"Gerçekten bu kadar büyülü mü?"
Chen Feng merakla sol bileğine doğru uzandı ve aniden bir ekran ortaya çıktı.
"Buzz -"
Siyah bileklik hafifçe titredi ve bilekliğe geri dönmeden önce, vücudunda bir kuvvet akımı dolaştı. Ekranda yeni veriler ortaya çıktı.
------
Güç: 10
Çeviklik: 10
Beden: 10
Ruh: 30
Dayanıklılık: 10/10 ( Her 1 puan Beden için Dayanıklılık +1 )
Ruhsal Enerji: 30/30 ( Her 1 puan Ruh için Ruhsal Enerji +1 )
Genetik Yetenekler:
Rüzgar Bıçağı: Şiddetli bir rüzgar dansı yaratır. Ruhsal Enerjiyi kullanarak bir formasyon oluşturun ve belirli miktarda hasara neden olan rüzgar biçiminde bir bıçağı serbest bırakır. Sürekli rüzgar bıçakları serbest bırakma olasılığı düşüktür. (ilk tahmin %5).
Genel Fonksiyon:
Düşük seviyeli ölümcül savaş tekniği. (Güç ve Ruh durumunuza göre değerlendirilir. Bileklik çipinde saklanmalıdır ve güvenliğinizi sağlamak için bir ağa bağlı olmamalıdır. Verilerin doğruluğunu kesin olarak bilmek için, lütfen sürekli güncelleyin.)
Özel Yetenek:
Şanslı Aura. [Kader Taşı'nın] içindeki şans değerini tüketmek, kısa bir süre içinde şansınızı büyük ölçüde arttırabilir. Şans değeri: 10 puan. (Kader Taşı, gücünü dünyanın enerjisini emerek oluşturur. Mevcut dünyanın değerlendirilmesine dayanarak, saat başına 1 şans değeri elde edilebilir.)
------
Bu, kendisinin sayısallaştırılmış verileriydi!
Temel özellikler, insan gücünün en ilkel haline dayanan ölçü birimleriydi. Herkesin durumunu açıkça gösterme yeteneği büyüleyiciydi, ama Chen Feng'in en çok merak ettiği şey, sondaki özel yetenekti.
"Şanslı Aura mı?"
Chen Feng şaşırdı.
[Kader Taşı'nın] ortadan kaybolduğunu düşünmüştü. Gerçekte, kendisiyle birleşmesini hiç beklemiyordu.
Chen Feng 10 puanlık şans değeri olduğunu gördüğü ve hayal meyal kütüphanenin yıkıldığı an, öldüğünü tahmin etti. Daha sonra [Kader Taşı] çevredeki tüm şansı özümsemiş ve onu bu dünyaya getirmişti.
"Demek gücün bu, heh?" Chen Feng kendi kendine mırıldandı.
[Kader Taşı'nda], şans ve felaket iç içedir.
Chen Feng'in hayatı tam bir felaket idi ama şu anki hayatında, kendisi için yepyeni bir kader yaratabilir! Peki o zaman...neden buradaydı?
"Bir bakalım."
Chen Feng, orijinal sahibinin hafızasındaki tüm çeşitli bilgileri atladı ve doğrudan kendisi hakkındaki anılara baktı. Anında, çok cesaret verici bir hikaye gördü.
Adı Chen Feng ve kendisi bir yetimdi. Altın Şehri'nin bir vatandaşı.
Genç yaşta ailesini kaybetmişti. Ancak, olağanüstü notlarına ve bursuna dayanarak, elit bir liseye gitmeyi başardı ve orada gen çalışma kurslarına kaydoldu. Okuldaki eğitiminden sonra, genetik bir yeteneği ve diğer bazı teknikleri kavradı. Bu durum, onun elit sınıfa katılmasını ve diğer çocukların ailelerinin sürekli kendisi hakkında konuşmasına neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...