Bölüm 68: Karşı Saldırı!!!

1.3K 182 3
                                    


Odasına döndüğünde, Chen Feng sanal topluluğa girdi. Dükkanında bekleyen emanetleri görünce sersemledi.

1) Zhao Long tarafından bir set Mutasyona Uğramış Altın Karınca Gen isteği. Sunulan fiyat 1 milyon. Kabul ediyor musunuz?

2) Zhao Long tarafından bir set Mutasyona Uğramış Altın Karınca Gen isteği. Sunulan fiyat 1.5 milyon. Kabul ediyor musunuz?

3) Zhao Long tarafından bir set Mutasyona Uğramış Altın Karınca Gen isteği. Sunulan fiyat 2 milyon. Kabul ediyor musunuz?

Bunun dışında, Zhao Long da arkasında bir mesaj bırakmıştı: "Patron, gerçekten bende sadece 2 milyon var. Lütfen benim için bir set Mutasyona Uğramış Altın Karınca geni üret. Atılım yapmak istiyorum, uzun zamandır bu seviyede sıkıştım!!!!!!"

"Bu..."

Chen Feng istemeden güldü.

Doğal olarak, bunlar sadece tek bir kişi tarafından bırakılan mesajlardı. Mutasyona Uğramış Altın Karınca genleri üretmek için en az beş veya altı kişiden gelen istek vardı. Bunun dışında, Mutasyona Uğramış Gök-Gürültüsü-Yılan geni üretimini talep eden ve benzer şekilde fiyatı 1.2 milyona çıkaran bazı kişiler de vardı.

Şu anda, Chen Feng kınamaları hala çılgınca çevrimiçi ilerliyordu. Sadece bir gün içinde, neredeyse herkes tarafından bilinmişti. Sanki Chen Feng'i kınamak, birinin modaya uygun kalması için bir yoldu. Onun dükkanının etrafında, toplanan kalabalıkta kazanç sağlamaya çalışan dükkanlar vardı.

"Bu kıdemli gerçekten benim şanslı yıldızım."

Windchanter durmadan iç çekti.

Daha önce, Chen Feng sayesinde görkemli bir şekilde ilk 30'a girmeyi başarmıştı. Fakat daha sonra, Windchanter'ı orijinal rütbesini iterek, kendisi ilk 10'a ulaşmayı başarmıştı. Bu, onu tamamen depresyona sokmuştu. Ancak, beklentilerinin aksine, Chen Feng'in dükkanı yasaklandı. Chen Feng'in dükkanında bulunan kalabalık sayesinde diğer dükkanlar büyük bir kazanç elde etti.

Bu dünyada, gelecek gerçekten öngörülemezdi.

"Doğru."

King Kong onun duygularını anlıyor gibi konuştu.

Chen Feng nedeniyle, onun dükkanının satış oranı da büyük ölçüde artmıştı. Ayrıca, dükkanının ilk 30'a girdiğine dair işaretler de vardı. Bu onun mücadele ruhu ile dolmasına neden oldu.

"Sence geri dönecek mi?" Windchanter aniden sordu.

"Ben... şüpheliyim?" King Kong biraz düşündü. "İşler zaten bu aşamaya ulaştı."

"Doğru."

"Herkesin öfkesini uyandırdı."

Windchanter gülümsedi.

Ancak, şu anda, En Güçlü Gen dükkanının önünde bir rahatsızlığın patladığını gördüler. Birbiri ardına, bağıran insanların sesleri duyulabiliyordu ve sayısız insanın dikkatini çekti.

Windchanter'ın kalbi titredi. "Ne oldu?"

"Chen Feng mi burada?" King Kong tahmin etti.

İkisi de aceleyle yola çıktılar. Ancak, ikisi de hayrete düşmeden önce sadece bir bakış attılar.

"Bu..."

Bu doğru. Herkes hayrete düşmüştü.

Bunun nedeni, En Güçlü Gen dükkanının yakın zamanda aldığı siparişleri serbest bırakmasıydı. Hiç kimse, En Güçlü Gen gibi bir dükkanın aslında onlar için gen üretmesini isteyen pek çok insana sahip olmasını beklemiyordu.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin