlahi Büyük Usta 1. Aşama

Yaş; 1000 

Soylar;

??

??

??

...

....

...

Yetenek Seviyeleri:

Mızrak Kullanma: ??

Kılıç Kullanma: ??

Yumruk Kullanma:??

..

...

Güç Seviyesi:

Fiziksel Güç:??

Hız:??

Savunma: ??

..

....

Durum penceresine bakarken her şey soru işaretleri ile doluydu. Beklediğim bir şey olduğu için sadece iç çektim, sistemin tüm bilgileri iç dünyamdaki canavarlar tarafından dolduruluyordu, şimdi onu dolduracak birisi olmadığı için hiç bir işe yaramamıştı. Sistem artık bir işe yaramazdım, pencereyi kapatırken etrafıma bakındım. Bir süre sonra kule ruhu  yanımda belirirken bana bakıyordu.

-Kule Ruhu: Geçtin.

-Uğur: Evet.

-Kule Ruhu: Anlıyorum, sözüm sözdür. Kule olarak artık senin eserinim.

Kule ruh formundan dönüşüp bir ışık küresi haline gelirken bedenimin içinde girdi.  Kulenin tüm varlığının benim ruhum ile bağlandığını hissediyordum, bu çok ilginç bir deneyimdi. Tüm kulenin varlığı ve içinde olan her şey aklıma bir anda geliyordu. Kule'de kütüphanede duran Kuro'yu görünce bir şeyi denemek istedim ve orada olduğumu düşünürken bir anda yerimden yok olarak kütüphanede Kuro'nun arkasında belirdim.

Kuro kitaba oldukça dalmıştı, arkasında bile olduğumu fark etmezken yanına sessizce yaklaştım ve sarılmak için hamle yaptım. Bir anda Kuro yan tarafa kaçarken elinde bir iğne belirdi ve bana doğru savurdu. Hemen tepki verip elinin tutarken şaşkınlıkla Kuro'ya baktım. Aynı anda Kuro kişinin ben olduğumu fark ettiği anda şaşkınlıkla donup kaldı. Titremeye başlarken iğne elinden düştü. Onu kolundan çeki sarılırken şaşkınlığı bir miktar geçmişti, beni sımsıkı kucaklamaya başladı.

-Kuro: Döndün.

-Uğur: Döneceğimi söylemiştim.

-Kuro: Biliyorum.

-Uğur: O neydi ?

-Kuro: Koruma iç güdüsü, burada savunmasız kalamazdım.

-Uğur: Oldukça iyiydi.

-Kuro: Kızman gerekmiyormu ?

-Uğur: Neden ? Biri her zaman kötü niyetle yaklaşabilir, en savunmasız göründüğün anda bile tepki verebiliyorsan sevinirim. Bana saldırman önemli değil her zaman engeleyeceğim ama diğerlerinin savunmasına izin verme.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin