Olivia

151 17 1
                                    


Kuro'nun yanına gittiğimde hiç bir şeyi yoktu, ayağa kalktığında ona yine de bir iyileştirme hapı verdim.

-Kuro; Usta !!!!!! Burada ne yapıyorsun ?

-Uğur; İyi misin ?

-Kuro; Üzgünüm, kaybettim.

-Uğur; Sorun yok, benimde kaybettiğim zamanlar oldu.

Bana şaşkınlıkla baktı, buna inanmıyor gibiydi. Bu kız gerçekten beni çok abartıyor. Gülmeye başladım ve başını okşadım.

-Uğur; Ben tanrı filan değilim, bu kadar şaşırma. Bu arada gerçekten iyi misin ? Bir yaran var mı ?

-Kuro; Hayır, ikimizde çok ciddi savaşmadık yani sorun yok.

-Uğur; Neden o saldırıyı atlatmadın, senin için sorun olmamalı.

-Kuro; Yapamam, senin bir astın olarak görülüyorum. Korkakça savaşırsam o zaman bu senin durumunu etkiler.

Silvie'nin yaptığı gibi Kuro'nun kafasına vurdum.

-Uğur; Bunu dert etme ilk öncelik itibar değil, hayatta kalmaktır bunu unutma.

İyi olduğundan emin olunca ikimiz ayağa kalktık ve bu sırada üçü bize doğru geliyordu. Olivia ve Lufang elini kenetleyerek hafifçe eğildi.

Uğur; Eğilmenize gerek yok, iyi bir savaştı.

-Oliva; Bu şaşırtıcıydı, bu kadar ücra bir şehirde yetenekli birini bulmayı beklemiyordum.

-Uğur; Bende şaşırdım, basit bir ordu mensubu değilsin değil mi ?

-Oliva; Kıdemli, bu genç yakın zamanda küçük bir tabur komutanı oldu.

-Uğur; Bu iyi, oldukça iyi yine de mızrak kullanırken hazırlanma süren çok fazla, hareketlerini kitap gibi rakibine belli ediyorsun.

Bana şaşkınlıkla baktı,,

-Olivia; Öğretmenim de aynısını söylemişti, sizde bir mızrak ustası mısınız ?

-Uğur; Ana silahım mızrak ama bu aralar kullanmıyorum.

-Kuro; Usta mızrak mı kullanıyor ????

Herkes ona tuhaf tuhaf baktı, bir görevli efendisinin ne silah kullandığını nasıl bilemez, Kuro biraz utanarak cevapladı.

-Kuro; Usta beni yanına aldığından beri hiç silah kullanmadı.

-Olivia; Silah kullanmadınız mı, neden ?

-Uğur; Silahlahsız dövüşmeyi bilmekte önemli, bazen mızrakla dövüşemeyeceğin durumlar olacaktır. Bu yüzden çalışıyorum.

..

...

Biraz silahlardan muhabbet ederken avluya doğru yürüdük. Bariyer şuanda pasif durumdaydı ve bizi engellemedi. İçeri girdiğimizde avluda otururken Kuro bize çay hazırladı ve sundu. Çayı içerken biraz genel muhabbetlerden konuştuk. Silvia etrafı inceledikten sonra konuştu;

-Silvie; Bu oluşum etkileyici, ben bile kırabileceğime emin değilim.

-Olivia; Dayı nasıl olur, sen bir büyük usta değil misin ?

Olivia pot kırarken diğerleri ona kızgın bir bakış attı ve Olivia utandı.

-Uğur; Ruh taşlarıyla desteklenen bir oluşum ayrıca 4 tane ilahiyat aşama canavar çekirdeği kullanıyor.

-Olivia; Kıdemli sadece bir oluşum için çok fazla değil mi ?

-Silvie; Sanmıyorum, ben kırmak istersem en azından üç gün boyunda saldırmalıyım. Bu sürede yardım gelecektir, hayat söz konusu olduğunda bu tarz hazırlıklar asla abartı olmaz.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin