İkimiz son hızımızla koşuyorduk. Nereden geldiklerini bile anlayamadan yedi kişi etrafımızı sarmıştı. Bir kaç kişi olsa ilgilenebilirdik ama 7 kişiden 4 ü ilahi alem 6 ve diğer ücüde ilahi alem 5.aşamada olması bunu imkansız hale getiriyordu. Belkide yenebilirdik ama ikimizden biri kesinlikle ölürken, kelebekler hayatta kalamazdı.
-Cassie; Kelebekleri göndereceğim, biraz oyalamalılar. Bu sıra...
-Uğur; Hayır.... Onlar olmadan ölüm fermanımız kesinleşir. Şimdilik koş sadece kaçmaya odaklan.
......
Birisi; Kaçıyorlar, önünü kesin. Lason !!!
Üstümüze bir dizi ok fırlamıştı. Koşarken arkama bile bakmadan mızrağımı savurdum ve mızrak enerjim oklarla çarpışırken toz yerden kalktı. Cassie'yi kucakladığım gibi birden dokuz adım ile yıldırım kuşu hareket tekniğinin birleşimi kendi yapımım bir teknik kullanarak ortadan kayboldum. Toz inince bizi bulamayacaklardı ama bu sadece geçici bir kaç dakika sonra izimizi fark edecekler ama bu bir kaç dakika bile hayatta kalmamız için çok önemli.
-Cassie; Uğur ?
-Uğur; Biraz daha, ileride bir tuzak kurmuştum.
-Cassie; Ne kadar güveniyorsun ?
Arkamızdan gelen enerjileri fark edince, izimizi bulduklarını anladım. İkimiz olabildiğince az iz bırakarak son hızımızda koşuyorduk.
-Uğur; Cassie, kim olduklarına dair bir fikrin var mı ? İkimizi yakalamaya takmış durumdalar.
-Cassie; Bilmiyorum, ikimizi tanıyorlar yani diğer yerlerden değiller.
Biraz daha ilerlemişken çoktan peşimize takılmışlardı. Biraz sonra ulaşacaklardı ama yeterliydi. Sınırların içine girdik.
-Uğur; Cassie !!!
Cassie'de fark etti ve hemen sıçradı. Sıcradığı yere onlarca hançer fırlatılmıştı. Son saniyede kaçarken ikimiz sırt sırta vererek etrafa baktık. Bir kaç saniyede etrafımızı saran bir kalabalık ortaya çıktı. Hepsi maskeli ve uğursuz görünen tuhaf kıyafetler giyiyordu.
-Birisi; İyi kaçtınız, izcileri iki kere fark etmenizi beklemiyordum. Bloodfly ailesinden beklendiği gibi burnunuz çok hassas.
-Cassie; Beceriksiz izcilerini suçla, o kadar barizdi ki görmemek için aptal olmak gerekiyordu.
-Uğur; Gerçekten de, köpeğin sahibine haber vermesini bekliyorduk ama sürüsünü getirmesini beklemiştim.
-Başka Biri; Sen !!!!!
-Birisi; Yeterli, bu kadar kolay kışkırtılmayın. Sadece iki kişisiniz kaçabilecek bir yeriniz yok.
-Cassie; Ne istiyorsun ? Bloodfly'a saldırarak sadece düşman kazanırsın.
-Birisi; Düşman ? Hahahaha, eskisi kadar güçlü değilsiniz Cassie. Bloodfly sadece boş bir kabuk artık, büyük baban öldüğünden beridir sizi asla ciddiye almadık.
Cassie sessiz kalırken, bunun doğruluğundan emin oldum. Bir büyük usta bile aileler için hayati önem taşıyordu. Ailede dört büyük usta varken birinin bile ölmesi tüm ailenin tehlikeye girmesine yeterli bir nedendi. Diğer üçü olabilir ama aralarında çatışma varken, her biri her an ihanet edebilirdi tek engel Cassie'nin büyük babasının otoritesi ve ona karşı duyulan korkuydu.
Cassie'den büyük babasının inzivaya girdiğini duymuştum ama sanırım gerçek çok farklıymış.
-Cassie; Büyük babam ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasiUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...