"Vay. Müthiş," Chen Feng hayranlıkla haykırdı.
Qin Jie ve ekibinin önceki keşifleri hakkında gerçekten renkli hikayeleri vardı. Her zaman ölümle yüz yüze gelmişler ve çoğu zaman, son derece tehlikeli durumlara maruz kalmışlardı. Şu anki durumlarından çok daha tehlikeli durumlarla bile karşılaşmışlardı.
Şu anda bu kadar sakin olmalarına şaşmamalı.
"Hepsi geçmişte kaldı."
Qin Jie iç çekti. Chen Feng gibi geleceği parlak bir üretici tarafından övülünce, onur duydu.
"Endişelenme. Bu bittikten sonra, beni aramaya gelebilirsin," Chen Feng sakince söyledi. "Koz kartı olarak sana mutasyona uğramış bir Toprak-Ejderhası Gen Reaktifi hazırlayacağım."
"Haha, şimdiden teşekkürler."
Qin Jie mutlu olmuştu.
Mutasyona uğramış Toprak-Ejderhası Gen Reaktifi mi?
Zirve D-sınıfı birinin saldırısı kadar güçlü bir şeydi.
Pek çok insanın üreticilerle iyi ilişki kurmaya çalışmasına şaşmamalı. Chen Feng olarak bilinen bu kişi kesinlikle gelecekte bir büyük usta olacaktı! Qin Jie, bu sefer Chen Feng'i dikkatlice korunması gerektiğine ve başına herhangi bir aksiliğin gelmesine izin vermeyeceğine karar verdi.
Doğal olarak, mutasyona uğramış Toprak-Ejderhası Gen Reaktifinin Chen Feng tarafından uydurulmuş bir şey olduğunu ve Chen Feng'in çadırdan çıkma sebebinin kendisini korumak olduğunu bilmiyordu.
Ancak, Qin Jie bu kararı verdiğinden beri, Chen Feng'den ayrılmayacaktı. Bu durum, kendisine saldırmayı planlayan An Te'ye büyük acı verdi.
Yakında harekete geçme şansı olmayacak gibi görünüyordu.
'Neyse, zamanımız oldukça fazla...'
An Te içeri girdi.
Şu anda, Wang Chun da çadırından çıktı. Bir gece dinlendikten sonra, ten rengi çok daha iyiydi. En azından dün olduğu kadar solgun değildi.
"Şimdi ne yapmalıyız?"
Wang Chun'un yüzünde "boş" bir ifade vardı.
An Te iç çekti. "Bekleyeceğiz. Sıkıştırılmış yiyecekler, bizi birkaç gün daha idare eder. Bu gizemli uzmanın ne kadar güçlü olduğuna bakılmaksızın, içeri girmeye cesaret edemeyeceğini düşünüyorum! Issız Kayalık Topraklar'da çok fazla insan olmamasına rağmen, eninde sonunda birileri gelecektir. Birisi engellenen sinyali fark ettiği sürece, Genetik Birliğe haber verecek..."
An Te ciddiyetle, "Endişelenme. Görevi kabul ettiğim için, seni kesinlikle buradan çıkaracağım!" dedi.
Chen Feng: "..."
Eğer gerçeğin farkında olmasaydı, bu yalana gerçekten inanırdı!
Lanet olası sinyal engelleyici!
Chen Feng ve Wang Chun doğru tahmin ediyorsa, bu engelleyici sadece An Te'nin çevresindeki yarıçapı etkiliyordu. Sinyal, sadece onun etrafında engellenecekti.
An Te'den uzak oldukları sürece, iletişim kurabileceklerdi.
Wang Chun daha önce Shen Yi'den yardım almıştı. Ancak Shen Yi, kendisi tarafından çağrılan bir şey olduğu için, çok fazla uzaklaşamazdı. Maksimum uzaklığa gittikten sonra bile, sinyal alamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...