Ertesi gün, bütün Qin aile yok edilmişti.
Medya tarafından yayınlanan bilgilere göre; yaptıkları yasadışı faaliyetler nedeniyle, araştırmacılarla işbirliği yapmayı reddetti ve hatta kolluk kuvvetlerine saldırmak için inisiyatif aldı. Sonunda, evlerinde büyük bir savaşa yol açtı.
Ayrıca, kimse onlara sempati duymadı.
Qin ailesinin yaptığı şey gökleri bile kızdırmıştı. Ne tür insanlar kendi torununa böyle şeyler yapar? Onlar, sadece Qin ailesindeki insanların ahlakını hayal edebilirdi.
Bu nedenle...
Qin ailesinin haberleri hızla unutuldu.
Kimse onlarla ilgilenmiyordu.
Tüm medya organlarında, hala Chen Feng trend idi!
Dün olanlar sadece başlangıçtı. Chen Feng'in yarışma sırasındaki performansı, tüm medya kuruluşlarında tekrar tekrar gösterildi.
Sadece Chen Feng'in başarıları değil, ilk 10 kişi de ara sıra vurgulandı.
Ancak, ilk 10 veya ilk 3 olmasına bakılmaksızın, hiç kimse Chen Feng kadar vurgulanmamıştı. Chen Feng'in her detayı tekrar tekrar yayınlanıyordu. Yarışma esnasında fark edilmeyen ufak detaylar, şu anda fark edilmişti.
Çoğu insan, yarışmayı bir kez daha değerlendirmeye başladı.
Deniz Şehri'nin belli bir yerinde.
Lin Ke, ekrandaki tekrarlanan sahnelere bakıyordu.
Chen Feng'e karşı büyük bir nefreti vardı. Chen Feng'in kendisine karşı hile kullanarak kazanması, nefretini daha da arttırmıştı. Ancak şimdi, tüm nefreti buharlaşıp gitmişti.
"Sıgh."
Lin Ke iç çekti.
Chen Feng'in final maçını izlemişti. Chen Feng gücünün çok az bir kısmını kullansa bile, hala yenilmişti! Bu adam sadece bir ucubeydi!
O adam ilk sırada yer almaya layıktı.
Chen Feng...
Lin Ke'nin mücadele ruhu kabardı.
'Gelecekte, seni kesinlikle aşacağım!'
Belli bir alışveriş merkezinde, Huang He ekranda gösterilen yarışma tekrarlarını izliyordu. Sadece başını sallayabilirdi.
Çok güçlü!
"Gerçekten de en güçlü üretici," diye içten içe yakındı Huang He.
Onun yanındaki karısı başını salladı. Narin yüzünde bir gülümseme vardı. Ancak, nazik bakışları Huang He'nin üzerinden hiç ayrılmıyordu.
Bir dondurma dükkanında.
Küçük bir eşek, önündeki dondurmaya bakarken ağzı sulanıyordu.
Yun Xiaoduo kızgın bir şekilde ona baktı.
Küçük eşeğin ifadesi oldukça acınasıydı.
Yun Xiaoduo nihayet elini sallamadan ve homurdanmadan önce uzun bir süre eşeğe baktı. "İyi, iyi. Yemene izin veriyorum. Sonuçta, seni suçlayamam. Hatta o güzel çocuk Qin Hai bile yenildi..."
"Oh, bir de Chen Feng var. O canavar!"
"Hmph Hmph" Yun Xiaoduo küçük yumruğunu sıktı ve agresif bir şekilde, "Chen Feng, gelecekte seninle karşılaşmama izin verme!" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...