***
Akimitsu i Akio udali się w stronę wioski, podczas gdy Mikaira postanowiła w samotności przeczytać "pamiątkę", którą pozostawiła po sobie matka. Zajęła miejsce na wysepce. Powoli otworzyła pierwszą stronę, która była...listem
Droga Mikairo lub Drogi Katsuro
Wraz z twoim ojcem zdecydowaliśmy nazwać ciebie jednym z tych imion, w zależności od tego, czy urodzisz się chłopcem, czy dziewczynką. Dla nas nie ma to jednak najmniejszego znaczenia. Mimo, że to zbyt wcześnie na wybieranie, to chcieliśmy zrobić to wspólnie przez to w jakich czasach żyjemy. Nigdy nie wiadomo, co się może wydarzyć jutro.
Zupełnie jak my, przyjdziesz na świat w czasach wojny między krajami, między shinobi, między ludźmi. Nie są one bezpieczne i wioski zamiast wychowywać dzieci, wychowują swoich żołnierzy, którzy będą walczyć za nich i przyszłość ich kraju. Niestety nie mamy na to wpływu i świeżo upieczeni gennini są zmuszani ruszać na front i walczyć, gdzie stają się łatwym celem do zabicia przez brak doświadczenia i technik.
Urodzisz się jako dziecko pochodzące z dwóch potężnych klanów - Otsutsuki oraz Senju. Nie zapominajmy również o klanach takich jak Aigasaki, czy Uzumaki, którzy są również twoimi przodkami od strony twojej matki. Każdy z nich cechuje się swoimi unikatowymi zdolnościami i technikami.
Stary Wilk z Tundry przepowiedział, że nasze dziecko będzie potężnym shinobi, który będzie rewolucjonistą i sprowadzi na świat shinobi pokój wraz z jeszcze innym dzieckiem. Dzieci z Przepowiedni. Przepowiedział to wiele lat temu, jednak podczas treningu twojej matki wyczuł, że to jej dziecko będzie jednym z dwójki.
Prawdopodobnie odziedziczysz po nas wszelkie zdolności klanowe i twoich przodków. Sharingan. Byakugan. Mokuton. Shoton. Są one jednymi z najpotężniejszych Kekkei Genkai przekazywanych z pokolenia na pokolenie.
Czasy są jakie są i nie jesteśmy w stanie przewidzieć tego, czy będziemy obecni w twoim życiu, czy będziemy mieli szansę obserwować jak dorastasz. Wiedz jednak jedno. Bez względu na wszystko, bez względu na płeć...jesteś naszym skarbem, którego będziemy chronić, ponieważ cię kochamy. Jesteśmy połączeni więzią dzięki tobie, ponieważ mamy ciebie
Zeszyt, który masz w dłoniach posiada wszelkie sekrety naszych najpotężniejszych technik, wszelkie wskazówki do nauki i opanowania ich. Zawiera również informacje, których prawdopodobnie nie znajdziesz w zwykłej bibliotece, czy archiwum. Są to informacje klanowe.
Mamy nadzieję, że sami będziemy mogli przekazać ci całą naszą wiedzę i nigdy nie zostanie on ci przekazany przez Wilki z Tundry. Mamy nadzieję, że doczekamy momentu, by móc ciebie ujrzeć, przytulić i pocałować.
Jesteś tą, która przynosi radość lub naszym Zwycięskim synem
Zawsze kochający
Mama i TataPo policzku Mikairy spłynęły łzy, które skapnęły na stronę wstępną, na list. Nie doczekali tego dnia, by przekazać jej tą wiedzę. Oboje zostali zamordowani jeszcze zanim mogła ich poznać. Ojciec przed jej narodzinami, matka parę dni po narodzinach. Nawet ich nie pamiętała
- Pomszczę was tak samo jak pomszczę Ero-sennin. Obiecuję wam to, mamo, tato.- szepnęła przyciskając zeszyt do piersi
***
CZYTASZ
MIKAIRA - *Naruto Shippuden* | ZAKOŃCZONE |
Kısa HikayeMija ponad 2 lata odkąd Uzumaki Naruto wyruszył w podróż rozpoczynając tym samym trening pod okiem jednego z Legendarnych Yonninów - Jiraiyi. W ciągu tych lat, Otsutsuki Mikaira wyrasta na piękną i równie potężną shinobi kształcona pod czujnym okiem...