Bölüm 176: Gizem Ortaya Çıktı!

1.1K 144 3
                                    


Chen Feng, aniden adımlarını durdurdu. Şanslı Aura'yı aktive etmiş olsa da, hala tehlike duygusunu hissediyordu.

Önlerinde tehlike vardı!

'Düşecek mi?' Chen Feng biraz düşündü.

Şans Aura'nın asıl kullanımı, sadece olasılığı etkilemekti. Bu yüzden, çevrelerindeki tüm yapı hala sağlamdı. Ancak, eğer her şey tamamen çökerse...

O zaman, çökme ihtimali %100 olacaktı.

Eğer bunu durdurmakta ısrar ederse, daha fazla olasılığı etkilemek için gelişmiş Şanslı Aura'yı aktive etmesi gerekecekti. Yani, belirli bir yapının çökmesini engellemek için, gerçekliği etkilemek gerekiyordu. Bu durumda, Chen Feng'in biriktirdiği az miktarda şans değeri, bir anda tükenirdi. Daha sonra, bu tünelden güvenli bir şekilde çıkma şansları kalmayacaktı.

Dolayısıyla...

Bir adım daha atamazlardı.

"Neler oluyor?"

Chen Feng durduğu zaman herkes tedirgin oldu.

Ancak şu anda, üstlerindeki duvar sallanmaya başladı.

Bang!

Bang!

Duvar, önlerindeki yola çöktü.

"Hiss—"

Herkes, bolca terlemeye başladı.

Chen Feng olmasaydı...

"Gidelim."

Chen Feng parçalanmış duvarın etrafından dolaştı ve yoluna devam etti.

Ancak, kısa bir süre sonra, Chen Feng bir kez daha benzer bir durumla karşılaştı. Bu seferki durum, daha da korkunçtu. Çünkü, üstlerindeki duvar da dahil olmak üzere büyük bir alan yıkılacaktı.

Şanslı Aura bile bu düşen duvarı engelleyemezdi.

Chen Feng durdu ve bağırdı. "Qin Hai! Üstümüzde!"

"Anlaşıldı."

Qin Hai'nin elindeki karanlık enerji kılıcı parlamaya başladı.

Bang!

Üstlerindeki ve çevrelerindeki duvarlar çökmeye başladı. 10 metre içerisindeki tüm duvar çöktü.

'Yakında çıkacağız...' Chen Feng içten içe mırıldandı.

Parçalanmış duvarların etrafından dolaştılar. Sonunda, daha önce Xia Yan'ın bulunduğu konuma ulaştılar.

"Burada."

Chen Feng'in gözleri aydınlandı.

Xia Yan'ın gerçekten onlarla birlikte ölmek isteyeceğine inanmayı reddetti. Gerçekten de, yerde kan izleri buldular ama Xia Yan'ın cesedine dair bir iz yoktu.

O kadın kaçmıştı!

"Kan izlerini takip edin."

Herkes heyecanlanmıştı.

Tahminleri gerçekten de doğruydu.

Kan izini takip ettiler ve yukarı doğru süründüler. Tüm yol boyunca, hiçbir engelle karşılaşmadılar. Yakında, yüzeyden gelen temiz hava ve ışığı gördüler.

"Burada bir sinyal var!"

Herkes oldukça heyecanlanmıştı.

Chen Feng gülümsedi. "Hadi gidelim!"

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin