Bölüm 171: İlk 10 Tekrar Karşılaşır!

1.3K 140 8
                                    



Qin ailesinde bir şey oldu!

Qin ailesinden kaçan suçluların isyan ettiğini ve Genetik Birliğin peşlerinde olduğu haberi, kamuoyuna duyuruldu. Ancak, Chen Feng neler olduğunu çok iyi biliyordu.

Karanlık ucube!

İnsan gibi görünen ama insan olmayan, ve canavar gibi görünen ancak canavar olmayan bir yaşam formu. Başlangıçta, Qin ailesinde sadece bir tane karanlık ucube olduğuna inanıyorlardı. Ancak şimdi, Qin ailesindeki sorunun, hayal ettiklerinden çok daha kötü olduğu anlaşılıyordu.

Qin ailesi...

Chen Feng'in gözleri parladı.

'Qin ailesindeki kalıntıların altında karanlık bir ucube olsa bile, takip edildiğinden kendini orada gizlemiştir. Bu nedenle, o şey çok güçlü olamaz. Belki de onu antrenman için kullanabilirim?'

"Sen ne düşünüyorsun?" Hou Liang, Chen Feng'e şiddetli bir şekilde baktı. "Karanlık bir ucubeyle başa çıkmanın çok kolay olduğunu mu düşünüyorsun? Qin Hai'nin kuzeni, sayısallaştırılmış dünyaya sürüklenmeden önce, fiziksel bedeni Qin Hai tarafından yok edildi. Ayrıca, ikiniz birlikte çalıştığınız için onu yok ettiniz. Gerçekten onu tek başına yenebileceğine inanıyor musun?"

"öhö öhö," Chen Feng öksürdü.

"Ayrıca." Hou Liang Chen Feng'e baktı. "Şu an çok zayıfsın. En azından, nitelikli bir 'Arındırıcı' olman için merkeze gitmen ve gücünü büyük ölçüde arttırman gerek."

"Büyük gelişme mi?" Chen Feng'in kalbi titredi. "Merkeze gittiğimde bir şey mi kazanacağım?"

"Bilmiyor musun?" Hou Liang şaşkınlıkla Chen Feng'e baktı. Bunun, herkesin bildiği bir şey olması gerekiyordu! Merkeze girmek ve gücünü büyük ölçüde arttırmak! Bu, Acemi Gen Yarışması'nın gerçek ödülüydü! Güçlü aile çocuklarının bile ilk sırada yer almak için mücadele etmesinin sebebi buydu. Bu kurnaz velet, merkeze girmenin avantajlarını bilmemesi nasıl mümkün olabilir? Hou Liang bir anda Chen Feng'in güçlü bir destekçisi olmadığını hatırladı.

Arka plan veya destekçisi olmayan bir yetim!

"Gerçekten..." Hou Liang'ın ruh hali oldukça ciddiydi. Böyle bir çocuğu görmeyeli uzun zaman olmuştu. Arka planı olmadan, gelişim kaynakları da oldukça düşük miktarda olmalıydı. Bu, özellikle Chen Feng gibi biri için doğruydu. Bu kadar düşük miktarda kaynak ile bu yüksekliğe ulaşmıştı. Şimdi, Gen Üretim Derneği'ne katıldığından, geleceği sınırsızdı! "Gen Üretim Derneği'nin merkezi, üreticiler için kutsal toprak olarak da bilinir. Merkezin üreticisi olmak son derece zordur. Ancak, bir kez girdiğin zaman, büyük miktarda ödüller alırsın."

Hou Liang'ın yüzünde bir gülümseme ortaya çıktı.

Yani durum böyle.

Chen Feng oldukça heyecanlıydı.

"Merkez buradan oldukça uzak. Bir ay bekleyip görevi tamamladıktan sonra merkeze gitmek daha iyi." Hou Liang yavaşça konuştu.

"Mhm."

Chen Feng anladı. 'Her neyse. Zaten burada halletmem gereken işler var.'

"Qin ailesine gelince; kalıntılarını mümkün olan en kısa sürede arındırmak için denetleyiciler göndereceğiz. Onlara katılabilirsin." dedi Hou Liang.

"İlk 10'da olan herkes gidecek. Yaklaşan görev için hazırlanman amacıyla, tüm bunları anlaman ve karanlık ucubeler hakkında daha fazla bilgi edinmelisin. Bu fırsatı güzelce değerlendir. Bu, aynı zamanda geri kalan kişilerin 'Arındırıcı' olmaya uygun olup olmadığını test edecek." Hou Liang gülümseyerek söyledi.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin