Bölüm 62: Gerçek Gök-Gürültüsü-Yılan Geni!

1.4K 184 13
                                    



"Gen taraması!"

"Hum—"

Bir enerji ışını geni taramaya başladı.

- - - -

Gen Adı: Mutasyona Uğramış Gök-Gürültüsü-Yılan Gen Reaktifi

Gen Türü: Özel

Gen Fonksiyon: Ruhsal enerjiyle tetiklenen patlama sayesinde, büyük miktarda yıkıma sebep olur.

Ruhsal Enerji Tüketimi: 20 Puan

Gen Giriş: Üretmek için Gök-Gürültüsü-Yılanı kan özü gerekir. Gök-Gürültüsü-Yılan geni içindeki gizemli gücü açığa çıkarmak için farklı malzemeleri bir araya getirin. Bu da onu bir tür özel gen reaktifine dönüştürür.

- - - -

Mutasyona uğramış!

Chen Feng oldukça heyecanlıydı.

Gerçekten...

Gök-Gürültüsü-Yılan geninin içinde de gizli bir gen vardı! Bu gizli gen, sadece malzemeleri ve formülü geliştirdikten sonra ortaya çıkıyordu.

Ancak, 20 puanlık bu ruhsal enerji tüketimi de ne?

Chen Feng'in kafası karışmıştı.

Normal mutasyona uğramış Gök-Gürültüsü-Yılan genleri için ruhsal enerji tüketiminin sadece 10 puan olduğunu hatırlıyordu. Bu yeni mutasyondan sonra neden 20 Puan oldu?

Ters mutasyon mu?

Bunu düşündükten sonra, Chen Feng tek başına Yeşil Tepe Orman kampına gitmeye karar verdi.

Bu gen mutasyona uğramış Altın Karınca geninden farklıydı, sadece açıklamaları okumak Chen Feng'in değerini anlaması için yeterli değildi.

Mutasyona uğramış Gök-Gürültüsü-Yılan genine gelince...

Ruhsal enerji tüketimi neden bir kat arttı? Hasarının artması ne kadardı?

Bu sorular hakkında bir anlayışa sahip olmalıydı.

"Denedikten sonra bileceğim."

Chen Feng derin bir nefes aldı.

Kamptan çok uzağa gitmeye cesaret edemedi.

Uzakta, zirve F-sınıfı mutasyona uğramış bir canavar ortaya çıktı. Chen Feng, Gök-Gürültüsü-Yılan gen reaktifini sessizce ellerine alırken kalbi titredi.

Bang!

Ruhsal enerjisiyle patlamayı tetikledi ve havaya attı.

Ve sonra...

Ortadan kayboldu.

"???"

Chen Feng tamamen şaşırdı.

Kayıp mı oldu?

Gerçekten!

Kayboldu!

Gök-Gürültüsü-Yılan gen reaktifi tetiklendiğinde; bir ışık enerjisine dönüştü ve kayboldu. Ruhsal enerjisine bakarken 20 puan azaldığını fark etti ve tamamen sersemledi. Ne oldu? Normal bir Gök-Gürültüsü-Yılan gen reaktifi tetiklendiğinde doğrudan yerinde patlıyor ve etrafında üç ila beş metrelik bir çevreyi yıldırımla kaplıyordu. Mutasyona uğradıktan sonra neden ortadan kayboldu?

Ancak tam o anda, Chen Feng bir şey hissetti ve aniden başını kaldırdı.

Gökyüzü gürlemeye başladı.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin