Chen Feng kiralık dairesinde gen üretiyordu.
Bu iki günde, deliler gibi zirve özellikli gen reaktifleri üretmişti. Önceki birkaç günde biriktirdiği şans puanları neredeyse tükendi. Satışlardan da çok para kazandı, ancak yine de 2. seviye bir formül satın almak için yeterli değildi.
"İşçi tipi bir gen formülünün başlangıç fiyatı 10.000 yuan."
"Savaş tipi bir gen formülünün başlangıç fiyatı 1.000.000 yuan."
Chen Feng'in kalbi ağrıdı.
Bu iki günde biriktirdiği para, tek bir formül için bile yeterli değildi! Gerçek şu ki, bir zirve özellikli Ahşap-Ayı geni için bile, net kâr sadece 5,500 yuandı! Bunlardan 20 tane sattıktan sonra 110.000 yuan olmuştu. Ancak, 1.000.000 değerinde olan bir savaş geni için hala çok uzaktı.
"Daha fazla para kazanmak için bir yöntem düşünmem gerekiyor."
"Başka bir mutasyona uğramış köpekbalığı mı avlasam?"
Chen Feng, bu ölüm fikrinden vazgeçmeden sadece bir saniye düşündü.
O mutasyona uğramış köpekbalığını öldürmesi tamamen bir tesadüftü. O canavarın gücü çok korkunçtu. Mutasyona uğramış Karadeniz Köpekbalığını öldürebilmek onun bedeninin içinde olmasından kaynaklanıyordu!
Eğer o tür bir ucubeyi tekrar öldürmek istiyorsa...
Önce yutulması gerekiyordu.
Urgh...
O canavar, ruh tipi mutasyona uğramış bir canavardı. Yutulduğu an, bilinci ve ruhu doğrudan yok olurdu! Vücudun orijinal sahibi bu şekilde ölmüş gibi görünüyordu, böylece Chen Feng'in buraya göç etmesine olanak sağladı.
Chen Feng bir kez daha böyle bir şey karşılaşmış olsaydı, şüphesiz ölecekti!
"Savaş gücüm hala çok zayıf; buna güvenemiyorum."
Chen Feng, sonunda Ahşap-Ayı gen üretimi ile devam etmeye karar vermeden önce başını salladı.
Ancak, Chen Feng bu genleri toplu olarak üretti ve onları satarken, yan taraftaki rafta bir Ahşap-Ayı geni satıldığını gördü. Fiyatı, şok edici bir şekilde 20.000 yuandı.
"Bu adam deli mi? O kadar pahalıya satılır mı?"
Chen Feng biraz meraklandı, bir göz atmaya gitti ve hemen sersemledi.
- - - -
Adı: Ahşap-Ayı geni; yükseltme
Özellik:
Güç; 3 puan, Beden: 3 puan.
Yetenek: Ahşap-Ayı'nın gazabı. 20 saniye boyunca gücü 10 puan arttırır. Bekleme süresi: 60 saniye
Türü: Mutasyona Uğramış
Satış Fiyatı: 20.000 yuan
- - - -
"Mutasyona Uğramış mı?"
Chen Feng şok oldu. Bu da ne?
Sadece çevrimiçi bilgileri kontrol ettikten sonra anladı.
Mutasyona Uğramış genler, gen üretimi sırasında ortaya çıkma olasılığı çok düşük olan özel bir türdü.
Gen reaksiyonları sırasında, birkaç genin katalizörü altında, normal Ahşap-Ayı genin mutasyona uğramış bir Ahşap-Ayı genine dönüşme olasılığı vardı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...