1.Kıdemli İle Görüşme

114 16 1
                                    


Yazar Notu; Unutanlar için hatırlatma, Altın karga özellikleri ve kılavuzdan öğrenilen teknikler. Uğur çoğu canavar soyu için bir teknik kullanıyor ama neredeyse hepsi farklı teknik. Asıl tekniklere sahip olmadığı için çoğu soyun gerçek gücünü kullanamıyor. Yıldırım serçesinde bile tam bir tekniği yok, sadece yıldırım serçesi hareket tekniğine sahip. İlerleyen zamanlarda yavaşca kılavuzları elde edecek ve tüm soylarım tüm gücünü kullanabilecek. Altın kargada ise sadece son teknik kayıp, nedeni hikayenin ilerleyen bölümlerinde açıklanacak.

Altın Karga

Pasif; Altın kargalar doğuştan alev konusunda yeteneklidir, alev kanunlarını daha  kolay anlarlar. Yang enerjisi emme konusunda pasif bir yetenekleri vardır. Güçlü alev enerjisi olan yerde de meditasyon yaparak kolayca güçlenebilirler.

Pasif; Altın karga alevlerden doğan bir canlıdır, kişinin kavradığı kanundan düşük seviyeli alev saldırıları onu etkilemez. Daha yüksek seviyeli alev kanun içeren saldırılar ise ona hasar verirken hasarı düşer.

Pasif; Aşırı yang yükü, altın kargalar aşırı yang enerjisi içerir. Buna bağlı olarak erkeleri cinsel konuda güçlüdür ve sık sık aşırı yang yükünü atmaları gerekir yoksa biriken yang enerjisi içten hasar verebilir. Yang yükü boşaltımı güçlü alev enerjisi kullanılarak atılabilir, güçlü yin sahibi enerji özümsenerek bastırılabilir yada cinsel yoldan partnere aktarılabilir.

Pasif; Kibir, altın kargalar kibirlidir ve doğal olarak soyuna sahip kişilerin kibiri artar.

Pasif; Güçlü altın alevler, alevler güç seviyesine bağlı olarak normal alevlerden daha fazla hasar verir, hatta normal alevlerin yapamayacağı ruh hasarı gibi özelliklere sahiptir.

Teknikler;

1-Altın Alev; Altın alevleri oluşturma ve kullanmak

2-Yanan Alan; Altın alevlerle yanan bir alan  oluşturmak, alan içinde alevleri kontrol edebilir.

3-Ateş Kanatları & Saldırı; Bir savurma saldırısında  alevlerin ilerlerken kanat gibi şekil alması, uzmanlaşıldığın da alev saldırısı altın kargaya benzer bir form alır, saldırının iradesi yoktur bu yüzden gönderilen yönde gider. ( Yöntem kişinin ateşini kontrol edebilmesi ve bundan tecrübe kazanılması için yapılmıştır.)

4-Karganın Öfkesi; Öfke gibi kanın hızlı aktı durumlarda güç artışı verir, bedende aşırı yüklenen enerji bir anda yayılır ve patlama etkisi yapar. ( Yakın mesafe etkili )

5-Altın Karga Kanatları ; Altın karganın kanatlarını sırtında oluşturur, uçmak veya savaş sırasında kullanılabilir. Enerjiden oluşan bir formu vardır, uçuş hızını artırmanın yanı sıra savunma içinde faydalıdır. ( Yarı insan formunda kanatları alevden kanatlara dönüşür. Normalde yarı insan formunun altın renkli tüyleri vardır )

Not; 6.teknik ve üstünü kullanmak için altın karganın direk kan hattına sahip olmak gerekir. Seyrek bile olsa baskın kan direk altın karganın olmalıdır, onun soyundan gelen canavarlardan alınan zayıf ( bulanık ) kana sahipler bunları kullanamaz. Bu aşama bulanık ve saf kan arasındaki ayrımın başlangıcıdır. 

6-Altın Karga Ruhu; Altın karganın ruhu alevlerle oluşur, ruh kullanıcının kanından gelen bir iradesi vardır ve kendi başına hareket edebilir. Kan hattı ve kişinin alevleri ne kadar güçlüyse o kadar güçlü olur. ( Saldırıları basit saldırıdır, teknik içermez nedeni ise kısmen yetersiz ateş gücüne sahip olmasıdır. )

7-Altın Güneş;  Alevleri bir arada yoğunlaştırarak küre şeklinde bir güneş oluşturulur. Altın alevlerin sıcaklığı bu durumda en yüksek sıcaklığa ulaşır. Patlayıcı bir saldırıdır, hazırlaması zaman alsa da  en güçlü saldırılardan biridir. Yön değiştirme gibi bir yeteneği yoktur, fırlatıldığı yöne gider. Karga öfkesi birden enerji salınımıdır, anlık bir şeydir ama altın güneş yoğunlaştırılan bir şeydir. ( Teknik de uzmanlaşılıncaya kadar bir yere fırlatılamaz, kişinin merkezde olduğu bir alan yaratılır, kişi güneşin çekirdeği gibi davranır çünkü tam olarak enerjiyi dış bir noktada yoğunlaştırmakta başarılı olamaz, bu evre kişinin kendisine de zarar verir. )

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin