Mağarama geri döndükten sonra bu gün yaşadıklarımı düşündüm basit ama önemli bilgiler almıştım. Doğa tanrıçası lafına inanmıyorum ama sanırım ormanın derinliklerinde bir şey oluyor.
Bildiğim kadarıyla bu tarz bir şey olması için bir doğa ruhu doğmuş ve etrafı besliyor olabilir, duried gibi doğa ırklarının lanetli büyüler kullanarak dolaylı yoldan buradaki halka saldırıyor veya hayvanları etkileyen başka bir faktör olabilir.
Daha önce bu tarz olaylar çok fazla olmuştu, kana susamış savaşların olduğu yerde iblisler doğmuş ve insanlara musallat olarak toprakları lanetlemişti veya bir su kalbi doğduktan sonra deniz canavarları sürekli evrim geçirerek güçlenmiş ve karaya çıkarak saldırılar yaptığı kitaplarda yazıyordu.
Sınavın bu tarz bir şeyle ilgili olduğunu düşünmeye başladım ama benim için iyiydi. Bu yerde ahşap ve dünya enerjisi çok yoğundu ve tamda eksik olduğum şeylere sahipti. İki elementi geliştirirken, bu auradan beslenen bolca bitki toplayacaktım.
Kademeli olarak ormana girmeyi ve ilahi usta aşamasına ulaştığımda şehirleri ziyaret etmeyi planladım. Şimdiki gücümle şehirlere gitmek tehlikeliydi, özellikle yarı canavar şehirlerine.
İnsanlara tepkilerini bilmiyorum ve bu tehlikeli olabilir en kötü durumda sürekli yarı ejder formuna dönüşerek ejder soyundan olduğumu söyleyebilirim ama ejderin ünü nasıl bilmiyorum. Bu başka bir eksiğimi gösterdi.
Kyuubi soyuna sahibim ama hiç kılavuzunu geliştirip saldırılarını öğrenmedim veya yarı tilki formuna geçemiyorum. Aynı şekilde Leviathan, Yıldırım Serçesi, Zhen, Altın Karga, Ouroboros içinde bu geçerli. Düşündükçe eksikliklerimi fark ediyorum, bir çok insan sadece bir soya sahip ve bu konuda zorlanmıyorlar ama benim için bir çok element ve bir çok soyun olması bir sorun. Her birini eşit seviyeye getirmezsem eninde sonunda temellerim dengesiz olacak ve ileride sorunlar yaşayacağım.
Gözlerimi kapatırken, bu bölgede Kyuubi soyunun iyi iş yapacağıni düşündüm. Sonuçta ormanlık alanda illüzyon yetenekleri oldukça iyi sonuç verirdi, ayrıca su elementini bir kaç yıl kullanarak biraz olsun gelişme gösterdim şimdi onun bir yan dalı olan buz elementini geliştirmem mantıklıydı. Sonuçta Kyuubi'nin ana elementi ilizyon yan elementi buzdu. Sonunda Dünya, Ahşap, Buz ve illüzyonu düşününce oldukça fazla şey vardı ama yüz yıllık bir başlangıç süresi yeterli olmalıydı.
Buradan çıktıktan sonra farklı bir kimliğe bürünüp, yıldırım ve uzayda uzmanlaşmakta güzel bir seçenekti. Meditasyon yaparken ahşap elementi kılavuzlarımla, dünya elementi kılavuzlarımı gözden geçirdim. Savaşlarda savunmada dünya elementi ve saldırıda buzu kullanmaya oluşumda illüzyona odaklanmaya ve simya'da ateşten ziyade ahşap üzerine odaklanmaya karar verdim.
Bir başkası duysa deli olduğumu düşünürdü, bir çok elemente odaklanmak sadece vakit kaybıydı ama ben böyle düşünmüyorum.
Önceden denizden bulduğum parşömen aklıma geldi ve yüzüğümden taşlaşan ruloyu çıkarttım. Neden aklıma geldi bilmiyorum ama bazı şeylerin soru işareti olarak kalmasından nefret ediyorum özellikle ailemden aldığım ve hala açamadığım kutuyu düşününce.
Ruloyu dikkatle tutarken, içine hafif su elementi enerjisi ile biraz nem gönderdim. Rulo yumuşamaya başlayınca dikkatlice açarken yırtılacak gibi olan yerleri ahşap elementi göndererek düzelttim. Büyük bir operasyondu, basit bir kağıt olduğunu düşündüğüm şey çok ilginçti. Enerjimle temas ederken reddetmiyor ve dipsiz bir kuyu gibi enerjimi emiyordu.
Ruloyu açarken ilk başta ruhumu sarsan bir enerji hissettim, ilk yerde imza gibi görünen bir hat sanatından ruhumu etkileyecek bir derinlik içeren bir yazı vardi vardı. Antik köken dili ile yazılan yazıyı okumaya çalıştım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasiUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...