İki Misafir

150 24 1
                                    

-Uğur; Neredeyse 4 saattir saldırıyor, artık dayanamaması gerekmiyor mu ?

-Cassie; Oluşum oldukça iyi, dört saatlik saldırıdan sonra yıkılmadı. Efendim ne dedin ??

-Uğur; Neredeyse 4 saattir saldırıyor, artık dayanamaması gerekmiyor mu ?

-Cassie; Tanıdığım Manşua ise dayanamaması gerekirdi, akademide okurken biraz daha akıllandı mı ?

-Uğur; Bir şey yapmalı mıyız ?

-Cassie; Yapmamıza gerek var mı ? Neden avantajlıyken bir şey yapalım ? Uğur beklemeyi öğrenmen gerek.

-Uğur; Bu konuda uzman gibisin.

-Cassie; Alıştım, bir hamle için yıllarca beklediğim zamanlar oldu.

Biraz üzgün görünüyordu bu yüzden bu konuyu deşmedim.

-Uğur; Oluşumun iki merkezi var, bir elips şeklinde yaptım. Odandaki aura en yoğun olmalı.

-Cassie; Evet, fark ettim. İkinci bir nokta daha var değil mi ? Bahçenin ortasındaki açıklık alanda oldukça iyi.

-Uğur; Evet, ikinci merkez orası. Sen odanda çalışırken ben orada çalışmayı düşünüyorum.

-Cassie; Villanın bodrumunu inceledin mi ?

-Uğur; Sadece bir salon ve iki oda var. Tamamen boşlar.

-Cassie; Anlıyorum, önceki sahibi temizlemiş olmalı. Bodrumu alıyorum, birini kelebeklerim için yuva ve diğerini zehir atölyem yapacağım.

-Uğur; Yuva için gerekli şeyleri bulman zor olmayacak mı ?

-Cassie; İnsan mı ? Merak etme akademide çok var ve kendi ayakları ile gelecekler.

Kusma hissim tekrar geldi, ne kadar geçerse geçsin bunlara tam alışamadım.

-Cassie; Bir zehirli bitki serası yapmam gerekiyor, en uygun yer neresi ?

-Uğur; Gün ışığı gerekmiyorsa o zaman falezlerden aşağı bir tünel kazıp, orada bir kapalı sera yapabiliriz.

-Cassie; Zehir atölyesi ile bağlantısı da olur. Tamam tünel işini sana bırakıyorum.

Sadece gülümsedim, yine tüm işler bana kaldı.

-Cassie; Neden gülüyorsun ?

-Uğur; Sadece bu kadar hızlı ve rasyonel düşünmeni beklemiyordum. Gelir gelmez, eksikleri ve gerekenleri düşündün.

-Cassie; Uğur burayı hafife alma, burada altı aileden insanlar var. Her biri tehlikeli ve her an saldırabilirler. Dışarıdan ateşkes durumunda görünsek bile gizliden gizliye sürekli çatışmalarımız var. Buradaki hocalar altı aileden görevliler ve sınırları aşmadığımız sürece hiç bir şeye müdahale etmeyecekler, burada aldığımız raporlar ailedeki konumumuzu belirleyecek.

-Uğur; Bu yüzden başka görevlilere ihtiyacın var.

-Cassie; Hayır, görevlileri almak tehlikeli, şuanda bunu düşünme.

Neden bu kadar bu duruma karşı olduğunu merak etmeye başladım, acaba daha önce ihanete mi uğradı ?

-Bir Ses; Madam Cassie'yi kim rahatsız etmeye cesaret ediyor !!!!!

Dışarıda büyük bir gürültü koptu, Cassie ile  bahçe duvarının üstüne çıktık ve dışarıda olanları izledik. Yedi tane aşama 7 ve bir kaç tane aşama 6 insan toplanmış ve Manşua'nın grubuna saldırıyorlardı. Grupta yabancı gibi duran aptal görünüşlü tombul biri vardı. 

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin