Bölüm 46: Gerçek Ucube Kim?

1.4K 185 3
                                    


Korkunç bir güç fışkırmaya başladı. Chen Feng neredeyse bir ağız dolusu kan kusuyordu.

Çok güçlü!

Bu gen çok güçlüydü!

Chen Feng'in özellikleri başlangıçta nispeten zayıftı. Bu nedenle, kendisi ve Rüzgar Tilki Liderinin özellikleri arasındaki aşırı büyük olan boşluğa dayanamıyordu. Tüm vücudu, gen tarafından ortaya çıkan güce dayanırken durmaksızın titriyordu. Muazzam acıdan dolayı Chen Feng'in yüzü solgunlaştı.

Özellik yükseltmeleri her zaman zevkli bir şey değildi.

"Yani bilinmeyen tehlike bu?"

Chen Feng dişlerini sıktı. Daha önce, tüm özelliklerini her seferinde 1 puan, 2 puan ya da maksimum 3 puan artırıyordu. Onlarca puanlık bu artışın bu kadar korkunç olacağını hiç düşünmemişti!

"Pu!"

Başka bir ağız dolusu kan kustu.

Chen Feng, vücudu boyunca büyük bir acı hissetti, sanki ateşe atılmış gibiydi.

Bu, sözde irade ve vücudun dayanması mıydı?

Buna katlanmak zorundaydı!

Dişlerini sıktı!

'Dayan!'

Chen Feng içten içe bağırdı ve vücudunun her yerinde damarlar ortaya çıkmaya başladı.

Önceki hayatında yaşadığı acı, Chen Feng'in şu anda kıyaslanamayacak kadar sağlam kalmasına yardımcı oluyordu. Buna dayandığı sürece, bu kez büyük bir kazanç elde edecekti! Buna katlanmak zorundaydı!

Eğer başarısız olursa...

Hiçbir şey başaramazdı!

Bu, Chen Feng'in boşa harcamak istemediği nadir bir fırsattı.

Bang!

Bang!

Birbiri ardına, patlama sesleri Chen Feng'in vücudundan yankılandı.

Chen Feng'in ağzından kan damladı, ama yine de buna dayandı.

Bununla birlikte, gen güçlendirme sürecinin yarısında olduğu anda, tanıdık bir ses ortaya çıktı ve Chen Feng'in dehşete düşmesine neden oldu. "Sonunda seni buldum."

Mutant!

Chen Feng'in kalbi titredi. Gerçekten gelmişti!

Gözlerinin önünde mutant ortaya çıktı.

Onun etrafında, yaklaşık 100 Rüzgar Tilkisi, şiddetle kendisine bakıyordu.

"Gen güçlendirme mi?"

Mutant gülümsedi. "İnsanlar, zayıf bir tür!"

"Hehehe."

"Siz insanlar bencilce dünyanın ustaları olduğunuza inanıyorsunuz. Ancak gelecekte, bu bizim, mutantların dünyası olacak. Biz mutantlar, hepinizden çok daha güçlüyüz!"

"Şimdi..."

Mutant açgözlülükle Chen Feng'e baktı. "Sen benimsin."

'Lanet olsun.'

İçe doğru, Chen Feng kötü bir şey olmak üzere olduğunu hissetti.

Mutantın geri dönme ihtimalini düşünmüştü. Ancak, göz önünde bulundurmadığı şey, gen güçlendirme sürecinin getirdiği muazzam acıydı! Birinin kendi yeteneğini aşan bir geni özümsemesi ya da gen güçlendirmeyi gerçekleştirmek için gereken sürenin bu kadar uzun olacağını beklemiyordu!

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin