MESEJ DARIPADA AUTHOR

87 12 3
                                    

Kepada semua pembaca,

Saya ucapkan bebanyak terima kasih kerana membaca dan menyokong cerita fantasi saya ini. 

Sokongan anda semua benar-benar saya hargai.

Saya sangat-sangat gembira kerana akhirnya dapat menamatkan cerita GUIDE TO NEW ERA dan saya tak dapat lakukannya tanpa sokongan anda semua! XD

10 TAHUN AKHIRNYA TAMAT JUGA BUKU INI! HAHAHA!

Kita jumpa lagi dalam buku...

GUIDE FROM THE PAST TO A NEW ERA & BLOODY FRIENDSHIP pula!

Ini English Version ya untuk GUIDE TO NEW ERA & BLOODY FRIENDSHIP (title sama tapi ada tulis English)

Nama character ada sama dan ada tambahan dalam novel tersebut. Kemungkinan juga akan terdapat beberapa part tambahan untuk menjadikan buku English Version ini lebih menarik.

PS:

GTNE:
Watak Zeliker dan beberapa watak lain terdapat perubahan dalam novel English Version ini. Macam Parallel World tapi jalan cerita masih ada yang sama dan ada yang berubah.

Contoh: Silvert, Gizelis, Dian, Enta dan lain-lain lagi.

BF: Ada perubahan dari watak Dark Hartina dan lain-lain (xsure lagi siapa)

NAK TAHU FOLLOW LA CITER SAYA TU YA ♪ \(^ω^\ )

Saya akan update esok dari Bab 1-Bab 16. Bab 17 on the way.

Bagi adik-adik yang rasa susah nak baca bahasa Inggeris jangan risau, ayat akak tu memang ayat bebudak. Mudah faham la akak kata (^∇^)ノ♪

Oh, ya. Saya juga akan sambung buku lain-lain jika ada vote 10 orang bersama mesej nak buku yang mana nak update.

List kat bawah ya, short form saja:

Malay books saja:
1. GTNE2 - GUIDE TO NEW ERA 2nd story
2. BF3 - BLOODY FRIENDSHIP BOOK 3
3. SBTES (xdak shortform xD)
4. BF2MP - BLOODY FRIENDSHIP 2: MANA-PHERE

Nak vote sini pun boleh, nak vote kat mesej saya pun boleh ya. Ada gak kat situ.

Setakat ni result votes:
GTNE2 - 1 Vote
BF3 - 1 Vote
SBTES - 3 Vote
BF2MP - 2 Vote

Alright, cukup 10 vote salah satu novel atas ni saya akan sambung kisah tu. No worry, saya dah mula aktif semula dalam wattpad dan menulis.

Terima kasih banyak2 kerana setia menunggu buku-buku yang belum tamat nih dan minta maaf kerana terpaksa buat anda semua menunggu ya ༎(╥﹏╥)

Sebab dah tulis panjang sangat, saya tamatkan buku ini dengan ucapan bebanyak terima kasih kepada pembaca dan semua followers saya dalam wattpad nih! 

Assalammualaikum Wa Rahmatullahi Wabarakatuh, Salam Sejahtera dan Salam 1 Malaysia!

Bye2 semua(つ≧▽≦)つ!!

GUIDE TO NEW ERA (BAHASA MELAYU) #Wattys2016 [COMPLETE]Where stories live. Discover now