Kraliyet Şehrine Yolculuk

165 23 9
                                    

Ateşin başında oturuyoruz, Kuro hala daha endişeli gözlerle bakıyor.

-Uğur; Kuro, seni korkuttuğum için özür dilerim.

-Kuro; Tam olarak ne oldu usta ? Neden bir yıl boyunca kayboldun ?

-Uğur; Uzayın içindeydim, elementlerimin birisi uzay. Seviye geçerken kontrolden çıktı, bu yüzden beni kaybettin.

-Kuro; Usta uzay gizemli olsa da oluşumun içindeydin ve birden kayboldun. Oluşumun içinde bu kadar rahat uzayı kullanamazdın.

-Uğur; Gerçek bu Kuro sana yalan söylemekle bir şey kazanmıyorum. Güçlerim kontrolden çıktı ve biraz sorun yaşadım.

-Kuro; Sorun ? Usta sana bir şey mi oldu ?

-Uğur; Ruhumu tam olarak kontrol edemiyorum, ruh bilincimi işgal edip tamamen kapattı. Bilincime giriş yapamam.

-Kuro; Ruh ? İlahi ruhunuz mu ? O bir mızrak ruhu değil miydi ?

Başımı sallarken bana öfkeli ve inatçı gözlerle baktı. Açıklamada yapmadan gitmeme izin vermecekti, bu sırada Wolfy'yi benden başka kimse görmüyordu ama bu onun sinir bozucu olmadığı anlamına gelmiyor. Kenarda uzanıp durumu izlerken kıskıs gülmesi gittikçe sinirime dokunmaya başladı.

-Wolfy; Demek ilahi ruhun kıçına tekmeyi bastı, hahahaha... hiç güleceğim yoktu. 

-Uğur; Tanışmak istersen buyur, içsel iblisim olduğun için onunla tanışabilmelisin.

-Wolfy; Hahahaha.... kalsın kalsın.. burası daha eğlenceli.

Bir an dondum, iç iblislerde ilahi ruhlar gibi insanın bilinç denizinde yaşardı ama Wolfy burada. İlk başta neden olduğunu düşünürken iblisimin Wolfy'i taklit ettiği için onun hareketlerini kopyaladığını düşünmüştüm ama kim bilebilirdi ki ? Sadece beni değil, içsel iblisimi bile bilinç denizinden kovmuştu yoksa Wolfy kendini bu kadar belli etmez, tüm gücüne ulaşıp saklanırken bana saldırmak için vakit kollardı.

Wolfy istediği için burada değil o da benim gibi içeriye giremiyor. 

-Kuro; Efendim şimdi ne yapacağız ? Bir şekilde onu mühürlemeli miyiz ?

-Uğur; Bilmiyorum ama bu gereksiz. Bir kötü niyet hissetmedim, ayrıca bana zarar vermek istese şimdi tam sırası o çok güçlü ve tam tersi olarak çok zayıfım.

-Kuro; Bu doğru usta onu kontrol edemezse şuanda ustanın bedenini ele geçirse bile ona müdahale edebilecek kimse yok.

-Wolfy ( Mırıldanır ); Hmmh... kız bişey bilmiyor...bu veletin şansı çok iyi, ele geçirmek kolay değil.

-Uğur; Sende bir kaç kez denemiştin değil mi ? ( Zihinden konuşur.)

-Wolfy; Peh... zavallısın, sürekli işime karışan birileri ortaya çıkmasaydı sadece deneme olmazdı. 

-Uğur; Kuro rahatla, şimdilik bir şey düşünmek işe yaramaz. Bu bir yıl boyunca ne yaptın ?

-Kuro;  Dediğiniz gibi tekniklere çalıştım, artık üç farklı ses kaynağını kontrol ederek aynı anda üçünü de yönetebiliyorum. Fakat dediğiniz gibi yapamıyorum, ses ve illüzyonla tamamen bütünleşemem.

-Uğur; Bu bile yeterli, hepsini aynı anda yapamazsın yavaş yavaş ilerlemen yeterli.

-Kuro; Anlıyorum usta.

-Uğur; Şimdi sessiz adımlarda ne kadar uzmanlaştın ?

-Kuro; Pek fazla değil, ayağımda ziller yokken yapabilirim ama ziller takılı...

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin