Aşama Atlamak

128 15 1
                                    

Loncadan geri döndükten sonra villada dinlenmeye başladık.

-Kuro; Odaya meditasyon yapmaya çekiliyorum, sanırım dar boğazım çatlama başladı. Yakında 5.aşamaya geçebilirim.

-Uğur; Anlıyorum ama kendini aşırı zorlama.

......

........

..........

-Lisana; Sana yetişmek için çok çabalarken birden ben ortaya çıktım, ister istemez baskıda kalıyor olması gerek.

-Uğur; Baskı iyidir ama aşırı zorlaması iyi değil. Hızlı gelişirse ileride sorun çekebilir.

Lisana kenara çekilirken oda dinlenmeye başladı.  Lisana giderken bende kenara çekildim ve kanun anlayışlarımı geliştirmeye başladım. Gece vakti saat ilerlerken gelen kişinin varlığını hissettiğimde gözlerim açıldı.

-Uğur; Sinekler sürekli rahatsız ediyor, artık harekete geçsem mi ?

Gecenin karanlığında ormanlık alana giderken gelen üç kişinin önünde belirdim.

-Uğur; Özel mülke giriyorsunuz, durun.

-Adam; Gerçekten gizli bir uzman buralardaymış.

-Uğur; Kimsiniz ?

-Adam; İlk kendini tanıtman gerekemez mi ?

-Uğur; İzinsiz girdiniz.

-Diğer Adam; Küstah !!! 7.aşama bir uzmanın önündesin !!!

-Adam; Simyacı kıdemlileri öldüren sen misin ?

-Uğur; Yine çöpler, biraz sıkıcı olmaya başladı.

-Diğer Adam; Yeterince katlandım !!!!!

Adam üstüme doğru gelirken sadece güldüm. 6.aşama birisi önümde kibirleniyordu, bir anda yanında belirirken mızrağımı savurdum. Kafası uçarken, bedeni ilerlemeye devam ediyordu, ikili tepki bile veremezken kan sıçradı ve adam öldü.

İkisi tepki verdiğinde çoktan ilerlemeye başlamıştım. Diğer altında aşamanın yanına gittiğimde tepki bile veremeden mızrağımla onu ikiye böldüm. 7.aşama adam saldırdığında yumruğum ile saldırısını geri püskürttüm ve  beş metre geri geçilirken bana baktı.

-Adam; Simyacıları öldürdün, nereye kaçarsan kaç peşinden geleceğiz.

-Uğur; Kaçmak ? Yeterince can sıkıcısınız.

7.aşama olması boşuna değildi, saldırırken tepki verdi ve sürekli saldırılarımı karşıladı. Aşama olarak üstün olduklarımı hemen öldürebilirdim ama aynı aşamadakiler için biraz cabalamam gerekiyordu. Onlarca kez silahlarımız çarpışırken orman talan oldu. Diğerlerinin rahatsız olmaması için hızla bitirmek istiyordum. Kuro kritik bir andayken, rahatsız edilirse iç yaralanma geçirebilirdi.

Yıldırım teknikleri ile hızla hareket ederken, üstüme gelen ateş saldırılarından etkilenmiyordum. Altın  Karga ile eş seviyede bir canavar ateşi olmadığı sürece pek beni etkilemedi. Bu yüzden ateş tanrısına karşı kendime aşırı güveniyordum. İster geçmiş ister şimdiki hayatımda ateş kullandığım için ateş kanunlarım çok yüksekti, sıradan insanları çoktan aşmıştım.

-Altın Karga; Ateş kanunların iyi olabilir ama  sadece tanrı soyları ile eşdeğer. Üstün görme kompleksinden vazgeç, buradaki insanlar aciz yoksa sorun yaşardın. Senden üstün olan bir çok dahi var.

-Uğur; Anlıyorum.

Alevler beni etkilemeyince adam şaşırmış gibiydi ama fırsat vermek istemedim. Hızla hareket ederken mızrağımı savuruş kritik bir vuruş yaptım ve cansız bedeni yere düştü.

Yeniden 2.Kitap 2/3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin