Bir çok genç meydanda antrenman yaparken onları izledim, yanımda Nura bekliyordu.
-Nura; Gençler çok hızlı gelişiyor, bu hızla on yıl sonra kabilede ardı ardına yeni kıdemliler yükselecek.
-Uğur; Bu şanslarına ve cabalarına bağlı, ilahiyata geçmek zordu.
-Nura; Gerçekten de sadece beş kişiden ben ve Killua geçebildik.
-Uğur; Dövüş dünyası tüm dünya kanununlarına ters düşer, aşırı güçlüyüz ve gök yüzünü tehdit ediyoruz bizi yok etmek istemesi şaşırtıcı değil.
-Nura; Anlıyorum, bunca zamandır neden olduğunu düşünüyordum ama şimdi aydınlandım usta.
-Uğur; Öğrenci almıyorum, usta demene gerek yok.
-Nura; Hahahhaha. köydeki herkes seni bir nevi usta olarak görüyor. Kıdemliler adına teşekkür etmek istiyorum, verdiğiniz buz ve ateş kılavuzu köyün gençlerini çok güçlendirdi o kadar iyi bir teknik ki, Kıdemlilerden ikisi aşama atlamaya hazırlanıyor.
-Uğur; Ödemesini aldım, sorun değil.
Hiç sorun değildi, sonuçta onlara verdiğim kılavuzlar normal birer kılavuzdu ama tamamlanmış olmasının etkisi çok büyüktü.
Bir biri ardına hepsi güçlenmeye ve seviye atlamaya başladılar. Gerçekten sadece biraz yardıma ihtiyaçları var, potansiyelleri iyi ama teknik konusunda çok fakir durumdalar. Sadece öldürürdüğüm bir iki kişinin üstünde bulunan kitapları verdim ve bu kadar fazla faydalandılar.
-Nura; Simya bilimi çok gizemli, bu kadar sıradan görünen otların böyle etkileri olduğunu yüz yıllarca öğrenemedik. Hatta satarken bu otlar ne işe yarar diye dalga geçerdik ama saf olan bizdik.
-Uğur; Bu iyi, öğrenmenin bir yaşı yoktur.
-Nura; Artık ot satmayı bıraktık, madenden gelen gelir bizim için yeterli ve otları kullanmak daha iyi bir seçenek.
-Uğur; Otlar destektir, onlara çok bağlı kalırsan sadece vücudundaki kirlilik artar ve aşama geçmen zorlaşır mümkün olduğunca az kullan.
-Nura; Anlıyorum, kıdemli hala yaptığınız olay içinsizden nefret edenler var, kabilenin sizin adına onların gözünü korkutmasını ister misiniz ?
-Uğur; Sakın böyle bir şeye kalkışmayın, benden nefret mi ediyorlar o zaman etsinler, bu onlara güçlenme nedeni verir. Kendi filizlerinizi kesmeyin, yaşlılar gölgeleri ile gençleri engellememeli.
-Killua; İlk söylentileri duyduğumda sizin çok kibirli ve kinci biri olduğunuzu düşündüm ama şimdi neden bunun Kuro için büyük bir şans olduğunu düşünüyorum.
-Uğur; Gizlenme yeteneğin gelişmiş.
-Killua; Yine de beni fark ettiniz.
-Nura; Kıdemli çok güçlü fark etmesi normal ama konuşuncaya kadar ben fark etmedim. Beni geçtin kardeşim.
-Killua; Hahaha, ne kadar gelişirsek o kadar iyi. Belki ileride bir kasabada yaşayabiliriz. Gençlerimizin huzur içinde büyümesini istiyorum, bizim gibi yetim olma tadını tatmamalılar.
-Uğur; Asil bir hedefin desteği çok olur. Seni destekleyen çok kişi var ama hırsı gözünü kör edenlerde olacaktır. Bu yüzden dikkatli olun.
-Killua; Kıdemlinin tavsiyesi için teşekkürler ama dikkatli olunuz. Güçlü olsanız bile huzursuzum.
-Nura; Kim bir kıdemlinin ihanet edip gitmesini beklerdi ki, o haini bulursam kanı ile öldürdüğü kardeşlerimizin mezarını sulayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 2.Kitap 2/3
FantasyUğur Kayra, yükselerek orta evrene gitmiştir fakat işler hiç beklediği gibi gitmez. Tamamen yabancı ve tehlikeli bir yerde güçlenerek bu yerden kurtulmak, Sonia'yı kurtardıktan sonra dağıldığı aile üyeleri ile buluşmak için çabalamaktadır. Kapak Res...