Aspthal Şehri

339 24 14
                                    

----------------------------------R18 Bölüm ---------------------

Odamıza çekildiğimizde rahatladım, uzun süredir mağaralarda yaşadığımız için rahat ve yumuşak yatakları özlemişim.

Yatağımda uzanırken Kuro banyodan çıktı ve tepemde beklemeye başladı.

-Uğur; Kuro ?

-Kuro; Efendim suya taşları koydum ve su ısındı, şuanda banyonuz hazır.

-Uğur; Sorun değil, ilk sen girebilirsin Kuro.

-Kuro; Hayır, efendim ilk sizin girmeniz gerekiyor. Bir hizmetkar efendisinden önce banyo yapmamalı.

Uğur; Kuro bu tarz şeyleri takan biri değilim.

-Kuro; Ben önemsiyorum.

Gözleri kırmızıya dönmeye başlayınca ciddileştiğini anladım ve bir iç çektim. 

-Uğur; Tamam ilk ben giriyorum.

-Kuro; Tamam efendim. ( Gülümser )

Banyonun içine girdim, oldukça basit bir duştu. Ahşap bir küvet odanın ortasında duruyordu ve yan tarafında sabun otu dedikleri köpüren bir bitki tozu vardı. Bu tozu, sabun gibi kullanarak yıkanmak burada normaldi. Bir tutam sabun otunu suya attım ve köpürmeye başlayınca suya girdim. Sıcak su bedenimi yumuşatırken, rahatladım ve mayışmaya başladım. Küvetin kenarına yaslandım. Gözlerimi kapattım ve bir kaç dakika öyle kaldım.

Suyun dalgalanma sesini duyunca şaşırdım ve gözlerimi açtım. İki devasa tepe önümde sallanırken, Kuro suya girdi ve önümde oturdu. Elinde bir kese vardı, üstüne biraz sabun otu tozu dökmüştü.

-Uğur; Kuro ?

-Kuro; Rahatlayın efendim, sizi yıkayacağım.

Saçlarını topuz bir şekilde toplamıştı, beyaz teni tamamen çıplakken suyun sıcak buharıyla beraber muazzam bir görüntü oluşturdu. Ortalama olan göğüsleri dimdik duruyordu, göğüs uçlarının sertleştiğini ve dimdik durduğunu buradan görebiliyordum. Göğüs uçlarının açık pembe renkli olmasını beklemiyordum, bu biraz beni şaşırttı. Bu şekilde önümde bir çıplak kadın varken tepki vermeseydim kesinlikle gay olduğumdan şüphelenirdim. Küçük ejderim uyanırken başımı salladım.

-Uğur; Kuro çıkabilirsin. Gerek yok.

-Kuro; Hayır, bir hizmetkar efendisine hizmet etmeli.

Ben bir şey diyemeden kolumu tuttu ve keseyle kolumu yıkamaya başladı. Kararlı olduğunu anlayınca her şeyi oluruna bıraktım. Gözlerimi kapatıp geriye yaslanırken anın tadını çıkarttım, kim nederse desin bir kadının banyoda sizi yıkaması gerçekten iyi hissettiriyordu. Sağ kolumu bıraktı ve sol kolumu tutarak keselemeye başladı. Bu sırada bana yaslanmıştı ve kıpırdarken göğüs uçları bedenime sürtüyordu. Küçük kerata bununla beraber dimdik durdu. 

Hiç bir tepki vermedim, bundan utanacak kadar pasif biri değildim. Eğer istiyorsa yapabilir, birini zorlamam ama istiyorsa reddetmem için bir neden yok. Kolumu yıkamayı bitirdi ve dizini bacaklarımın arasına koyarak iyice yakınlaştı. Bedeninden gelen çiçek kokusunu alabiliyordum, gerçekten hafif tatlı ve hoş bir kokuydu.

Keseyle göğsümü yıkamaya başladı, yavaş yavaş aşağı inerken gözümü açtım önümdeki manzaranın tadını çıkardım. Yüzü kızarmıştı ama tereddütsüz bir şekilde beni yıkamaya devam etti. Bana çok  yakın durarken topuzundan kaçan bir kaç saç teli üstüme düştü ve hareket ettikçe beni gıdıkları.  Başı tamamen eğikti ve aşağıya bakarken işine odaklanıyordu, kulaklarının hafifçe seğirmesi dikkatimi çekti ve bir elimi uzatıp kulağını tuttum. Kulağını tuttuğum anda inledi ve şaşırdım.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin