Büyük bir kalabalık salonda toplanmıştı, devasa bir salon değildi ama yinede büyüktü. Ahşaptan yapılmış yere bakarken bir çok malzemenin aslında değerli ağaçlardan yapıldığını fark ettim. En kötü şey bile bir kaç asırlık sığla ağacından yapılmış kadehlerdi.
Ahşaplar demircilik gibi konularda işe yaramazdı, simyada bile sadece saklama kapları olarak görev yapabilirdi, sonuçta her bitkinin karışımını bozmamak için farklı tür ağaç kaplarda saklanması gerekirdi, onun dışında simyada kullanılan ağaç parçaları olsa da bunlar ya meyvelerdi yada özleriydi yani ahşapları çok değerli değildi ama yine de kolayca bulunmazlardı, tabi bazı isnisnalar vardı, ruh temizleyen ve besleyen ahşap türleri gibi çok nadir ağaçlar vardı ama bunları bu dünyada göremedim. Gördüğüm en değerli ağaç dünya ağaçıydı, başlı başına her türlü ağaçtan farklı bir ligdeydi ama Boddiva ağaçı gibi agaçların olmaması beni üzdü. Eğer bir kaç tane bulup saraya dikseydim faydaları çok büyük olurdu.
-Orta Yaşlı Bir Adam; Karen !!! Bir yabancıyı neden klan salonuna getirdin !!!
Elimdeki kadehi incelemeyi bitirdikten sonra son yudumu alıp masaya koydum.
-Orta Yaşlı Adam; Lan velet, 8. aşamada olsan bile çok kibirlisin. Klan salonundan defol.
-Aisen; Yeterli, Kıdemli Karen onu getirdiyse bir neden olmalı.
-Orta Yaşlı Adam; Ama kıdemli Aisen !!
-Karen; Oh ? Aisen'e kıdemli diyorsun ama bana ismimle hitap ediyorsun. Beni hiç ciddiye almıyor musun ?
Korkutucu büyük usta aurası yayılırken sekiz siyah kuyruğu arkasında dalgalanmaya başladı. Kana susamışlık salona yayılırken adam titremeye başladı, ikisi gibi bir büyük usta değildi. 9.Aşamada bir ilahi usta olarak baskı görmesi çok normaldi.
İkinci bir kuvvet yayılırken Karen'in enerjisini dengelemeye başladı, gözle görülü bir form alan iki enerji çatışırken gözlerim Aisen'e kaydı.
-Aisen; Karen, küçüğe uygun bir ceza vereceğim lütfen merhametli olun.
-Karen; Hmmh !!!
İki tarafta gücünü geri çekerken orta yaşlı adam bana öfkeyle baktı, bu aptalın derdi ne ? Kendi ağzı yüzünden cezalandırılıyor ama bana ailesini öldürmüşüm gibi bakıyor.
-Aisen; Git ve ceza salonunda bekle, kıdemliye saygısızlıktan üç gün boyunca ata mezarlarında diz çökerek bekleyeceksin. Şimdi Karen, lütfen bu yabancının durumunu açıklar mısınız ?
Beni şaşırttan bir tavırdı, az önceki aura çarpışmasını göz önüne alırsak Karen'in bir tık daha üstün olduğunu söylemem mümkündü. Büyük ihtimalle Karen bu klandaki en güçlü kişi, Aisen'le aynı aşamada olsa bile aralarında bir fark var ama bu geçici bir şey. Ruhsal tilkinin tarzını gördüm hayalet askerini çağırırsa o zaman Karen'in şansı bir anda yok olabilir.
-Karen; Tabiki bir nedenim var Aisen, Bu genç bundan sonra klan lidermiz olacak.
-Aisen; ... Ne.... Ne dediğinin farkında mısın Karen !!!!! Kendinde değil misin ? Velet, Karen'e ne tür bir büyü yaptın !!!!
Bana doğru saldırırken Karen önümde durup saldırıyı engelledi, iki güç çarpışırken Aisen şaşkınlıkla Karen'e baktı.
-Kalabalık; Kıdemli Karen !!! Bu ne anlama geliyor.
-Karen; Açıklama istediniz yapıyorum ama bu acele nedir ? Beni artık yardımcı lider olarak görmüyor musunuz ?
-Aisen; Karen !!!!! Neden bir yabancıyı koruyorsun ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasyUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...