Bölüm 18: Son Derece Pahalı Gen!

1.7K 204 2
                                    


Artık mahallede bir ölüm yaşandığına göre, ne olursa olsun ele alınması gereken bazı konular vardı.

Chen Feng bunu düşündü. Burada birçok insanı tanımıyordu ve çoğu sadece sıradan vatandaşlardı. İletişim kurduğu tek kişi Zhang Amca gibi görünüyordu.

"Zhang Amca."

Chen Feng Zhang Amca ile temasa geçti ve kabaca ne olduğunu anlattı. Olanları duyduktan sonra Zhang Amca hızlı tepki gösterdi. Gölgeyi yerde yatarken gördüğü an, kıyaslanamaz bir şekilde şaşırdı.

"Sen mi öldürdün?"

"Ah."

Chen Feng başını kaşıdı. "Evime geri dönerken, bu kişinin beni öldürmeye çalıştığını fark ettim."

"İyi çocuk."

Zhang amca hayranlıkla haykırdı, "Yani aslında birini kızdırdın ve o da sana suikast mı düzenledi? Bizim gibi normal vatandaşlar bu tür bir tedaviyi tüm hayatımız boyunca alamayız."

Chen Feng, "..."

'Üzerinde yoğunlaştığın nokta biraz yanlış görünüyor, değil mi?'

"Haha. Sadece buradaki havayı hafifletmeye çalışıyorum."

Zhang amca da kaygısız bir insandı. Gülümsedi ve cesedi çevreledi. "Gölge geni, gölgeler içinde gizlenmeni sağlar. Standart bir F-sınıfı suikastçı. Bir mahkeme davasına sürüklenmekten endişelenme. Polis bunu halleder. Şu an en önemli sorun şu ki sen ne zaman bu insanları kışkırttın, evlat?"

"Ben de tam emin değilim."

Chen Feng şüpheli hissediyordu.

"Biraz araştırma yapacağım."

Zhang amca gölgenin bilekliğini açtı. "Bu şey güvenilmez gibi görünse de, normal bir bilgisayarın çalıştırma yöntemine sahip olmaktan hala kaçınamaz. Örneğin, bu veri kurtarma çipi."

Zhang amca, dikkatlice veri kurtarma çipini çıkardı ve kendi gen detektörüne taktı. Çok fazla bozuk kelime vardı. Ama birkaç tanesi ayırt edilebiliyordu.

Gen...

Mutasyon...

Bunun dışında, diğerlerinin hepsi bozuk kelimelerdi.

"Hiçbir yararlı bilgi yok gibi görünüyor."

Zhang amca iç çekerken başını salladı.

"Hayır, kim olduğunu zaten biliyorum."

Soğuk bir parlaklık Chen Feng'in gözünde titredi. Her ne kadar tahmin etse de, şimdi kesin emin olduğuna göre, hala kalbindeki öfkeyi bastıramadı. "Bu, sanal toplulukta provoke ettiğim bir kişi olmalı. Aslında normal yöntemlerle ele alınabileceğini düşündüm. Onun bu kadar kısır olmasını beklemiyordum."

Bu bir oyun oynamakla aynıydı. Herkes oyunda savaşıyor, kavga ediyor ve dünya sohbetine katılıyordu. Şaşırtıcı bir şekilde, rakip sizi yenemediği zaman, ev adresinizi, IP adresinizden buluyor ve sizi öldürmeyi bile planlayabiliyor.

Şimdi, Chen Feng çok kızgındı.

Kendine kızmıştı!

Sonunda, hala bu dünyanın acımasızlığını hafife almıştı.

Onun gereksinimleri gerçekten düşüktü. Rakip, reaktiflerini yüksek bir fiyata satın aldığı sürece, paradan yoksun olduğundan dolayı bu konu çözülecekti. Üçüncü mutasyonun araştırmacısının unvanını kim önemserdi?

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin